• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[verzoek meer reclame]

DeletedUser

Hallo mods,

Is het ook mogelijk dat er meer reclame wordt gemaakt voor the west want nu zie je alleen maar reclame van andere innogames-spellen en niet van the west.
Als er daardoor dan meer nieuwe spelers bij komt dan wordt het spel ook leuker want er komt dan meer leven. Kunnen jullie dat trouwens zelf regelen met Inno of moet je zo'n idee op het engelse .net forum plaatsen?

Mvg peer 98
 

DeletedUser14053

Ik heb op televisie zelf eens reclame gezien voor grepolis, en op vele sites zie je ook grepolis reclame. Wel dit is THE WEST(2 keer verkozen tot beste browsergame van het jaar). The west is een spel waar ze zouden mee moeten uitpakken. Dus wat mij betreft meer reclame voor the west zou ik graag zien :)



MVG Thomas
 

DeletedUser

Klinkt leuk, maar T-W is nou eenmaal niet de grootste inkomstenbron van innogames en zal het ook niet worden. Dus gaat daar ook niet het meeste geld heen in de vorm van Reclame.
 

DeletedUser

Ik heb op televisie zelf eens reclame gezien voor grepolis, en op vele sites zie je ook grepolis reclame. Wel dit is THE WEST(2 keer verkozen tot beste browsergame van het jaar). The west is een spel waar ze zouden mee moeten uitpakken. Dus wat mij betreft meer reclame voor the west zou ik graag zien :)



MVG Thomas

T-W is aan het doodgaan, Grepo heeft daarentegen nog een stijgend spelersaantal. Doe je niets aan. T-W is een spel wat op een gegeven moment uitgespeeld is.

Overigens is dit niet de zaak van het team maar van Innogames zelf. En om de reden die Lytho hierboven aanwijst betwijfel ik ten zeerste of ze hier verandering in gaan brengen.
 

DeletedUser

T-W is aan het doodgaan, Grepo heeft daarentegen nog een stijgend spelersaantal. Doe je niets aan. T-W is een spel wat op een gegeven moment uitgespeeld is.

Overigens is dit niet de zaak van het team maar van Innogames zelf. En om de reden die Lytho hierboven aanwijst betwijfel ik ten zeerste of ze hier verandering in gaan brengen.

Dat het spelersaantal van Grepo wel stijgt en dat van The West niet kan komen doordat er dus voor Grepo wél reclame gemaakt wordt. Ik struikel erover. Nu is bij jou de oorzaak dalend spelersaantal en gevolg geen reclame, maar ik zou ze omdraaien. :)
 

DeletedUser

Dat het spelersaantal van Grepo wel stijgt en dat van The West niet kan komen doordat er dus voor Grepo wél reclame gemaakt wordt. Ik struikel erover. Nu is bij jou de oorzaak dalend spelersaantal en gevolg geen reclame, maar ik zou ze omdraaien. :)

Ik hoopte eigenlijk dat je zelf de denkstap wel kon maken dat het gehele proces dan niet meer omgekeerd zal worden :p

Neuh maar wat ik bedoelde is dat Grepo nog een relatief nieuw spel is in vergelijking met The West, en daarom sowieso al een stijgend spelersaantal heeft. The West is op z'n retour, omdat het spel al redelijk lang draait en het op een gegeven moment wel uitgespeeld is. Dan snap ik dat ze meer reclame voor Grepo maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

maarja, dan nog, veel mensen hebben het al gespeeld, maar minstens even veel mensen kennen het spel niet (en met die mensen bedoel ik potentiële spelers). Dus volgens mij is meer reclame wel degelijk een optie.

Maar voor ze al die reclame maken denk k dat ze alles nog eens moeten herbalanceren, de grote server fouten eruit halen, en nog enkele nieuwe spel elementen erin steken.
 
Ik hoopte eigenlijk dat je zelf de denkstap wel kon maken dat het gehele proces dan niet meer omgekeerd zal worden :p

Neuh maar wat ik bedoelde is dat Grepo nog een relatief nieuw spel is in vergelijking met The West, en daarom sowieso al een stijgend spelersaantal heeft. The West is op z'n retour, omdat het spel al redelijk lang draait en het op een gegeven moment wel uitgespeeld is. Dan snap ik dat ze meer reclame voor Grepo maken.
Er zijn genoeg mensen die het spel nog nooit gespeeld hebben en die best wel willen spelen. Het hoeft toch niet per se zo te zijn dat een spel na een paar jaar gewoon moet stoppen? Het is juist de uitdaging van innogames om de potentiële klanten (want het gaat natuurlijk om het geld) te lokken en te verleiden geld uit te geven. Maar om gewoon, als het minder goed gaat (iig op .nl) de boel maar gewoon te sluiten of laten verrotten is toch raar? Nederland heeft zo´n 17 miljoen inwoners. Die willen echt niet allemaal spelen, maar een gedeelte daarvan wel. En ik acht het onmogleijk dat die het allemaal al gespeeld hebben. Dus idd: meer reclame voor the west lijkt me prima.
 

DeletedUser

voor mij lijkt meer reclame ook veel beter, want anders vind je gewoonweg niet de weg naar het spel, ik begon op TW te spelen omdat ik vroeger ook grepolis speelde dat ik van vrienden had gehoord die het op hun beurt van de reclame hadden, en zo wordt het erg moeilijk om TW te vinden. Dus meer reclame lijkt me een goed idee.
 

DeletedUser

Zelf ben ik gaan spelen omdat tw tussen de games stond op speeleiland.
Dus eigenlijk ook een soort van reclame. Daar staat hij nu niet meer tussen.
Nu gaat het al met grepolis zo ver dat er zelfs reclame daarvan staat bij de afmeldpagina van the west.
 

DeletedUser14053

Zelf heb ik the west ontdekt door... jawel reclame. De bal ligt in het kamp van Innogames en ik hoop dat die meer reclame gaan maken voor dit fantastische spel. Daarmme is deze discussie wel geeindigd :)


MVG Thomas
 

DeletedUser12045

meer reclame=meer inkomsten (als er meer spelers komen) dus goed idee :)
 

DeletedUser14705

Normaal vragen mensen minder reclame.
Zinloze comment door omofagia.
 

DeletedUser4468

Ik ben the west 4 jaar geleden gaan spelen door reclame op TW...
 

DeletedUser14786

@peer 98 ik heb the west eerlijk gezegd ook ontdekt doordat het tussen de games op speeleiland stond
 

DeletedUser

Ik had het van anderen gehoord :D

Mij lijkt dat je het beste een thewest.mobile.nl moet maken :D
Iedereen zit tegenwoordig met zijn mobiel spelletjes te downloaden en ik ken er wel een paar die in de pauze tribelwars zitten te spelen op hun mobiel
 

DeletedUser8307

Je moet dit volgens mij echt niet op het .net forum posten, ze zijn heus wel zo slim om dat zelf te doen, als ze het nodig achten, wat dus niet het geval is.

Ik zou het zelf leuk vinden, maar binnen enkele jaren zal de .nl versie er wel mee kappen verwacht ik.
 

DeletedUser

Het enigste wat nog een beetje zou helpen is 1 gezamenlijke the west maken, waarin je alles naar je eigen taal zou kunnen omzetten.

Maar die kisten die je kan kopen, dit is proberen om er nog zoveel mogelijk geld uit te halen.
 
Bovenaan