• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Valentijnsquest

DeletedUser

@freewilly
Helemaal mee eens, zeker als je bedenkt dat de knop 'opdrachten' niet knippert als er een nieuwe opdracht komt.

Normaal stond het eigenlijk op de homepage vermeld, dat lijkt me ook voldoende. Alleen deze keer was dat dus niet.

Gr.
 

DeletedUser

de liedes ketting hoort bij de feestdag set weet iemand al wat voor bonussen je met ketting en de sneeuwpophoed krijgt?
 

DeletedUser

Ik denk dat ik ergens + 2% geluk gelezen heb.
Ik heb de keting niet toen ik de opdracht wou afsluiten was ie er net niet meer
 

DeletedUser

de liedes ketting hoort bij de feestdag set weet iemand al wat voor bonussen je met ketting en de sneeuwpophoed krijgt?

2% hogere slagingskans.

Even een quote van greatrene met wat het precies doet:
Er staat, +2% slagingskans, je zult dus meer kans hebben wat te vinden. De waarde blijft waarschijnlijk hetzelfde. Omdat het maar om 2% gaat zul je het trouwens toch niet merken, want de geluksfactor zelf is veel groter. ;)
 

DeletedUser

op thewest stats is het nog niet vertaald, en er staat + 2 % luck. dit vind ik toch meer slaan op de goedheid van de voorwerpen die je vind...
 

DeletedUser1053

op thewest stats is het nog niet vertaald, en er staat + 2 % luck. dit vind ik toch meer slaan op de goedheid van de voorwerpen die je vind...

Weststats staat los van innogames, dus als er op weststats wat anders staat (of het anders vertaald is) wil dit niet gelijk zeggen dat het ingame ook werkelijk zo is. ;)
Ingame staat duidelijk dat je een hogere slagingskans hebt, dus dit lijkt me genoeg om er van uit te gaan dat het om de kans gaat en niet om de waarde. :)
 

DeletedUser

hmm, ik speel trouwens op 3 werelden, en heb em maar op 2 werelden af kunnen sluiten. op w2 20 uur naar een ravenveer gezocht en toen nog niet gevonden dus toen heb ik het maar opgegeven omdat ik al verwachtte dat ik hem niet meer af kon sluiten :(
 

DeletedUser

Misschien is deze vraag al eerder gesteld hoor, maar weet iemand waarom de 'je bent geliefd'-medaille op de ene wereld een plaatje met een reep chocolade heeft en op de andere een roos?

Edit: Het hangt niet van de wereld af. Sommige mensen hebben een roos en andere een reep chocolade. Ik heb op de ene wereld het ene en op een andere wereld weer de andere.

Edit: Edit: Ik ben er al achter. Kwam het ergens anders al tegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Even een vraagje over de spookopdracht

is hier ook een tijdlimiet aan verbonden? :confused:
 

DeletedUser11612

Ik vraag met iets af, ik heb vorig jaar de questen na valentijn afgesloten, maar heb toen die ketting niet gekregen. Hoe krijg ik die ketting dan dit jaar? :)
 

DeletedUser

Komt ie morgen, is ie al geweest, of komt ie nooit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3874

Ik vraag met iets af, ik heb vorig jaar de questen na valentijn afgesloten, maar heb toen die ketting niet gekregen. Hoe krijg ik die ketting dan dit jaar? :)

Dan heb je toch niet alle quests van de reeks afgesloten vermits je deze dan in je bezit moest hebben.

De quest van vorig jaar is trouwens voor de mensen die de ketting nog niet hebben terug beschikbaar. Net zoals de quest voor "Hoed van de sneeuwpop" ook terug beschikbaar was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan