• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vast wel een goed idee:D

DeletedUser

Onze stad vond het wel een goed idee. ik leg het fftjes uit:p

Als je in een stad zit weet je het misschien wel je geweermaker is lvl 1 dan heb je ook alleen maar wapens van lvl 1. en dat geld ook bij de kleermaker en de handelaar. als je naar lvl 2 gaat krijg je weer nieuwe spullen erbij (en meestal heeft elke stad wel de zelfde spullen:()
wij vonden het wel een goed idee dat als je bevoorbeeld een ezel hebt en je wil hem verkopen aan een handelaar in een stad dat de ezel ook bij de handelaar blijft en niet in eenkeer verdwijnt. dan kan een anderen speler de ezel weer kopen ookal is je handelaar lvl 1.als je nu een ezel verkoopt verdwijnt de ezel in het niets.
er is dan ook een punten telling dat je niet 100 dingen in je handelaar ,geweer en kleermaker kan hebben.

bv je handelaar ,geweermaker en kleermaker zijn lvl 1 je kan nu tot 20 punten spullen er in hebben

je handelaar , geweermaker en kleermaker zijn lvl 2 je kan tot 40 punten er in hebben

je handelaar , blabla,blabla zijn lvl 3 je kan tot 60 punten er in hebben

op de spullen staat dus ook punten
bv
op zwarte kappote schoenen staat 1 punt
op grijze schoenen 1 punt
op ezel 3 punten
op edele pet 5 punten
enzovoort

als mijn stad nu lvl 3 handelaar heeft kan ik tot 60 punten erinhebben

ik verkoop in mijn eigenstad grijzeschoenen die zijn 1 punt dan heb ik nog aan 59 punten over, ik verkoop een edele pet die zijn 5 punten dan heb ik nog 54 punten over. enzo loopt hij langzaam vol en heeft niet elke stad de zelfde spullen.
de leiding van de stad kan natuurlijk ook spullen eruit gooien als hij vol raakt.

hopelijk begrijpt iedereen het:p ik ben namelijk niet echt goed in uitleggen;)

mvg basie:D
 

DeletedUser

? dus als ik het goed begrijp verlies je punten telkens als je iets verkoopt in je stad. Als de punten op 0 staan heb je niks meer om te verkopen. Bedoel je dit? :confused:
 

DeletedUser

Heel mooi idee vind ik, en klinkt ook wel logisch :)

Grtz
Beldin
 

DeletedUser

wat je bedoelt is denk ik dat ieder item dat je in de winkel hebt punten kost.
dat de winkel een aantal te besteden punten heeft per lvl en je dus in een lvl1geweren maker ook 1 heel goed pistool kan hebben en verder niks.

goed idee.
 

DeletedUser199

Dit is wel realistisch, maar brengt het spel een beetje uit balans. Dit kan betekenen dat als ik geweermaker 60 punten heb, ik al een bundelrevolver of zelfs een deringer kan hebben! Dat terwijl hij nog maar level 3 is!
 

DeletedUser

ja maar die punten heeft hij ook maar even zo ingevoert maar dat kan je ook veranderen.
 

DeletedUser

wat je bedoelt is denk ik dat ieder item dat je in de winkel hebt punten kost.
dat de winkel een aantal te besteden punten heeft per lvl en je dus in een lvl1geweren maker ook 1 heel goed pistool kan hebben en verder niks.

goed idee.

jep:D dat bedoel ik:p maar je maakt ze dan niet zelf maar anderen spellers verkopen het;)
 

DeletedUser

jah lijkt me misschien wel goed idee, weet niet zeker...
misschien de level van het gebouw ook een maximum level van goederen laten hebben bv:

je geweermaker is lvl 2, je kan 40 punten besteden maar de goederen mogen maar een maximum lvl van 20 hebben ofzo
 

DeletedUser4007

en natuurlijk een level bescherming op de items.
dat een level 1 natuurlijk niet met een kanon rond gaat lopen:D
 

DeletedUser

Leuk bedacht maar zal niet worden ingevoerd. De spelbalans is nu goed, en de updates die nog moeten komen gaan nog lang genoeg duren, dan past dit er niet in...
 

DeletedUser

en natuurlijk een level bescherming op de items.
dat een level 1 natuurlijk niet met een kanon rond gaat lopen:D

dat zit al in het spel he

maar even on-topic wat gebeurt er dan met de spullen die je handelaar gewoonlijk erbij zou krijgen:confused:
 

DeletedUser

hoezo je bepaalt zelf wat erbij komt
krijg je als de handelaar af is of een lvl omhoog dan een lijst met dingen die je je handelaar kunt laten kopen:confused:
maar dit zou het principe van het fijt dat de winkels random eigen spullen hebben vernietigen zo zou je de beste spullen kunnen kiezen dat gene wat je nodig hebt
dat die spullen die je verkoopt in de handelaar te koop kunnen worden aangeboden is wel een idee maar ik vind niet dat het random gedeelte dan zou moeten worden verwijderd
 

DeletedUser

Even voor de duidelijkheid, er zal niets worden veranderd. Alleen nuttige ideen komen er door, en dat moet je dan ook niet hier neer zetten, maar op het .net of .de forum :)
 

DeletedUser

Even voor de duidelijkheid, er zal niets worden veranderd. Alleen nuttige ideen komen er door, en dat moet je dan ook niet hier neer zetten, maar op het .net of .de forum :)

inderdaad slimmerik dat snap ik toch ook wel
ik wou alleen weten hoe ze dat in gedachten hadden
 

DeletedUser

je maakt je spullen niet zelf maar als ik iets verkoop bij joun stad is dat voorwerp bij joun stadshandelaar en dan kan een ander speler hem weer kopen:p volgens mij begrijpen niet echt veel mensen het:p
 

DeletedUser

nee dat gedeelte snap ik wel

maar dat zou betekenen dat er alleen nog maar nieuwe producten konden worden gevonden en dus dat het krijgen van bijvoorbeeld een berber heel moeilijk gaat worden aangezien ik niet denk dat veel mensen die nog gevonden hebben of ooit gaan vinden en laat staan verkopen

Dat geld ook voor veel andere producten die goed zijn zoals hoge wapens als je die vind zul je ze niet snel verkopen en zullen ze dus ook niet gouw in je handelaar verschijnen en als ze dan verschijnen zullen ze ook heel snel weer verkocht zijn

dus als dit is hoe jullie het bedoelen lijkt het me niet zo handig
 
Bovenaan