• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag aan Marco]

DeletedUser560

Hallo Marco,

Ik zou graag wat duidelijke informatie willen hebben. Ik vraag dus niet om ontwijkende antwoorden. De vragen zullen gaan over visie van innogames, je eigen visie en hoe ziet het spel er over een half jaar een jaar uit.

Ik begin met voor mezelf de belangrijkste vraag:
Hoe ziet het spel er over een half jaar en later eruit? Houden we slechte servers waar je pas een uur later lvl up gaat? Een chat waar je regelmatig uit vliegt?
Blijft update 1.35 in deze versie? Door deze update valt er totaal geen leuke prestatie te behalen door spelers die het spel voor de fun spelen en 's avonds gezellig een fortgevechtje willen doen met de kans op een leuk cadeautje. Je moet nu zo'n 40 fortgevechten doen wil je op een normale manier een houten kistje halen. En dit heeft niks maken met dat ik geen actieve speler ben. Als je héél actief bent en al die opdrachten enzo doet kun je misschien 60 a 65 punten in de week halen, maar dit houd in geen spelplezier meer. En blijft deze achterlijke verhouding in nuggets en union pacific munten instant?

Nu stap ik over naar de spel visie van innogames.
Wat wil innogames met the west gaan bereiken?
Ik heb momenteel het idee dat ze bij de spelers zoveel mogelijk geld willen los krijgen, als laatste zet om over een jaar het spel te sluiten. Veel van de speler die het spel vanaf het begin spelen zijn volgens mij aan het nadenken over wat het spel nu nog waard is. Gaat inno door met 100% voor eigen succes gaan, of gaan ze ook nog een beetje aan het spelplezier van de spelers denken?

Nu zou ik graag wat over je eigen visie willen horen.
Ik zou graag willen weten, sta jij altijd achter het besluit van innogames? Of denk je ook aan de spelers die the-west, the-west niet meer vinden.
Wat heb jij zelf in te brengen qua mening bij innogames? Of dien je als doorspeel luik?
Hoe zie jij het spel nu? Zorgt het spel ervoor dat jij je centje krijgt? Of doe je het, omdat zo veel speler het een leuk spel vinden en jij hier deel van wilt uitmaken.

Hopelijk krijg ik wat meer duidelijkheid.

Groet,
Scorp
 

DeletedUser

Beste scorpion,

Ik mag misschien Marco niet zijn (daar mag Marco voor in zijn handen klappen :D), maar zou je wel graag mijn visie hierover willen geven (ongevraagd, maar toch van belang in mijn ogen).

Hoe ziet het spel er over een half jaar en later eruit?
Zoals je al gezien hebt is er momenteel een roadmap (een soort van doel die de developers samen met jullie input hebben ontworpen), daarin staat wat de bedoeling is: Roadmap 2012 en diens Discussietopic. PAS OP!: Hier wordt i.v.m. onvoorziene bugs mogelijk van afgeweken. Ook als wij als community een bepaald iets ECHT niet goed vinden en er een "petitie" van maken.

Houden we slechte servers waar je pas een uur later lvl up gaat?
Hier wordt momenteel aan gewerkt, maar i.v.m. de hoeveelheid spelers en de kosten die deze servers meebrengen is het bijna onmogelijk om er een fatsoenlijk rendement uit te halen. Ik kan je wel garanderen dat het development team echt alles uit de kast haalt om met vernieuwende en minder serverbelastende updates uit te voeren ,bijv.: het nieuwe marktsysteem en de nieuwe inventory. Houdt er rekening mee dat InnoGames een bedrijf is, ze zijn afhankelijk van jullie bijdragen om draaiende te blijven en te verbeteren. Ook InnoGames voelt de financiele krimp.

Een chat waar je regelmatig uit vliegt?
Blijft update 1.35 in deze versie?

