• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verdedig TAG 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

wtf ik heb een dapperheidsmedaille gekregen voor soldaat?? waar om voor soldaat en niks voor avonturier :D maar is wel leuke verkoop waarde
 

DeletedUser5695

Viel me mee dat saffi deze keer wel zelf aanwezig was bij het fortgevecht. Alleen dan toch weer jammer dat ze offline was, of was dat de taktiek, om stil in een hoekje weg te kwijnen? Wederom een mooi voorbeeld voor de mensen die meehielpen in de aanval... :p
 

DeletedUser

Het is wederom een voorbeeld van je denkvermogen, pOON. Mensen in de aanval hebben mij online gezien en weten ook dat ik computer problemen heb in de vorm van een geheugen-lek met Flash reclame's en andere Flash toepassingen :)

Al met al een mooi gevecht, we hebben het 50 ronden volgehouden, en Reserved heeft hierdoor nog voor middernacht level 99 gehaald welk ik beschouw als pluspunt.

En de VSW hebben morgen oorlog. Met echte Saffi aanvallen. De eerste 2 staan al.
 

DeletedUser5695

was een mooi gevecht idd, bedankt voor de xp... Maar de vraag die me toch echt van t hart moet; ben je niet iets te oud om je zo mee te laten slepen in een spelletje als dit? Soms krijg ik t idee dat je de "oorlog met VSW" of wie dan ook echt iets te persoonlijk opvat en je vergeet dat t maar een online game is
 

DeletedUser6932

Mensen in de aanval hebben mij online gezien en weten ook dat ik computer problemen heb in de vorm van een geheugen-lek met Flash reclame's en andere Flash toepassingen :)

Nou ik was in de aanval en heb alleen gezien dat je 'veilig' in een hoekje stond en niet meedeed aan het gevecht. Als je computerproblemen hebt en weet dat je niet life bent moet je geen aanval starten.
Enige reden dat je zolang hebt volgehouden is omdat er een paar anderen voor je stonden die de kogels opvingen en omdat een groepje van de XX steden nog verzet boden en er nog een beetje plezier en spanning in brachten.

"pOON: Wederom een mooi voorbeeld voor de mensen die meehielpen in de aanval... "

Klopt! Was ook meteen de laatste keer!

Vind het niet erg om een gevecht te verliezen, hoort erbij en gaat mij om de fun. Maar op deze manier krijg ik beetje rare smaak in mijn mond!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3378

Het is wederom een voorbeeld van je denkvermogen, pOON. Mensen in de aanval hebben mij online gezien en weten ook dat ik computer problemen heb in de vorm van een geheugen-lek met Flash reclame's en andere Flash toepassingen :)

Al met al een mooi gevecht, we hebben het 50 ronden volgehouden, en Reserved heeft hierdoor nog voor middernacht level 99 gehaald welk ik beschouw als pluspunt.

En de VSW hebben morgen oorlog. Met echte Saffi aanvallen. De eerste 2 staan al.

Saff zou jij niet eens je `BG` Nvot gaan helpen.
Of staat helpen niet in jouw woordenboekje
 

DeletedUser5740

Saff zou jij niet eens je `BG` Nvot gaan helpen.
Of staat helpen niet in jouw woordenboekje

hoe weet je dat ze helpt ons niet nou zijn we heel boos op haar.
Nou weer gwn heb je de tijd tussen de battles gezien en de tijd die je moet lopen dan zul je merken dat dat best wel goed past.
 

DeletedUser5695

hoe weet je dat ze helpt ons niet nou zijn we heel boos op haar.
Nou weer gwn heb je de tijd tussen de battles gezien en de tijd die je moet lopen dan zul je merken dat dat best wel goed past.

Sorry, ik weet dat 80% hier dyslectisch is, maar ik kan niet veel maken van deze zinsopbouw, svp iets minder snel op "antwoord versturen" klikken en even iets langer naar je tekst kijken en eventueel verbeteren.Nu snap ik amper wat je wilt zeggen. En ik heb wel eens betere tekst van je gezien dus ik weet dat je het kunt ;)
 

DeletedUser3378

Sorry, ik weet dat 80% hier dyslectisch is, maar ik kan niet veel maken van deze zinsopbouw, svp iets minder snel op "antwoord versturen" klikken en even iets langer naar je tekst kijken en eventueel verbeteren.Nu snap ik amper wat je wilt zeggen. En ik heb wel eens betere tekst van je gezien dus ik weet dat je het kunt ;)

Ik ook niet maar, volgens mij wilt hij zeggen dat hij boos word als saffiria niet helps :rolleyes:

Wist je nog vorige keer, toen heeft saff jullie mooi laten stikken en met het hele troepje haar eigen fort zitten verdidigen
 

DeletedUser5740

Ik ook niet maar, volgens mij wilt hij zeggen dat hij boos word als saffiria niet helps :rolleyes:

Wist je nog vorige keer, toen heeft saff jullie mooi laten stikken en met het hele troepje haar eigen fort zitten verdidigen

en daarna is dat troepje ons komen verdedigingen.
vergeet niet dat wij eigenlijk geen OBD lid zijn wij zijn nog een zelfstandig stad die OBD en nog een paar andere steden groepen om hulp vraagt.
 

DeletedUser5695

en daarna is dat troepje ons komen verdedigingen.
vergeet niet dat wij eigenlijk geen OBD lid zijn wij zijn nog een zelfstandig stad die OBD en nog een paar andere steden groepen om hulp vraagt.

sorry? maar als je als stad samen met bepaalde andere steden t zelfde fort bezit, kun je niemand meer wijsmaken dat je geen lid bent van de stedengroep van die steden waarmee je dat fort bezit. Het al dan niet OBD voor je stadsnaam zetten maakt dan niets meer uit.een zelfstandige stad kun je je in elk geval zeker niet meer noemen, jullie onafhankelijkheid zijn jullie al maanden geleden kwijtgeraakt. Zou hetzelfde zijn als bijvoorbeeld Feral City nu VSW weg zou halen voor zijn naam, is het dan ineens een zelfstandige stad?
 

DeletedUser5740

sorry? maar als je als stad samen met bepaalde andere steden t zelfde fort bezit, kun je niemand meer wijsmaken dat je geen lid bent van de stedengroep van die steden waarmee je dat fort bezit. Het al dan niet OBD voor je stadsnaam zetten maakt dan niets meer uit.een zelfstandige stad kun je je in elk geval zeker niet meer noemen, jullie onafhankelijkheid zijn jullie al maanden geleden kwijtgeraakt. Zou hetzelfde zijn als bijvoorbeeld Feral City nu VSW weg zou halen voor zijn naam, is het dan ineens een zelfstandige stad?

nee maar wij hebben offiecieel alleen een BG met the East en the eastren road.

niet met de rest alhouwel we vaak elkaar helpen.
 

DeletedUser6932

hoe weet je dat ze helpt ons niet nou zijn we heel boos op haar.
Nou weer gwn heb je de tijd tussen de battles gezien en de tijd die je moet lopen dan zul je merken dat dat best wel goed past

hoe weet je dat? ze helpt ons niet, nou zijn we heel boos op haar!
Nou weer gwn, heb je de tijd tussen de battles gezien? en de tijd die je moet lopen? dan zul je merken dat dat best wel goed past!

Ik denk dat je het zo moet lezen ;)
 

DeletedUser5695

nee maar wij hebben offiecieel alleen een BG met the East en the eastren road.

niet met de rest alhouwel we vaak elkaar helpen.

helpen, zoals elkaar pushen (ach ff een inmiddels ouwe koei uit de sloot vissen ;) bij elk fortduel aan elkanders zijde staan etc. Ik zeg niet dat dat niet mag, maar ga dan niet jezelf voor de gek houden en zeggen dat je niet bij een bepaalde klub hoort :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan