• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Verzoek]/[Vraag aan Marco]

DeletedUser

[Verzoek]/[Vraag aan Marco]

Beste,
ik vraag me af of de taak van hulpsheriff misschien uitgebreid kan worden...
Ik had dit al eerder aangekaart via de support, hier heb ik dan ook antwoord op gekregen, daar in(dat antwoord) werd gezegd dat hier momenteel niet veel aan gedaan werd. Misschien een idee voor later?
Nu wil ik op deze manier nogmaals vragen of het mogelijk is, dat deze taak actiever gebruikt wordt.

mvg Sheriff
 

DeletedUser

leones is hulpsheriff...
en ook kunnen er altijd meer komen?
 

DeletedUser

We hadden er wel 1, leones, maar wanneer en waarom ie dat niet meer is is ne een raadsel
 

DeletedUser

ik zie het ook net...
hmmm, ik hoop dat marco, of een mod meer info kan geven
 

DeletedUser3874

Door het feit dat de forumactiviteit is terug gelopen en onze laatste Hulp (Leones) reeds op een andere server mod was hebben wij besloten om deze taak in het geheel af te schaffen.

Een uitbreiding van iets onbestaande is dan ook niet meer mogelijk lijkt mij.



Lang geleden zijn de hulp-jes in het leven geroepen om een soort "pool" te hebben van mods-inwording. Echter leert de praktijk ons dat het werkelijk niet werkte, dit heeft dan ook geleid tot een onderwaardering van de functie, eentje die onderhand dan ook verdwenen is.
 

DeletedUser

dat is jammer. nou helaas dan..
ik denk dat deze vraag ook wel beantwoord is..
 

DeletedUser8307

Het is niet omdat je geen moderator-rechten meer hebt, dat je daarom niet meer op dit forum zal kijken. Het kan wat je zegt, maar ik denk het niet. ;)
 

DeletedUser

Door het feit dat de forumactiviteit is terug gelopen en onze laatste Hulp (Leones) reeds op een andere server mod was hebben wij besloten om deze taak in het geheel af te schaffen.

Een uitbreiding van iets onbestaande is dan ook niet meer mogelijk lijkt mij.



Lang geleden zijn de hulp-jes in het leven geroepen om een soort "pool" te hebben van mods-inwording. Echter leert de praktijk ons dat het werkelijk niet werkte, dit heeft dan ook geleid tot een onderwaardering van de functie, eentje die onderhand dan ook verdwenen is.

Tenzij mijn geheugen me in de steek laat waren er toch best wat mensen doorgestroomd naar het moderatorschap :p

Het is niet omdat je geen moderator-rechten meer hebt, dat je daarom niet meer op dit forum zal kijken. Het kan wat je zegt, maar ik denk het niet. ;)

Als hulpsheriff had je nou niet bepaald modereerrechten, of iemand heeft me toentertijd iets niet verteld :p
 

DeletedUser

En hoeveel van die mensen zijn nu nog steeds mod?

Ook modjes die niet via die "pool" zijn aangeworven zijn weer gegaan. Ik denk niet dat dat veel uitmaakt. Maar de kwaliteit maakte ook niet verdraaid veel uit. Het moet niet zo zijn dat je rapporteert omdat je hulpje bent. Je moet dat doen omdat je vindt dat een post de regels overtreedt en jij dat wil melden. Je moet het forum willen helpen in goede banen te leiden. Dus of je nou een hulpje bent en veel rapporteert of een normale gebruiker bent en veel rapporteert zal ons figuurlijk gezien worst wezen.

Bij de selectie (maakt niet uit of we ze vragen of dmv sollicitatie aan de baan komen) zullen we ook kijken of die persoon rapporteert. Dan heb je natuurlijk een streepje voor, zeker als ze over het algemeen terecht zijn. :)
 

DeletedUser3874

Euh, 1, of 2, of zelfs 3 :p GreatRene in ieder geval.

Wel geteld één is er nog en dat is GreatRene, te bedenken dat hij eigenlijk vanaf Grepo naar hier gekomen is en niet vanuit de pool die er was ;) Hij was namelijk op het moment van aanwerving geen hulpje meer.
 

Deleted User - 36202

Wel geteld één is er nog en dat is GreatRene, te bedenken dat hij eigenlijk vanaf Grepo naar hier gekomen is en niet vanuit de pool die er was ;) Hij was namelijk op het moment van aanwerving geen hulpje meer.

Jah, wist niet meer of simmies of girafi ook hulpje waren geweest :p Maar het feit dat GreatRene via Grepo kwam maakt niet uit, hij was het ooit wel geweest ;)
 

DeletedUser3874

Jah, wist niet meer of simmies of girafi ook hulpje waren geweest :p Maar het feit dat GreatRene via Grepo kwam maakt niet uit, hij was het ooit wel geweest ;)

We zijn de rit destijds met 12 mensen begonnen, dan moet je stellen dat één die momenteel nog in dienst is bitter weinig is :p
 

Deleted User - 36202

Volgens mij waren het er 5, maar ik weet het ook niet zo goed meer.

- Ik
- GreatRene
- Moriean
- Muf-Muf
- The Stetson
 

DeletedUser

Volgens mij waren het er 5, maar ik weet het ook niet zo goed meer.

- Ik
- GreatRene
- Moriean
- Muf-Muf
- The Stetson

Soulspark en verder mis je er nog eentje. Er waren er oorspronkelijk(zonder Moriean mee te rekenen) 5, toen werd Stetson vervangen door Rene(dachtik)

Aminity. Dat was het.

Oorspronkelijk

Leones
Aminity
Muf-Muf
Soulspark
The Stetson

Toen is Stetson vervangen door Rene, en Moriean is er later bijgekomen.

Van die 7 is alleen Soulspark direct eruitgeplukt en op een modfunctie hier gezet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 36202

Oh ja, Aminity en Soulspark idd ook. Maakt 7. In ieder geval geen 12 ;)
 
Bovenaan