• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vakantievervanging/vervanging bij afwezigheid

DeletedUser

Hallo allemaal,

Bij de meesten van ons is Tribalwars wel bekend denk ik. In dat spel heb je een mogelijkheid om je tijdens je vakantie (of bij (korte of lange) afwezigheid om een andere reden) je account te laten beheren door een andere speler. Zodoende kom jij niet op inactief te staan (met eventuele negatieve gevolgen als gevolg van interne stadsregels waarbij je bent aangesloten) en kun je, via een ander, toch doorgaan met het spel.

Zou het niet wat zijn dat bij dit spel ook in te voeren? Ben dit bij dit spel nog niet tegengekomen, tenzij ik gewoon wat gemist heb. Speel pas 2 dagen, heb alles wel gelezen (denk ik), maar zelfs ik mis wel eens wat......

Hein36
 

DeletedUser

Dit is al eens besproken dacht ik ...

Maar ik ben erwel voor :)
 

DeletedUser

Beste,

Je account wordt pas na 45 dagen verwijderd op the west wegens inactiviteit.
Staat ook op het forum ergens vermeld al.
Ook vakantie vervanging hier op the west bestaat niet hoor.
Dus ja daar is niets aan te doen .
Je kan wel even het tegen je stads genoten te melden dat je weg bent.

;)
 

DeletedUser

neutraal, maar er zijn geen negatieve gevolgen als je 45 dagen niet online kunt komen.

(behalve dat m'n vriend me heeft ingehaald:D)
 

DeletedUser

Het maakt niet echt uit als je gewoon maatregelen neemt... Als je bijvoorbeeld een tijdje uit je stad gaat en afspreekt met de leider dat je er later weer in kan. Kan je ook niet worden aangevallen :)
 
Bovenaan