• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag aan Marco]

DeletedUser

Beste Marco,

Ik vroeg me af waarom wij als Nederlanders altijd achter de feiten aanlopen met dit spel? Aankondigingen zijn altijd veel later dan op andere servers.
Zoals er nu een correctie aankondiging is op zowel .DE als .Net krijgen wij wéér is niets te horen. Bij updates zijn we ook altijd vrij laat. Waarom is dit?
 
Vergeet niet dat bij updates de .net en .de servers ook altijd een week tot twee weken voorlopen op de andere servers zodat Innogames kan kijken of alles goed verloopt en waar nodig nog enige bugs uit het spel halen wanneer blijkt dat het toch nog niet goed werkt. :)
 

DeletedUser

Dan nog is het toch een kleine moeite om bijvoorbeeld hier te zeggen:

momenteel wordt de update getest, indien er geen/heel weinig bugs inzitten zal die hier ook zo snel mogelijk verschijnen.

Wij horen het pas als hij de dag erna komt terwijl .net en de rest hem dan toch allang heeft? volgens mij met dat kleine berichtje los je een heleboel gezeur op.
 

DeletedUser8307

En dan ook fortgevechten die vaak vastzitten.. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en wat dacht je van al die duitse tekst die nog overal is te vinden
had al lang opgelost kunnen zijn
 

DeletedUser

Ik kan me update 1.33 nog herinneren. Wij werden maar uitgesteld en uitgesteld omdat er telkens te veel bugs in zaten. Echter kwam hier door de spelers commentaar op omdat wij telkens maar uitstelden. Toen de update er was, kwam er nog meer commentaar omdat er nog een aantal bugs in zaten, hoewel deze al een stuk minder waren.
Was het dan het wachten waard? Daar kan je over discussiëren.

Ik weet ook dat het hier over de kistenkwestie gaat. Echter spelen niet alleen wij hier een rol in, maar ook voornamelijk Innogames. Zij zijn hier de grote factor. Ik kan best begrijpen dat jullie een aankondiging willen, maar eerst moet Marco de informatie hebben en moet hij zelf beschikbaar zijn.
 
Helaas komt de volgende update ja, ziet er niet uit, maar dat terzake. Ik vind het eigenlijk best logisch dat ze nog niets doen, stel dat er bugs zijn en dan krijg je mensen die zeggen: Komt die update nog? Ik vind het goed dat het eerst getest word op de voor innogames 'normale' werelden. Alleen vind ik het jammer dat het weer zon bagger update is(op de kerk na, maar goed op de beta heeft iemand 300k punten meer dan stad 2 alleen door de kerk). Logisch dus dat wij nog geen aankondiging krijgen. Maar goed, laat ze eerst maar eens grondig .nl onderzoeken voordat ze update, kheb geen zin in al die bugs.
 

DeletedUser6405

Mijn dag is weer goed, ik zat al een tijdje op dit antwoord te wachten. Bedankt Marco ;)
 

DeletedUser

Bedankt voor het antwoord, Marco. Dit topic refereerde ook een beetje naar de kerstaanpassing. Fijn om te zien dat die hier ook doorgevoerd gaat worden.
 

DeletedUser

ik heb ook liever dat wij iets langer moeten wachten, want wij hebben dan minder bugs EN wij weten al een klein beetje wat we kunnen verwachten :D

Even off-topic: waar staat dat over die nieuwe update? Was een paar dagen geband:)() dus die gele bolletjes zijn niet ingekleurd. bij telegraafkantoor zie ik niks
 
Bovenaan