• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag aan Marco]

DeletedUser

Als er een gratis equivalent is van iets waarvoor je moet betalen, zal het waarschijnlijk wel verboden worden :)

Je moet het niet zien als een equivalent, maar meer als een extra.

Maar goed, Innogames doet toch niks met zo'n ideeën.
 

DeletedUser1053

Kledingssets opslaan, zoals het nu gebeurd, is een perfect voorbeeld hoe het wel kan. Mensen zonder premium kunnen er 2 opslaan, terwijl mensen met premium er veel meer kunnen opslaan.

Zie het als één pakket wat je kunt kopen, dus niet verschillende opties :

- Zoeken in inventaris alleen mogelijk maken voor premiumgebruikers.
- Een automatische biedfunctie voor de markt, bijvoorbeeld voor biedingen 's nachts
- Een overzicht voor soldaten, rekruten etc. waarin premiumgebruikers wél het aantal aangemelde mensen kunnen zien bij een fortgevecht
- Ingame tool voor premiumgebruikers waarin men kan zoeken waar kledingstuk x gekocht kan worden.
- Premiumgebruikers kunnen verschillende lay-outs pakken
- Premiumgebruikers kun je meer emoticons geven voor het stads/bgforum
- Premiumgebruikers krijgen een ingame memo
- Premiumgebruikers kunnen een eigen chatgroep maken (een soort van ingame chatruimte voor bepaalde, zelf gecreëerde groepen/clans)
- Premiumgebruikers krijgen een ingame reminder (in de vorm van een pop-up, of een geautoriseerde telegram) of een email
- Premiumgebruikers krijgen een overzicht waarin questlocaties aangegeven staan, net zoals het duelvenster. Incl. zoekfunctie.
- Premiumgebruikers krijgen een ingame tool, zoals TW Pro +, om de beste kleding uit te rekenen (handig wanneer je op het werk/school bent).
- Premiumgebruikers kunnen een waarschuwing instellen wanneer een gewenst product, kledingstuk etc. op de markt/ rondrijzende handelaar verschijnt.
- Premiumgebruikers kunnen voorwerpen specifiek voor één persoon op de markt zetten
- Premiumgebruikers kunnen instellen bij welke binnenkomende berichten ze een emailnotificatie krijgen (nieuwe telegram, duel binnengekomen, iemand heeft je overboden op de markt)
- Premiumgebruikers krijgen een makkelijk overzicht met statistieken over andere personen op diezelfde spelers' profiel (zoals het aantal fortgevechten waar een persoon aan heeft deelgenomen)
- Premiumgebruikers krijgen een overzicht voor welke prijs een vergelijkbaar voorwerp gemiddeld op de markt verkocht werd

Zo valt nog veel meer te bedenken, mijn punt is duidelijk lijkt me in ieder geval. Je kan de prijs zo aantrekkelijk maken dat veel mensen er voor kiezen. Als 60% gebruik maakt van zo'n "pakket", krijgen ze ook genoeg geld binnen om het spel door te kunnen blijven ontwikkelen.

Dit zou het spel inderdaad een stuk meer in evenwicht brengen, daar staat tegenover dat dit veel en veel minder op zal brengen voor Innogames. Dit gaat er dus nooit komen. Zoals in elke discussie over de premium opties, de voordelen gaan inderdaad ver, maar spelers blijven het constant kopen, dus dan is het logisch dat een commercieel bedrijf hier verder op inspeelt. Dat is nu eenmaal het nadeel van een gratis spel.
 

DeletedUser

Dit zou het spel inderdaad een stuk meer in evenwicht brengen, daar staat tegenover dat dit veel en veel minder op zal brengen voor Innogames. Dit gaat er dus nooit komen. Zoals in elke discussie over de premium opties, de voordelen gaan inderdaad ver, maar spelers blijven het constant kopen, dus dan is het logisch dat een commercieel bedrijf hier verder op inspeelt.

Niet als er steeds meer mensen gaan afhaken, want dan komt de continuïteit in het geding.
 

DeletedUser560

Ik denk dat hij dit topic door alle reacties als 'Al afgehandeld' beschouwt(vandaar dat ik al even begon te facepalmen bij tribgrep eerste reactie).

Ik heb toch duidelijk om Marco´s mening gevraagd? Of zie ik het nu verkeerd?
 

DeletedUser

het zit gewoon zo :
innogames is ook een bedrijf net zo als de C&A of de A&H (en ga zo maar door) en wat wil een bedrijf :
winst maken vandaar dat er steeds meer premium dingen komen want dat levert meer geld op

en over dat die chat er uit schiet het is heel stom ik heb het ook maar om goede chat te maken voor 2000 mensen die praten is best een lastig karwij en dus niet makkelijk op te lossen
als oplossing hier voor heb ik dat bedacht(voor de medewerkers) :
ga 1 keertje bij de runescape(ja ik weet het) kijken want zij hebben servers waar 1.000.000 miljoen mensen tegelijk kunnen praten
 

DeletedUser

Ik heb hier even een slotje op gegooid. Als ik Marco zie zal ik hem aanspreken dat er nog een verzoekje voor hem openstaat. Tot dan hoeft ook niemand hier te reageren. :)
 

Deleted User - 308552

Dus als wij als community met een geniaal idee komen waarbij er meer balans is en Innogames goed blijft (of misschien zelfs beter zal) verdienen, dat door alle CM's als zeer goed gezien wordt, heeft dat een goede kans om doorgevoerd te worden?
In dat geval kunnen we er maar beter gauw mee beginnen :blink:

Persoonlijk vind ik ook dat er wel erg veel dingen zijn waar je nuggets voor kan gebruiken, de "gewone" premiumfeatures (Automatisering, Karakterbonus, Verhoogd salaris, Meer actiepunten) vind ik wel goed, maar het gebruiken van nuggets voor het aanvullen van actiepunten, gratis geld storten, de sjamaan kalmeren en het kopen van items die voordelen geven vind ik behoorlijk wat minder :blink:
Misschien moeten we aan het werk om met een plan te komen waardoor The West meer spelers krijgt en Innogames meer inkomsten krijgt. Ik wil hier ook wel aan meewerken :unsure:
 

DeletedUser

fout melding wereld 1

op alle werelden werkt hij perfect alleen op wereld 1 krijg ik deze melding en start hij niet door naar de kleding
rondje is er wel

tw-db.info: an error occured [1]

wat kan dit zijn en hoe aan te passen

max-spiro:(



0 init ClothCalc Cannot read property 'jobs' of null
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

Over wat heb je het? Script? Vragen stel je beter hier. (Als het over het nieuwe kledijscript gaat)
 
Bovenaan