• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Verzoek/Tip]

DeletedUser12590

Al die updates die er komen, zijn leuk en aardig. Maar waarmee je de spelers echt blij kan maken, zijn goed werkende servers.

Ik word er gek van dat chats uitvallen. Ik word er gek van dat ik weer 5 minuten extra moet wachten tijdens het fortgevecht, omdat de verbinding wegvalt. Ik word er gek van dat er zoveel geld binnenkomt bij Innogames, zeker door die Kerstupdate en de komende v1.35, en dat er nog steeds geen fatsoenlijke servers zijn.

Echt, stop met die updates en kom eens met een server update. Zoveel werk moet dat toch niet zijn?
 

DeletedUser560

Zoals je het zelf al zegt:
Het gaat innogames om de poen, en niet om de spelers.
 

DeletedUser

Oplossing: Speel op niet-poenwerelden. Daar zijn die problemen niet.
 

Deleted User - 36202

De servers zijn fatsoenlijk, het ligt gewoon aan wat instellingen. Als die aangepast worden draait alles prima. Zoveel topics hierover aanmaken helpt dus ook totaal niet.
 

DeletedUser8307

Tsja leones. Als je geen topics aanmaakt wordt het van hieruit ook niet echt gemeld, je moet iets doen.
 

DeletedUser

En jullie denken serieus dat wij nog nooit een dergelijke melding serieus hebben genomen? We zijn er zeker mee aan het werk, en het is wel de bedoeling dat de grootste problemen er bij 1.35 uit zijn. Soms draaien de servers nog niet helemaal lekker, maar we proberen altijd de informatie te verzamelen en het probleem te lokaliseren.

Er wordt dus echt wel aan gewerkt, juist zijn voor ons de bugs eruit halen erg belangrijk. Maarja, ik moet ook toegeven dat dat inderdaad tot nu toe (helaas) niet altijd is gelukt bij een update.
 
Bovenaan