• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Verzoek]

DeletedUser

Eigenlijk best jammer dat slechts één mod reageert.

Verder krijg ik genoeg haatmail van die rare figuren. Ik rapporteer en de dag erna is er een straf opgelegd. Complimentjes richting de moderaters. Mag ook wel eens gezegd worden.

Excuus voor eventuele typo's. Zit in de trein met iphone.

Je hebt wel meteen de mod die dit het meest regelt hè ik zou zeggen bijna in het geheel.

Sterker, ik heb Miekesplace zien reageren (1) en daarna de ingame beledigingenmod (2). Of zie ik dubbel? :p

Ik denk dat het niet uitmaakt hoeveel mods reageren. Je hoeft ook niet van de minister van onderwijs te horen hoe de miljoenennota klinkt. ;)
 

DeletedUser

Eigenlijk best jammer dat slechts één mod reageert.

Dat komt omdat alleen Maarten zich bemoeit met de ingame beledigingen. Het is gewoon erg belangrijk dat er 1 lijn wordt getrokken bij die beledigingen, vandaar dat alleen Maarten deze behandelt.

Het is dus niet het vakgebied van de rest van de mods, dus dan kun je verder ook geen antwoord van ons verwachten die meer toevoegt dan één van de spelers.
 

DeletedUser15491

Laat iig duidelijk zijn dat we allemaal een taak hier in hebben, zowel de moderators als de spelers (of moderators en spelers)... en laten we niet vergeten dat het gebruik van de negeerknop (zeker als die gezamenlijk gebruikt wordt) niet onderschat moet worden. Heb zo toch enige spelers op diverse werelden die het niet zo nauw namen met de regels wat betreft het taalgebruik naar elkaar toe, doen stoppen met spelen hier.
:hmf:
 
Bovenaan