• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verdedigers bedankt

DeletedUser

heb het al op meerdere plaatsen gezegd maar 1e fortgevecht is dankzij veel support over eind gebleven iedereen bedankt
 

DeletedUser

graag gedaan, bedankt voor het mooie gevecht
want ik heb lekker 1200ep :p

mvg FREE
 

DeletedUser

graag gedaan, bedankt voor het mooie gevecht
want ik heb lekker 1200ep :p

mvg FREE

Netjes :)

En freezingcold, je kan torenhoog/mijlendiep toch echt het meest bedanken.. zonder hun was je hopeloos verloren :)

Khoop alleen wel dat de boodschap is overgekomen..
 

DeletedUser

de aanvallers hadden makkelijk kunnen winnen naar mijn mening in het begin door de slechte verdeling van plek zijn er teveel verliezen geleden ze hadden nooit alles aan de linkerkant moeten zetten maar verdelen tussen links en rechts.
ik het begin zijn er ruim 20mensen door de poort kapot geknalt en daar lag de grootste fout.
pas na 3/4 rondes toen mensen bij de poort stonden(dat ze beschoten konden worden)
toen werd er wat gezegt dat moest vanaf het begin gebeuren hoop dat UC van deze nederlaag leert.
 

DeletedUser

de aanvallers hadden makkelijk kunnen winnen naar mijn mening in het begin door de slechte verdeling van plek zijn er teveel verliezen geleden ze hadden nooit alles aan de linkerkant moeten zetten maar verdelen tussen links en rechts.
ik het begin zijn er ruim 20mensen door de poort kapot geknalt en daar lag de grootste fout.
pas na 3/4 rondes toen mensen bij de poort stonden(dat ze beschoten konden worden)
toen werd er wat gezegt dat moest vanaf het begin gebeuren hoop dat UC van deze nederlaag leert.

Je vergeet te melden dat er cira 20 mensen kapot werden geschoten toen we met zn alle de muur bestormde, en toen er weer vanaf zijn gevlucht
 

DeletedUser

dat was eerder een wanhoops daad omdat jullie waarschijnelijk al wisten dat jullie zouden verliezen?
zo zag ik het althans.;)
 

DeletedUser

Ik hoo[ dat onze fort leider van zn fouten heeft geleerd en het de volgende keer beter zou gaan :)
 

DeletedUser

En je vergeet te melden dat de aanvallers met 10 minder waren.
Dat lijkt weinig, maar in het perspectief van 1e ronde mogen verdedigers enkel schieten op de aanvallers.;)
 

DeletedUser

@ chucky iedereen leert van zijn fouten dus ik neem aan dat jullie leider dat ook doet..

@ the simmies:
het aantal maakt niet zo heel erg veel uit dat heeft grotendeels te maken met het feit dat het fort nog amper uitgebouwd is dus ook amper bonussen hadden als de aanvallende partij slimmer had gespeeld konden ze het waarschijnlijk wel halen als je het mij vraagt alleen er waren een aantal grote fouten gemaakt zoals ik het bekijk natuurlijk heeft ieder zijn eigen idee daarover...
 

DeletedUser

@ chucky iedereen leert van zijn fouten dus ik neem aan dat jullie leider dat ook doet..

@ the simmies:
het aantal maakt niet zo heel erg veel uit dat heeft grotendeels te maken met het feit dat het fort nog amper uitgebouwd is dus ook amper bonussen hadden als de aanvallende partij slimmer had gespeeld konden ze het waarschijnlijk wel halen als je het mij vraagt alleen er waren een aantal grote fouten gemaakt zoals ik het bekijk natuurlijk heeft ieder zijn eigen idee daarover...

Dat doen wij idd.

Aantal maakt wel zeker uit, waarom denk je dat de maxima op 140 voor aanvallers ligt?
Ook niet uitgebouwde forten zijn sterk genoeg om een minderheid te overwinnen.
 

DeletedUser10740

Ik was leider en kon er bitter weinig aan doen. Als alles 10 rondes duurt voordat er actie komt ga je automatisch verliezen leiden...
 

DeletedUser

Ik was leider en kon er bitter weinig aan doen. Als alles 10 rondes duurt voordat er actie komt ga je automatisch verliezen leiden...

tsjah, dat is te verwachten heh. ;) de eerste volgende fortgevechten zullen wss ook zo gaan, ongeorganiseerd omdat niemand luistert en erg veel mensen op eigen houtje spelen. in de verdediging kan dit nog wel, maar in de aanval absoluut niet. :p
 

DeletedUser

Bedankt voor de hulp alle verdedigers!

Jammer dat ik er niet bij kon zijn :o
 

DeletedUser13346

ik wil ook een fortgevecht joinen :'(
heb alleen geen duel acc, alleen een avonturier lvl 26 en een pure bouwer lvl 26
allebij zitte ze in een *** stad die maar 6000 punten heeft :(

en ik heb dus egt geen zin om een soldaat aan te make die weer helemaal bij lvl 1 moet beginne :'(

(ik ben wel eigenaar van die stad: Monkey Town)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik wil ook een fortgevecht joinen :'(
heb alleen geen duel acc, alleen een avonturier lvl 26 en een pure bouwer lvl 26
allebij zitte ze in een *** stad die maar 6000 punten heeft :(

en ik heb dus egt geen zin om een soldaat aan te make die weer helemaal bij lvl 1 moet beginne :'(

Als je de gouden valk afsluit kan je je punten omzetten en alsnog een goede fortvechter maken. Het kost echt wel veel geld, dus dat kan moeilijk worden op level 26.
 

DeletedUser13346

ja das waar, maar zoveel geld.... dat word egt zonde, ben ik zometeen level 36 alleen maar om dat geld te verzamele en dan heb ik weer super slechte spullen
XD
en een verkeerd karakter
 

DeletedUser

van level 1 naar level 26 gaan duurt niet zo heel lang gewoon doen en fortvechter worden;)
 

DeletedUser

Dat doen wij idd.

Aantal maakt wel zeker uit, waarom denk je dat de maxima op 140 voor aanvallers ligt?
Ook niet uitgebouwde forten zijn sterk genoeg om een minderheid te overwinnen.

Dude als je gewoon de aanvallers goed verdeeld dan kan je steeds met een groep van 80 tegen 15 staan ofzo en dan worden de verdedigers hopeloos afgeknald ;)
 
Bovenaan