• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

voorstel Tijdelijke fort stop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

mischien een leuk en goed voorstel...mischien ook niet

zoals slab de killer al aangaf in een ander topic zijn er vele steden in een dip.
en het klopt.vele steden liggen idd in een dip


vandaar een voorstel:

Om vanaf zondag 21 Nov. 2 weken lang geen fort gevechten te voeren.
Zo kunnen de steden die in een dip liggen hun concentratie op hun stad vestigen zo voorkomen we dat wereld 7 niet verder op zijn kont komt te liggen.

Zo hopen wij dat wereld 7 over 2 week weer volop actief en spannend is


Graag enkel meningen van leidingen,Bespreek dit in je eigen stad en plaats dan hier de mening van je stad. voorkom onoverzichtelijk topic
 

DeletedUser12632

lol wat is dit, 2 weken geen fortgevecht?

Ben je helemaal gek ofzo? Fortgevechten is 't enige wat echt leuk is.. En 't is ook 't beste middel om een lekker team gevoel in je stad te creeren.

De beste methode om leden te werven is gezelligheid uitstralen tijdens fortgevechten!
 

DeletedUser9519

En dat zou moeten gaan werken? Veel mensen lezen dit forum niet en bovendien zijn de fortgevechten onderdeel van het spel. Een stop ervan is totaal niet nodig, als men het niet aan zou kunnen, zou men beter zijn best moeten doen en niet fortgevechten stoppen. Als er fortgevechten gestopt moeten worden, dan doe je zelf gewoon niet meer mee.
 

DeletedUser

lol wat is dit, 2 weken geen fortgevecht?

Ben je helemaal gek ofzo? Fortgevechten is 't enige wat echt leuk is.. En 't is ook 't beste middel om een lekker team gevoel in je stad te creeren.

De beste methode om leden te werven is gezelligheid uitstralen tijdens fortgevechten!

Klopt maar blijkbaar gaat niet de laatste tijd niet op..
ikzelf persoonlijk ben dit ook niet nodig,onze stad loopt als een kanon .. maar ik wil dus de andere steden zoals JFA etc ook die kans weer gunnen..
 

DeletedUser12632

wat zou een fortgevecht stop dan uitmaken?

Hoezo kunnen ze geen leden werven doordat ze fortgevechten moeten doen?
 

DeletedUser

lijkt me onnodig en je veroorzaakt alleen maar een grotere 'dip' omdat de fortvechters bijna niks meer kunnen doen dus zich vervelen dus inactief worden.
De dip gaat denk ik vanzelf weer over als iedereen een beetje black ops zat is geworden:p
 

DeletedUser

Hei

Persoonlijk wil ik alleen op 4 en 5 december, 24,25,26 december, 31 december en 1 januari geen fort gevecht (of juist wel Off tegen Off gevechten. :p) want dan zijn het de feest dagen. Voor de rest kan je elke dag een fort gevecht vanuit mijn kan verwachten. Ik neem onze BG's het zelfde denken over dit.

Maar als een stad echt aan geeft op het interne forum van W7 dat het echt even niet kan denk ik dat wij daar met zijn allen daar dan eventjes een weekje mee rekening kunnen houden. Dit dan wel met een gegronde reden van een Burgermeester.

V.H.
Big Evil

@dingesthething: Ik speel dat niet, Ik ben morgen vooral bezig met Brotherhood dus ook verslaafd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Kars heeft helemaal gelijk, ik probeer te bedenken wat ik eraan toe kan voegen, maar hij heeft al kort en bondig de kern van deze discussie geraakt.
Couldn't agree more dus
 

DeletedUser

nou ja okee ik probeerde dus ook enkel iets hahaha,maargoed als niemand het wil..:D
 

DeletedUser11811

als pure fortvechter ben ik uiteraard tegen dit voorstel :laugh:


de hierbovenstaande mensen hebben helemaal gelijk
er zijn verschillende redenen maar ik kan geen enkele bedenken die het positief laat uitdraaien ivm je voorstel
I"m sorry :hmf:
 

DeletedUser6405

Geen fortgevechten is geen plezier en geen plezier is minder activiteit.
 

DeletedUser

okee jullie hebben gelijk...ik dacht ff wat anders proberen hahaha..maargoed dit is dan idd een nog slechter idee..

Slotje kan op dit topic*
 

DeletedUser

ik denk niet dat het uberhaupt zal lukken om een onderdeel van het spel "weg te werken", dus ik denk niet dat dit een uitvoerbaar plan is:p
 

DeletedUser

Als je 2 weken stopt met fortgevechten loopt w7 helemaal leeg. Ik doe overdag beetje arbeiden op niks maar 's avonds dan is het meestal leuk met forgevechten ect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan