• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

veilbaar maken van drankje van een nieuwe start

DeletedUser

Voorstel
Het hebben van meerdere drankjes van een nieuwe start is een beetje hopeloos (als je reskilled, dan reskill je immers goed) toch is het mogelijk dat je vanwege de events meerdere van die drankjes krijg waar je dus uiteindelijk niks mee kan. Mijn voorstel is daarom dat deze drankjes veilbaar worden net als de meeste andere voorwerpen waar je niks aan hebt als je ze dubbel hebt.

Details
een groene zin onder een drankje van een nieuwe start die zegt: Veilbaar en vervolgens dat het ook mogelijk is om dit drankje te veilen

Misbruikpreventie
Er zou hier misbruik van gemaakt worden wanneer mensen met veel muntjes of veel geld een reskill drankje voor andere mensen kopen om zo hun te helpen maar dit kan nu ook al met kistjes dus zo erg lijkt mij dat ook weer niet

Visuele hulpmiddelen
Veilbaar

Samenvatting
Het geeft de gewone The west speler de mogelijkheid om af te komen van te veel aan drankjes van een nieuwe start die hij heeft gekregen van bijvoorbeeld een event en waar hij dus niet zelf voor gekozen heeft ze te kopen

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee/Niet dat ik weet
 

DeletedUser15117

Dat kan nu ook al. In dat opzicht is het veilbaar maken niet zinnig, maar aangezien verkopers er wel wat aan hebben zie ik toch graag dat het veilbaar wordt.
 

DeletedUser15117

Op w1 en w7 wel ja, vanaf ari kan je met een paar keer kalmeren toch wel voor een redelijk bedrag reskillen hoor.
 

Deleted User - 308552

Verkoopbaar maken lijkt me een groot voordeel, however, zo wordt het wel makkelijker om nuggets om te zetten in ingame geld.
 
Dat valt wel mee, je kan nu al premiumkistjes kopen voor een heleboel geld. :p Zal weinig toevegen lijkt me.

OT: voor. 5/5 sheriff

deze drankjes zijn meer waard in geld en minder in upb denk ik
je kan indd wel makkelijk nuggets in geld om zetten, maar dat is het hele idee van dit event, toch?
 

DeletedUser

ik denk dat het drankje van een nieuwe start heel specifiek gekocht gaat worden en daardoor is er niet zo'n grote markt voor. Dit zorgt ervoor dat de prijs redelijk laag wordt. In het begin zal de prijs misschien wat hoog zijn(niet extreem) maar de behoefte daalt zeer snel waardoor ook de prijs gaat dalen
 

DeletedUser10506

Ik ben ook voor als je dan enkele drankjes hebt die je zelf niet gebruikt en niet kan verkopen dan is dit een spijtige zaak.
Zou net als de kistje veilbaar gemaakt moeten worden :)
 

DeletedUser16131

als het echt zo'n groot probleem lijkt te worden (het upm in geld omzetten dan) kun je toch nog altijd een onderscheid maken tussen de drankjes die je uit events krijgt en de drankjes die je met upm kan kopen, maak de ene dan verkoopbaar en de andere niet, hoe je dat specifiek moet doen laat ik aan de devs ofzo over. Maar voor elk probleem is er wel een oplossing te vinden, dus ik zeg ook gewoon doen
 
Bovenaan