Deze heb ik bewust samengevoegd aangezien dit bij elkander hoort, de chat wordt nu volop aan gewerkt, maar dit probleem is zeer moeilijk op te lossen omdat er een gigantisch aantal elementen aan de chat verbonden zijn die helaas niet volledig afgestemd zijn op alle functies binnen the-west, wederom zijn de developers druk bezig met een oplossing (zo zie je maar weer hoeveel werk de developers hebben momenteel en eigenlijk altijd).
Wat 1.35 betreft is er een goede uitleg mogelijk. Zoals jullie weten was update 1.34 op zijn zachtst uitgedrukt van zeer slechte kwaliteit en is daarom overgeslagen, maar er moest toch een update komen. Dit omdat ook verwacht wordt dat eens in de zoveel tijd (1-3 maanden) er een update plaatsvind. InnoGames en daarmee bedoel ik de the-west departement wil jullie niet teleur stellen, hierdoor kwam update 1.35 na 1.33.1, maar hier zijn wel nog wat kinderfoutjes en helaas grotere bugs in te ontdekken. Ook hier zijn de developers mee bezig, maar ze hebben (mocht je de rest gelezen hebben) het al enorm druk met bugs. De beta is om te testen, maar ook hier kan wel eens en zal wel eens iets fout gaan.

En blijft deze achterlijke verhouding in nuggets en union pacific munten instant?
Ik zou zeggen maak een topic aan en laat de community beslissen wat nou werkelijk de bedoeling is, aangezien de 1.35 discussie al vele diverse meningen laat merken. Om jouw vraag te beantwoorden moet er meer informatie komen, WAT vindt je achterlijk aan de verhouding en WAT moet er aan veranderen. Wat is nu een goede en eerlijke verhouding?

Wat wil innogames met the west gaan bereiken?
Heel kort: WINST! Zoals elk klein en groot bedrijf probeert te bereiken. Wat veel mensen niet willen of simpelweg niet kunnen bevatten is dat InnoGames geen non-profit organisatie is. Stel je voor jij moest alles bekostigen, maar uiteindelijk ook voor jezelf en andermans lonen zorgen? Zou jij er dan niet alles aan doen om dit te kunnen bereiken? Of vind je het idee van een volledig gratis, premiumvrij spel een LOGISCH idee (geen goed, maar logisch idee vanuit economisch oogpunt)?
Ik zou NEE zeggen, maar dat is mijn eenzame mening :unsure:

Ik heb momenteel het idee dat ze bij de spelers zoveel mogelijk geld willen los krijgen, als laatste zet om over een jaar het spel te sluiten. Veel van de speler die het spel vanaf het begin spelen zijn volgens mij aan het nadenken over wat het spel nu nog waard is. Gaat inno door met 100% voor eigen succes gaan, of gaan ze ook nog een beetje aan het spelplezier van de spelers denken?
Zie bovenstaand antwoord, maar even heel eerlijk, stop jij met dit spel door maar een verandering in het spel? Omdat er nieuwe features zijn in het spel. In essentie is the-west nog altijd zoals het vroeger was, maar er zijn gewoon veel nieuwe features bijgekomen, dit om ook de stijgende kosten te dekken en om een beetje het rendement uit het spel te kunnen trekken.
InnoGames probeert met alle macht en moeite een goede balans tussen inkomsten en speelplezier te vinden, maar aangezien ieder persoon een andere mening heeft is dit zo goed als onmogelijk... perfectie bestaat namelijk niet.
Persoonlijk vind ik dat er te veel negatief gepraat wordt over InnoGames, maar ze bieden je wel even een gratis spel! Een spel die iedereen op de wereld spelen mag!

Ik zou graag willen weten, sta jij altijd achter het besluit van innogames? Of denk je ook aan de spelers die the-west, the-west niet meer vinden.
Wat heb jij zelf in te brengen qua mening bij innogames? Of dien je als doorspeel luik?
Hoe zie jij het spel nu? Zorgt het spel ervoor dat jij je centje krijgt? Of doe je het, omdat zo veel speler het een leuk spel vinden en jij hier deel van wilt uitmaken.


Even als tussendoortje, grotendeels van deze vragen mag een mod/admin/CoMa/co-CoMa/dev/CEO contractueel niet beantwoorden, niet omdat er dan iets lekken kan, maar omdat InnoGames ZELF de verantwoordelijkheid wil dragen voor haar "fouten". Dit is om haar "werknemers" (grotendeels vrijwilligers en anders is het ook geen geweldig loon (vergelijk het met een krantenwijkje)) te beschermen en om mogelijk juridisch schadelijke uitspraken niet bindend te maken. Als een CEO een uitspraak maakt, dan is deze bindend voor het bedrijf, maar als een CoMa (Community Manager) dit doet zij InnoGames en de CoMa beschermd. Hoe minder je zegt, des te minder schade er berokkend kan worden.

Ik hoop hier een beetje een eye-opener mee te bereiken en niet als een of andere wijsneus hier te staan, omdat ik een antwoord heb gegeven op een vragenvuur die niet op mij gericht is.

