• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vlaamse/Belgische steden

Moet er een beter overzicht zijn vanb de Belgische/Vlaamse Steden

  • Ja,

    Stemmen: 11 26,2%
  • Nee,

    Stemmen: 17 40,5%
  • Maakt mij niet uit!

    Stemmen: 14 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Maak hier uw Vlaamse of Belgische stad kenbaar.
Zo kunnen de gamers vlugger jou stad kiezen of kunnen we samenvoegen bespreken om zo sterker te worden voor iedereen!!!
 

DeletedUser

The Belgium Eagle s

The Belgium Eagle s is onze stad momenteel 92ste in de ranglijst
 

DeletedUser

Wij zitten in Bryce Canyon en staan momenteel op rang 399. Drie van onze leden komen uit de Belgische Kempen.
 

DeletedUser

Ik snap niet waarom mensen dit zouden willen? Wil je daadwerkelijk onderscheid gaan maken tussen belgen en nederlanders? Mij maakt het niet uit, zolang het me maar bevalt binnen de stad.

ps. ben nederlander en woon bij "de vlaamse leeuwen".
 

DeletedUser

ik vind het ook een beetje apart, natuurlijk ieder zijn ding, maar ik denk dat belgen/nederlanders/vlaamse gewoon samen moeten gaan,

bij mij in de stad is in ieder geval iedereen welkom, ongeacht waar je vandaan komt of je classe die je speelt,

Burgermeester
Blackforrest
:bolhoed:
 

DeletedUser

bij The Belgium Eagle s is ook iedereen welkom, meer nog een van onze leden is trotse Nederlander.

Ben deze vraag gewoon gestart omdat ik merkte dat veel vlamingen of belgen dit ook laten verwijzen in de naam van hun dorp.

vandaar dat het me leuk leek te zien hoeveel Vlaams Belgische groepen er actief zijn.

Meer niet, integendeel.

Vergeet niet ooit was Nederland en België één geheel onder :sheriff:de Nederlanden:sheriff:

:bolhoed:Harley
 

DeletedUser

Heb zelf een stad gesticht "New Bucuresti".
Maar niemand lijkt interesse te hebben (slechte ligging?:(D

Wil wel weten of het mogelijk is om in een andere stad toe te treden en wat je ervoor moet doen.

Thanks.:bolhoed:
 

DeletedUser

je eigen stad "verlaten" en dan vragen voor een uitnodiging van een andere stad.
 

DeletedUser

Ok, dank je, had het inmiddels al gevonden.
Was gewoon op verkeerde plaats aan het kijken. :)
 

DeletedUser

kamp noord, eigenlijk opgericht voor west-vlamingen maar iedereen is welkom:):)
 

DeletedUser

horsetown, we hebben belgen en nederlanders en mannen en vrouwen.
dit gaat prima samen we hebben veel lol met elkaar op het forum
 

DeletedUser

Too Many Tequila

We zijn een selecte groep van vrienden die elkaar RL kennen:cool:, maar als erbij wil horen, IGM dan gwn. Voor wie dicht id buurt van Rotselaar (10km van Leuven) woont, laat gwn al iets weten, maakt niet uit of je al dan niet in de stad wil.:p
 
Bovenaan