• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

verbetering systeem geld storten

DeletedUser

Is het misschien niet beter om het systeem van geld storten op/afhalen van de bank een beetje te wijzigen?
nu kan je enkel geld storten/afhalen in je eigen stad, je moet altijd er terug naartoe lopen. Is het niet beter om te mogen storten in elke stad die een bank heeft?
Je moet in het echte leven toch ook niet naar de bankautomaat in je eigen dorp om geld af te halen?
 

DeletedUser

mee eens, want nu kan je wel naar een andere bank gaan om te storten, maar dan zegt hij dat het alleen in je eigen bank kan, dus dus echt een grote aanpassing hoeft het niet te zijn
 

DeletedUser

slecht idee want dan kan je tijdens/voor een duel en daarna gelijk je geld wegzetten en kan je weer verder duelleren zonder wat te verliezen. Dan loop je maar gewoon een stukje om :p
 

DeletedUser

Misschien dat ik even moet zoeken op wiki, maar ik kan me niet herinneren dat ze in het oude westen een centrale bank hadden die met telegraaflijnen gekoppeld waren aan lokale banken.

Gameplay-technisch lijkt het me sowieso een slecht idee. Nu is het juist het moeten houden van geld iets wat duelleren lucratief maakt. Anders stort je het zodra je het gewonnen hebt, en verlies je nooit iets. Deze suggestie zit wat dat betreft een beetje op dezelfde lijn als de suggestie om geld storten als taak te maken, zodat je je geld na een arbeid automatisch stort. Zo blijft er alleen maar minder over om te stelen!

Rondlopen met veel geld is een risico, en zo moet het blijven. Anders valt er voor veel mensen niet meer te profiteren, en op dat soort interactie draait een spel als the-west juist.
 

DeletedUser

ik vind het een dom idee dan kun je duelleren wat je wilt en je verliest niets!!!!
 

DeletedUser

Inderdaad, overal banken is een beetje overbodige luxe zo heeft nooit meer iemand geld op zak maar alleen bij bondgenoten kunnen banken zou dan wel door de beugel kunnen dan heeft grotendeels toch iedereen cash op zak maar zijn er wel meer plekjes om te kunnen storten.. Maar dan moet er wel een bondgenoten systeempje bij, dan zouden er wel meer plekken zijn om toch te kunnen banken/storten:sheriff: en grotendeels heeft iedereen geld op zak
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

En als jouw stad nu met verschillende steden in verbinding staat?

Dat je steden een uitnodiging kan sturen, en als deze die dan acepteren je van beide banken gebruik kan maken? (en dan met maar 1 bank een verbinding?) dat scheelt toch meestal wel.. ;)
 

DeletedUser

geld afhalen gaat trouwens overal, want het systeem doet dit automatisch als je niet genoeg cash geld hebt. Ik vind ook niet dat je overal geld mag kunnen storten; enkel in je eigen stad; zoals het nu dus is.
 

DeletedUser

En als jouw stad nu met verschillende steden in verbinding staat?

Dat je steden een uitnodiging kan sturen, en als deze die dan acepteren je van beide banken gebruik kan maken? (en dan met maar 1 bank een verbinding?) dat scheelt toch meestal wel.. ;)

Zeker een verbinding maken met een stad die je altijd duelleert ? dacht et niet;)
 
Bovenaan