Verder veel speelplezier en cya in-game!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser560

Heel kort: WINST! Zoals elk klein en groot bedrijf probeert te bereiken. Wat veel mensen niet willen of simpelweg niet kunnen bevatten is dat InnoGames geen non-profit organisatie is. Stel je voor jij moest alles bekostigen, maar uiteindelijk ook voor jezelf en andermans lonen zorgen? Zou jij er dan niet alles aan doen om dit te kunnen bereiken? Of vind je het idee van een volledig gratis, premiumvrij spel een LOGISCH idee (geen goed, maar logisch idee vanuit economisch oogpunt)?
Ik zou NEE zeggen, maar dat is mijn eenzame mening

Ik herinner me nog wel de tijd dat the-west werd aangekondigd op het internet. Kom nu the-west spelen, de gratis browser game blablabla. Als je tegenwoordig top 100 wilt draaien lukt dat simpel weg niet zonder nuggets. Als inno het geld wat ze ermee verdienen nou een beetje nuttig besteden, dus eerst alle fouten er uit halen. Maar nee, we gooien er weer een update tegen aan.
 

DeletedUser

Dus je hebt liever dat je nu in fouten blijft ploeteren tot het een keer perfect kan zijn? Spellen worden steeds complexer als vroeger toen alles nog zonder internet was en alles wel foutloos gepresenteerd moest worden.

Bovendien, niemand verplicht je te spelen voor de top 100. Als je daar graag in mee wil draaien is dat je eigen verantwoordelijkheid.
 

DeletedUser

@ Tribgrep

Ik snap dat innogames een organisatie is die winst wilt maken, maar betekend dat dat ze door moeten slaan in de commercialisatie? Het lijkt erop dat ze per paar updates steeds meer features erin pompen om nuggets mee te kunnen halen. AP, LP aanvullen, andere neus kiezen (wtf), reistijd verkorten etc. Nu is het natuurlijk een bewuste keuze om gebruik te maken van nuggets, maar moet het verschil zo enorm zijn?

Er zijn genoeg spellen die extra's geven voor geld, maar geen voordelen geven ten opzichte van mensen die dat niet doen. Als ik alleen naar voetbalspellen kijk; Footstar, Freekick, Hattrick etc. Spellen bestaan al jaaaaaren, zonder overal geld uit te willen halen. Je krijgt daar features die dingen makkelijker maken, zoals extra statistieken, geen reclame etc. Die hebben ook genoeg updates, zonder de community financieel uit te melken.

Je zegt dat TW hetzelfde is als vroeger, met extra features. Extra features zijn niet altijd positief, kijk naar LP aanvullen voor RL geld. Zo kunnen mensen paar FG's op een avond doen voor wat RL geld, ook lekker evenwichtig.

Ieder spel speel je voor plezier, en veel voor de besten te zijn. Dat laatste kon je eerder bereiken zonder premium, in het begin maar nu zeker niet meer. Plezier wordt ook minder als je zelf hard werkt om bijvoorbeeld UP munten bij elkaar te sparen, en dat even voor RL wat kisten koopt. Het hele principe dat moeite beloont moet worden bestaat dus niet in TW, gezien het altijd makkelijker kan met RL geld.

Maar goed, ik denk dat Innogames dit ook allemaal beseft, maar ze trekken zich totaal niks aan van wat de community denkt naar mijn mening. Anders zag het spel er totaal anders uit, minder commercieel maar wel met meer balans en grotere continuïteit.

My 2 cents.
 

DeletedUser

@ Tribgrep

Ik snap dat innogames een organisatie is die winst wilt maken, maar betekend dat dat ze door moeten slaan in de commercialisatie? Het lijkt erop dat ze per paar updates steeds meer features erin pompen om nuggets mee te kunnen halen. AP, LP aanvullen, andere neus kiezen (wtf), reistijd verkorten etc. Nu is het natuurlijk een bewuste keuze om gebruik te maken van nuggets, maar moet het verschil zo enorm zijn?

Er zijn genoeg spellen die extra's geven voor geld, maar geen voordelen geven ten opzichte van mensen die dat niet doen. Als ik alleen naar voetbalspellen kijk; Footstar, Freekick, Hattrick etc. Spellen bestaan al jaaaaaren, zonder overal geld uit te willen halen. Je krijgt daar features die dingen makkelijker maken, zoals extra statistieken, geen reclame etc. Die hebben ook genoeg updates, zonder de community financieel uit te melken.

Je zegt dat TW hetzelfde is als vroeger, met extra features. Extra features zijn niet altijd positief, kijk naar LP aanvullen voor RL geld. Zo kunnen mensen paar FG's op een avond doen voor wat RL geld, ook lekker evenwichtig.

Ieder spel speel je voor plezier, en veel voor de besten te zijn. Dat laatste kon je eerder bereiken zonder premium, in het begin maar nu zeker niet meer. Plezier wordt ook minder als je zelf hard werkt om bijvoorbeeld UP munten bij elkaar te sparen, en dat even voor RL wat kisten koopt. Het hele principe dat moeite beloont moet worden bestaat dus niet in TW, gezien het altijd makkelijker kan met RL geld.

Maar goed, ik denk dat Innogames dit ook allemaal beseft, maar ze trekken zich totaal niks aan van wat de community denkt naar mijn mening. Anders zag het spel er totaal anders uit, minder commercieel maar wel met meer balans en grotere continuïteit.

My 2 cents.

Ik vind dit een leuk argument, daarom vraag ik me af hoe jij dit op zou lossen?
Welke aanpassingen die beide winstgevend en eerlijk zijn, zou jij maken.
 

DeletedUser

Ik vind dit een leuk argument, daarom vraag ik me af hoe jij dit op zou lossen?
Welke aanpassingen die beide winstgevend en eerlijk zijn, zou jij maken.

Dat is de grootste dooddoener die er is! Ik werk niet bij Inno, ref ook niet geloof ik.
Zolang dat ik niet op hun payroll sta, ben ik niet degene die moet verzinnen, dat moet Inno doen! Wij (gebruikers) zijn er alleen om aan te geven dat iets niet goed is en als daar niet of te weinig hoor aan wordt gegeven, dan kun je dit soort dingen verwachten.
Zolang nuggets in het spel zijn, zolang klagen mensen over de onbalans. En het rare is dat die onbalans bij elke update groter wordt... Leg dat maar eens uit.

Daarnaast zei je wat over beta. Nou, beta is een grote farce. Het is alleen maar een platform voor spelers om alvast te proeven wat er komen gaat. Het fouten halen uit updates wordt daar absoluut niet in de hand gewerkt, mede dankzij het overweldigend snel reageren door de mods, of weet ik veel hoe je die mensen noemt die er op zouden moeten reageren.
Om een voorbeeld te geven hoe het wel werkt: De gemelde taalfouten hier op nl (waarom in hemelsnaam zijn ze er! Da's amateurisme ten top!) krijgen hel vlot feedback en worden wel snel behandeld. Zo zou beta ook moeten werken.
 

DeletedUser

Ik vind dit een leuk argument, daarom vraag ik me af hoe jij dit op zou lossen?
Welke aanpassingen die beide winstgevend en eerlijk zijn, zou jij maken.

Kledingssets opslaan, zoals het nu gebeurd, is een perfect voorbeeld hoe het wel kan. Mensen zonder premium kunnen er 2 opslaan, terwijl mensen met premium er veel meer kunnen opslaan.

Zie het als één pakket wat je kunt kopen, dus niet verschillende opties :

- Zoeken in inventaris alleen mogelijk maken voor premiumgebruikers.
- Een automatische biedfunctie voor de markt, bijvoorbeeld voor biedingen 's nachts
- Een overzicht voor soldaten, rekruten etc. waarin premiumgebruikers wél het aantal aangemelde mensen kunnen zien bij een fortgevecht
- Ingame tool voor premiumgebruikers waarin men kan zoeken waar kledingstuk x gekocht kan worden.
- Premiumgebruikers kunnen verschillende lay-outs pakken
- Premiumgebruikers kun je meer emoticons geven voor het stads/bgforum
- Premiumgebruikers krijgen een ingame memo
- Premiumgebruikers kunnen een eigen chatgroep maken (een soort van ingame chatruimte voor bepaalde, zelf gecreëerde groepen/clans)
- Premiumgebruikers krijgen een ingame reminder (in de vorm van een pop-up, of een geautoriseerde telegram) of een email
- Premiumgebruikers krijgen een overzicht waarin questlocaties aangegeven staan, net zoals het duelvenster. Incl. zoekfunctie.
- Premiumgebruikers krijgen een ingame tool, zoals TW Pro +, om de beste kleding uit te rekenen (handig wanneer je op het werk/school bent).
- Premiumgebruikers kunnen een waarschuwing instellen wanneer een gewenst product, kledingstuk etc. op de markt/ rondrijzende handelaar verschijnt.
- Premiumgebruikers kunnen voorwerpen specifiek voor één persoon op de markt zetten
- Premiumgebruikers kunnen instellen bij welke binnenkomende berichten ze een emailnotificatie krijgen (nieuwe telegram, duel binnengekomen, iemand heeft je overboden op de markt)
- Premiumgebruikers krijgen een makkelijk overzicht met statistieken over andere personen op diezelfde spelers' profiel (zoals het aantal fortgevechten waar een persoon aan heeft deelgenomen)
- Premiumgebruikers krijgen een overzicht voor welke prijs een vergelijkbaar voorwerp gemiddeld op de markt verkocht werd

