• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[verzoek]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

hoi, ik zat te denken, misschien is het handig en leuk als de mods gewoon een topic maken om zich even voor te stellen, dan word het makkelijker om rekening te houden met de mods als er vragen zijn over ze enz.
 

DeletedUser8307

Gewoon onnodig. Als je een vraag stelt aan de mods, zal het wel over het spel gaan. Hoe hun privé-leven eruit ziet, is dus niet van belang.
 

DeletedUser3874

hoi, ik zat te denken, misschien is het handig en leuk als de mods gewoon een topic maken om zich even voor te stellen, dan word het makkelijker om rekening te houden met de mods als er vragen zijn over ze enz.

Hier zie ik werkelijk het nut niet van in, ik moet als mod toch ook niet weten wat jouw hobby's zijn om je uiteindelijk een ban te geven? Wat maakt mij het uit dat jij zondag in de modder gaat ploeteren als amateur-veldrijder? Zodra je hier de regels niet volgt krijg je gewoon een bestraffing.
 

DeletedUser

Er is een voorsteltopic voor alle forumgebruikers. Mochten mods zich willen voorstellen, dan kan dat in dat topic. Ik acht een apart topic voor mods onnodig.
 

DeletedUser

Hier zie ik werkelijk het nut niet van in, ik moet als mod toch ook niet weten wat jouw hobby's zijn om je uiteindelijk een ban te geven? Wat maakt mij het uit dat jij zondag in de modder gaat ploeteren als amateur-veldrijder? Zodra je hier de regels niet volgt krijg je gewoon een bestraffing.

Ik ben hartstikke geïnteresseerd in jouw wekelijkse klaverjas uurtje hoor steven!

Daarnaast is het olifantenplakboek van Noor erg mooi om te laten zien aan de spelers!
 

DeletedUser1053

Zo praat je niet over een vrouw lytho.;) Noor is zegmaar een vrouw van circa 95 kilo, waardoor lytho haar op de chat eens met het woord 'olifant' bestempeld heeft. Die lytho toch... :p Waar zijn z'n manieren.:rolleyes:
 

DeletedUser

Zo praat je niet over een vrouw lytho.;) Noor is zegmaar een vrouw van circa 95 kilo, waardoor lytho haar op de chat eens met het woord 'olifant' bestempeld heeft. Die lytho toch... :p Waar zijn z'n manieren.:rolleyes:

Pure smaad!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan