• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vraag: Internet delen

DeletedUser

Ik en mijn vriend spelen het spel ook beide sinds gister:o
Maar af en toe ben ik een weekend bij hem thuis en wil dan natuurlijk ook mijn account in de gaten houden net zoals hij.
Nu heb ik gelezen dat mensen met dezelfde inet verbinding niet mogen duelleren, maar hoe zit het met samen in 1 dorp wonen?

Groetjes,
Fëawen :rolleyes:
 

DeletedUser

§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding
Spelers met dezelfde internetverbinding mogen in het spel niet met elkaar in contact komen. Pas 24 uur na einde van het gebruik van dezelfde verbinding mag dit weer.


Deze regel geldt voor iedereen die aan één computer of LAN speelt. Het maakt niet uit of dit een keer of regelmatig gebeurd. Als LAN geldt bijvoorbeeld hetzelfde huishouden, dezelfde werkgever of school.
Voorbeelden
Je mag niet samen met iemand aan jouw verbinding één speler achter elkaar tot duels uitdagen.

Je mag spelers aan jouw internetverbinding niet tot duels uitdagen.

Dat staat er, maar kom ik in contact met hem als we in hetzelfde dorp wonen? of is het alleen voor individueel contact?
Bij TW (i know mag ik niet naar kijken maar toch..) mocht je bijv. wel in dezelfde stam zitten maar niet met elkaar handelen, ondersteunen of vechten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

FAQ: Accounts Delen, Met 2 Spelers op 1 IP, vakantievervanging etc.

*
* Mag ik een accounts delen met een vaste accountpartner?
-> Later zal deze optie beschikbaar worden, voorlopig 1 acc. per speler aub.

*
* Mag ik met mijn broer op dezelfde computer spelen?
-> Ja dit mag, maar speel wel beide op jullie eigen account alleen.

*
* Hoe zit het momenteel met die regels over IP's & acc. sharing?
-> Wel, deze zijn er momenteel nog gewoon niet, daarom moet je je daar nu nog niet veel zorgen over maken.
-> Waneer hieromtrent een echt regelement van kracht is wordt dit wel ten tijde aangekondigd doro Klovadis zelf.

*
* Is er de optie vakantievervanging?
-> Neen deze is niet voorzien, mogelijk komt deze nog in een van de komende updates, wie weet

Dit staat dus in de FAQ. Zoals ik het nu lees zijn er geen regels, dus mag alles.

Echter in de spelregels staat dat er geen contact mag zijn. Wat valt er onder contact? In het zelfde dorp zitten?
 

DeletedUser123

Gisteren, 20:54
Floruci
Sheriff Geregistreerd: 27 september 2008
Berichten: 9



--------------------------------------------------------------------------------

Beste Stealther,

Het is niet verboden om in dezelfde stad als je broertje te zitten, wat niet mag is met zijn 2e dezelfde persoon aanvallen.

dit staat er in de regels:

§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding

Spelers met dezelfde internetverbinding mogen in het spel niet met elkaar in contact komen. Pas 24 uur na einde van het gebruik van dezelfde verbinding mag dit weer.

Deze regel geldt voor iedereen die aan één computer of LAN speelt. Het maakt niet uit of dit een keer of regelmatig gebeurd. Als LAN geldt bijvoorbeeld hetzelfde huishouden, dezelfde werkgever of school.
Voorbeelden

* Je mag niet samen met iemand aan jouw verbinding één speler achter elkaar tot duels uitdagen.

* Je mag spelers aan jouw internetverbinding niet tot duels uitdagen.





helpt dit een beetje?
 
Bovenaan