Zo valt nog veel meer te bedenken, mijn punt is duidelijk lijkt me in ieder geval. Je kan de prijs zo aantrekkelijk maken dat veel mensen er voor kiezen. Als 60% gebruik maakt van zo'n "pakket", krijgen ze ook genoeg geld binnen om het spel door te kunnen blijven ontwikkelen.
 

DeletedUser

Kijk, dat is nu feedback. Geweldig idee, moet je bij het ideeenforum zetten :)
Of ten minste ter discussie stellen.
Ik wou dat er mensen als jij op de beta zaten :hmf:
Klagen kunnen we allemaal wel, maar oplossingen ho maar ^^
Klasse referer!
 

DeletedUser560

Nog steeds geen atwoord van Marco.
Zegt wat over zijn betrokkenheid/ activiteit.
 

DeletedUser

Dat zegt inderdaad wat over zijn activiteit. Hij is namelijk een tijdje verminderd actief. Als hij terug is, wat binnenkort is, zal hij waarschijnlijk antwoord geven op je vraag. :)
 

DeletedUser

Kledingssets opslaan, zoals het nu gebeurd, is een perfect voorbeeld hoe het wel kan. Mensen zonder premium kunnen er 2 opslaan, terwijl mensen met premium er veel meer kunnen opslaan.

Zie het als één pakket wat je kunt kopen, dus niet verschillende opties :

- Zoeken in inventaris alleen mogelijk maken voor premiumgebruikers.
- Een automatische biedfunctie voor de markt, bijvoorbeeld voor biedingen 's nachts
- Een overzicht voor soldaten, rekruten etc. waarin premiumgebruikers wél het aantal aangemelde mensen kunnen zien bij een fortgevecht
- Ingame tool voor premiumgebruikers waarin men kan zoeken waar kledingstuk x gekocht kan worden.
- Premiumgebruikers kunnen verschillende lay-outs pakken
- Premiumgebruikers kun je meer emoticons geven voor het stads/bgforum
- Premiumgebruikers krijgen een ingame memo
- Premiumgebruikers kunnen een eigen chatgroep maken (een soort van ingame chatruimte voor bepaalde, zelf gecreëerde groepen/clans)
- Premiumgebruikers krijgen een ingame reminder (in de vorm van een pop-up, of een geautoriseerde telegram) of een email

- Premiumgebruikers krijgen een overzicht waarin questlocaties aangegeven staan, net zoals het duelvenster. Incl. zoekfunctie.
- Premiumgebruikers krijgen een ingame tool, zoals TW Pro +, om de beste kleding uit te rekenen (handig wanneer je op het werk/school bent).

- Premiumgebruikers kunnen een waarschuwing instellen wanneer een gewenst product, kledingstuk etc. op de markt/ rondrijzende handelaar verschijnt.
- Premiumgebruikers kunnen voorwerpen specifiek voor één persoon op de markt zetten
- Premiumgebruikers kunnen instellen bij welke binnenkomende berichten ze een emailnotificatie krijgen (nieuwe telegram, duel binnengekomen, iemand heeft je overboden op de markt)

- Premiumgebruikers krijgen een makkelijk overzicht met statistieken over andere personen op diezelfde spelers' profiel (zoals het aantal fortgevechten waar een persoon aan heeft deelgenomen)
- Premiumgebruikers krijgen een overzicht voor welke prijs een vergelijkbaar voorwerp gemiddeld op de markt verkocht werd

Zo valt nog veel meer te bedenken, mijn punt is duidelijk lijkt me in ieder geval. Je kan de prijs zo aantrekkelijk maken dat veel mensen er voor kiezen. Als 60% gebruik maakt van zo'n "pakket", krijgen ze ook genoeg geld binnen om het spel door te kunnen blijven ontwikkelen.

goed

slecht
 

DeletedUser

Hoeveel vakantiedagen heeft een CM?

