• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

-V³- Zoekt leden!

DeletedUser

Jelmer en basbas, ik heb al een paar keer gelezen dat jullie topic niet vervuilt wil worden met SONUWE of andere steden "spam", maar dan moeten jullie hier ook niet de grote jongens uithangen, laat hem/zij maar doen wat hij graag doet. Dat jij 3 leden in 10 minuten aantrekt dat is goed voor jou maar iedereen doet het op zijn eigen manier.

OT: ik wens je zeer veel succes Fire-Wolf!
 

DeletedUser

ik heb dat niet van 3 in 10 min gezegd lijkt me overdreven
ik zal proberen te stoppen:rolleyes:
 

DeletedUser

Ach.. zo hebben we een beetje reacties op het topic, dat ziet er juist wel goed uit, en ik ben altijd wel in voor een goede discussie;)
 

DeletedUser

Inderdaad Fire-Wolf. Ik denk dat jouw stad meer kans op slagen heeft dan de stad van Basbad of Jelmer ;)
 

DeletedUser

Haha bedankt voor je vertrouwen.. als je ons nu ook nog echt helpt komt het misschien nog uit ook:p
 

DeletedUser

Dat heet vertrouwen en geloof basbad:p Ik denk dat onze stad/stedenketen het echt gaat maken, en daarom zal ik er ook alles aan doen samen met onze leden..:D
 

DeletedUser

Inderdaad Fire-Wolf. Ik denk dat jouw stad meer kans op slagen heeft dan de stad van Basbad of Jelmer ;)
Basbad heeft geen staad "Davies" en "ik" hebben een stad hij komt misschien in de gemeenteraad maar ik moet nog bespreken met davies

OT mensen
 

DeletedUser

Haha ook goed, en basbad, het begint altijd klein he..
Een update: De stad wordt vanavond gesticht, dus morgenochtend is hij er, en wordt er meteen hard gebouwd! Het wordt vakje 27;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

En alweer een nieuw lid:D.. genaamt dave-sniper, ook deze weer een actief bekend en dus een toegewijd lid, dus we gaan waarschijnlijk beter dan de meeste steden :p, dus bereid je voor andere steden!
 

DeletedUser

ff een update:

Inmiddels een 2e bouwer geariveerd, en al 10 leden, dus de eerste 2 woonhuis levels zitten vol!
 

DeletedUser

Das lang geleden willem:p

We gaan wel goed nu, staan 28ste als stad, en dat met alleen maar vrienden en bekenden. Als we nu is leden krijgen die we niet kennen.....:rolleyes:
 

DeletedUser

Mensen, voor degene die nog geen stad hebben, wij kunnen nog wel wat leden gebruiken. We staan nu 26e, maar dat kan beter natuurlijk!!
 
Bovenaan