• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vraag naar actieve Fg'stad

DeletedUser16217

Hallo,

Ik probeer het maar via deze weg. Weet iemand een goede en actieve Fg stad waar ik bij zou mogen?

Bij voorbaat dank,

Waakzame Wolf
 

DeletedUser7902

Op dakota heb je alleen noobs, dus goeie stad zul je niet vinden
 

DeletedUser4891

Op dakota heb je alleen noobs, dus goeie stad zul je niet vinden

Ach hou je mond toch, opa zeurkous. Dakota is baas.

Hallo,

Ik probeer het maar via deze weg. Weet iemand een goede en actieve Fg stad waar ik bij zou mogen?

Bij voorbaat dank,

Waakzame Wolf

Audaces (+ bona nox) is echt een überlauwe stad, en we hebben allerlei mythologische wezens zoals Tanais en Masterblaster.
 

DeletedUser

Volgens mij vroeg hij naar een Goede Fg stad , niet een gezellige stad (uberlauwe) :laugh:

Maar goed , zoek je nu in deze tijd een echte Goede FG stad , die bovendien ook nog eens Actief , Gezellig & Behulpzaam is ...

kan ik je vooral de steden '' Wij kunnen het'' & '' Ook wij kunnen het '' die samen omdat wij het kunnen alliantie vormen.

Mocht jij en of andere spelers belang hebben om te joinen dan zien we vanzelf wel een telegram tegemoet.

Maxmara.

___________________________________________________

Ik moet je helaas wel een beetje gelijk geven sheriff123 , Sinds mijn terugkeer na 4 jaar te zijn gestopt moet ik nog steeds enorm wennen.
het spel maar ook de spelers zijn aanzienlijk verandert ... de manier van spelen is verslechtert , spelers zijn minder sportief en ook weten ze niet meer hoe
ze die forten moeten vullen als je dit bijvoorbeeld vergelijkt hoe het toen ging in de eerste 3 werelden.

ook denken spelers het nu allemaal het meteen te zijn en te kunnen...jammer is het best wel..

maargoed..het is zoals het is..meer kunnen we er niet van maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4891

Uiteraard is in bonauces ook nog steeds iedereen welkom voor fg, duels en gezelligheid! :whistle:
 
Bovenaan