Sorry, ik ken het contract van een CM met Innogames niet. En ik denk niet dat Marco dat gaat vertellen, net zoals een zeer groot deel van de mensen niet zomaar zegt hoeveel ze verdienen. :)
 

DeletedUser

Kledingssets opslaan, zoals het nu gebeurd, is een perfect voorbeeld hoe het wel kan. Mensen zonder premium kunnen er 2 opslaan, terwijl mensen met premium er veel meer kunnen opslaan.

Zie het als één pakket wat je kunt kopen, dus niet verschillende opties :

- Zoeken in inventaris alleen mogelijk maken voor premiumgebruikers.
- Een automatische biedfunctie voor de markt, bijvoorbeeld voor biedingen 's nachts
- Een overzicht voor soldaten, rekruten etc. waarin premiumgebruikers wél het aantal aangemelde mensen kunnen zien bij een fortgevecht
- Ingame tool voor premiumgebruikers waarin men kan zoeken waar kledingstuk x gekocht kan worden.
- Premiumgebruikers kunnen verschillende lay-outs pakken
- Premiumgebruikers kun je meer emoticons geven voor het stads/bgforum
- Premiumgebruikers krijgen een ingame memo
- Premiumgebruikers kunnen een eigen chatgroep maken (een soort van ingame chatruimte voor bepaalde, zelf gecreëerde groepen/clans)
- Premiumgebruikers krijgen een ingame reminder (in de vorm van een pop-up, of een geautoriseerde telegram) of een email
- Premiumgebruikers krijgen een overzicht waarin questlocaties aangegeven staan, net zoals het duelvenster. Incl. zoekfunctie.
- Premiumgebruikers krijgen een ingame tool, zoals TW Pro +, om de beste kleding uit te rekenen (handig wanneer je op het werk/school bent).
- Premiumgebruikers kunnen een waarschuwing instellen wanneer een gewenst product, kledingstuk etc. op de markt/ rondrijzende handelaar verschijnt.
- Premiumgebruikers kunnen voorwerpen specifiek voor één persoon op de markt zetten
- Premiumgebruikers kunnen instellen bij welke binnenkomende berichten ze een emailnotificatie krijgen (nieuwe telegram, duel binnengekomen, iemand heeft je overboden op de markt)
- Premiumgebruikers krijgen een makkelijk overzicht met statistieken over andere personen op diezelfde spelers' profiel (zoals het aantal fortgevechten waar een persoon aan heeft deelgenomen)
- Premiumgebruikers krijgen een overzicht voor welke prijs een vergelijkbaar voorwerp gemiddeld op de markt verkocht werd

Zo valt nog veel meer te bedenken, mijn punt is duidelijk lijkt me in ieder geval. Je kan de prijs zo aantrekkelijk maken dat veel mensen er voor kiezen. Als 60% gebruik maakt van zo'n "pakket", krijgen ze ook genoeg geld binnen om het spel door te kunnen blijven ontwikkelen.

TW-Pro wordt in dat geval verboden en de niet-premium kopers zijn dat immens benadeeld. Ik ben voor een apkket, maar de voordelen lijken mij niet echt super..
 

DeletedUser

TW-Pro wordt in dat geval verboden en de niet-premium kopers zijn dat immens benadeeld. Ik ben voor een apkket, maar de voordelen lijken mij niet echt super..

TW Pro hoeft niet verboden te worden, je kunt ze allebei hebben, de ingame is handig voor werk/school gezien je niets hoeft te installeren.

De voordelen moeten ook niet super zijn, als je het topic goed las, zag je dat het om ideeën ging waarin men geen voordelen haalt tov mensen die er geen geld in steken.
 
TW Pro hoeft niet verboden te worden, je kunt ze allebei hebben, de ingame is handig voor werk/school gezien je niets hoeft te installeren.

De voordelen moeten ook niet super zijn, als je het topic goed las, zag je dat het om ideeën ging waarin men geen voordelen haalt tov mensen die er geen geld in steken.

Als er een gratis equivalent is van iets waarvoor je moet betalen, zal het waarschijnlijk wel verboden worden :)
 
Bovenaan