• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

-V³- Zoekt leden!

DeletedUser

Hallo ik ga samen met jacky lean een stad/stedenketen oprichten genaamd -V³- We zijn nog opzoek naar leden, we hebben er al aardig wat maar meer mag altijd, en dan vooral bouwers. De stad die wij gaan oprichten heet -V³- Sword and Shield. We willen de steden graag zo noemen: eerst -V³- en dan een wapen of wapens. V³ staat voor: veni, vidi, vici, de bekende latijnse uitspraak van Julius Cesar die betekend: Ik kwam, ik zag, ik overwon. Onze leden tot nu toe:
- Jacky lean (stadsoprichter)
- chili1996 (waarschijnlijk gemeenteraadslid)
- Desteney (onze bouwster)
- Dark shellow
- Assasinator
- Hans37 misschien

Zo kunnen jullie zien dat het waarschijnlijk wel een grootse stad wordt. Ik hoop op veel reacties, en zie jullie in de stad! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Beste fire-wolf

Waar denk je te gaan liggen

Vakje 18, 19, 28, 29 zijn niet aan te raden
 

DeletedUser

Dit doe ik niet om je uit te jouwen maar om even te bevestigen(moet ik gewoon doen is een soort tic)

1. ''we hebben al aardig wat leden'' 5 leden waarvan een er misschien komt noem ik niet aardig wat leden.
2. De naam is goed alleen heb ik veni,vedi,vici als eens ergens anders gezien dacht ik.
3. Een grootse stad is nu nog veel want een stad richt tegenover een stedengroep niet zoveel aan.
 

DeletedUser

wij gaan in vakje 29 of 18 liggen omdat:

DC onze bondgenoot is en naar vakje 28 gaat daarnaast ligt vakje 29 daarboven vakje 18
 

DeletedUser

Dit doe ik niet om je uit te jouwen maar om even te bevestigen(moet ik gewoon doen is een soort tic)

1. ''we hebben al aardig wat leden'' 5 leden waarvan een er misschien komt noem ik niet aardig wat leden.
2. De naam is goed alleen heb ik veni,vedi,vici als eens ergens anders gezien dacht ik.
3. Een grootse stad is nu nog veel want een stad richt tegenover een stedengroep niet zoveel aan.

Maakt niet uit hoor.. ik kan wel tegen opbouwende kritiek;)..
Met 5 leden zit de stad wel vol in het begin he, en ik probeer er hier meer te krijgen, dit deed ik alleen maar om te laten zien dat we al een begin hebben.
Wij hebben deze naam gewoon, er zal waarschijnlijk niemand zijn die ook precies -V³- heeft, als iemand veni, vidi, vici in zijn naam heeft staan maakt dat ons niet zo veel uit.
en ten derde: daarom willen we ook een keten maken, maar voor een echte keten hebben we wel veel leden nodig, vandaar dit topic;)
 

DeletedUser

dat van die veni vedi veci was ergens in een spreuk ofzo:p

en oke een stedengroep begint klein
 

DeletedUser

Zo snel gaat dat niet kijk naar DC of OWC

Als wij willen trekken wij er 3 in 10 minuten aan!
 

DeletedUser

Wij hebben onervaren ook genomen .

Beetje afvalrace uiteindelijk vliegen er een paar af misschien .
 

DeletedUser

Kijk, daarom.. wij hebben tot nu toe alleen nog maar ervaren spelers, dus dit is sowieso al de harde kern van de stad, allemaal active en toegewijde spelers.. En dat is misschien wel beter dan het dubbele aantal onervaren spelers.
 
Bovenaan