• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag aan girafi]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4468

Wat bij me opkwam is waarom girafi zo verschikkelijk vaak online is? Echt elke x dat ik online kom(en dat is best vaak) is hij wel online terwijl de rest van de mods zoals the simmies enz. niet zo vaak online zijn... Komt dit gewoon omdat girafi zo verschikkelijk verslaafd is??

Je kan om deze vraag lachen maar ik wilde er toch wel een antwoord op..

Mvg.

Lauy15
 

DeletedUser

Volgens wikipedia:

De giraffe is de gehele dag door actief. Een giraffe slaapt kort, per keer zo'n 4 tot 6 minuten lang. In totaal slaapt een giraffe 1,5 tot 5 uur per dag. Dit gaat als volgt: hij legt zich neer, draait zijn hals in een lus naar achter en laat zijn kop rusten op z'n romp. Op het heetst van de dag rusten de giraffen in de schaduw.

Hij slaapt dus nauwelijks!:rolleyes:

en ik lijk ook altijd online te zijn, maar dan staat mijn laptop gewoon aan en zit ik in college ofzo :p
 

DeletedUser

Girafi heeft of zijn computer aanstaan of (twijfel twijfel :D sorry langnek) is gewoon een HEEL erg actieve mod (wat ik eigenlijk wel zeker weet).

Ik ben trots op je Langnek, je hebt wederom iemand verbijsterd haha :laugh:
 

DeletedUser4468

Bedankt voor de snelle reacties:D En nu nog een officiële reactie van girafi die hier gelijk een slotje op gooit:D
 

DeletedUser8307

De ene mod is gewoon actiever dan de andere, logisch toch?
 

DeletedUser4468

Ik ben niet zo goed in dat logische denken... Maar hier mag een slotje op...
 

DeletedUser

Denk dat girafi hem gewoon aan laat staan want elke keer als ik hem op de chat aanspreek of in zijn query lig te spammen reageert hij niet:)
 

DeletedUser

Girafi is gewoon een erg actieve mod ;) maar hij heeft ook wel eens zijn pc aanstaan. (En natuurlijk altijd als ik hem nodig heb! :p )
 

DeletedUser4468

Ik dacht al... hoelang gaat het duren voordat noraly erop antwoord:D
 

DeletedUser

Ik neem giraf zijn dienst over wanneer hij slaap nodig heeft, want zelfs girafi slaapt wel eens :laugh:
 

DeletedUser

Een vraag voor mij en zonder dat ik antwoord al op slot, die forummodjes van tegenwoordig :p

Het feit dat ik volgens sommige zeer actief lijk is eigenlijk dat ze zelf niet zo opletten. Zo staat mijn pc vaak aan, maar ben ik er eigenlijk weinig. Sommige hebben het hier al aangehaald ;)
Zo staan mijn werelden niet zo vaak open, dus actief op werelden ben ik niet.
Enkel omdat het forum, support en chat heel vaak openstaan, lijk ik misschien actief, maar ik ben er maar zelden. Enkel de laatste week met de CW was het wel wat actiever, maar over het algemeen zijn er nog genoeg actievere modjes ;)
 

DeletedUser

Een voormalig forummodje zou moeten weten dat, wanneer de topicstarter om een slotje vraagt, deze gegeven wordt. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan