• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

userscript tw-pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser8307

Behalve ik !! Nee hoor, ik gebruik het en ben er heel tevreden van. Het is superhandig.
 

DeletedUser8232

ja handig maar je moet het altijd terug toevoegen aan de adresbalk
 

DeletedUser

WAK??:eek:

Dit is echt te gek! :p Hier op het forum zijn echt veel interessantere dingen te vinden dan op weststats. Echt ik vind het echt super handig:D:D:D
 

DeletedUser2771

Kent iemand een BB-codes tool voor google chrome?

Alvast bedankt!
 

DeletedUser8307

Ja , vraag ik me ook af. Is dat zo niet iets wat boven aan je internet hangt ?

Groeten
 

DeletedUser

Misschien bedoeld hij de BB-Code Bar. Maar deze is alleen voor Opera.
 

DeletedUser8307

Ja, als je opera hebt kun je die gebruiken. Ik heb opera , maar gebruik meestal Firefox. Opera vind ik persoonlijk niet zo handig!
 

DeletedUser

userscript tw-pro in Favorieten

Misschien een elementaire tip ter verhoging van het gebruiksgemak:
Je kunt in Internet Explorer een Favoriet aanmaken met daarin het javascript.
Na het inloggen op The West klik je dan simpelweg op die favoriet, en het script wordt meteen opgestart.

Open startscherm The West;
Voeg toe aan Favorieten;
Klik met rechtermuisknop op de zojuist aangemaakte favoriet-verwijzing;
Kies 'Eigenschappen';
Kopieer de complete tekst van het javascript naar het veld URL; (Dus in plaats van 'http://www.... etc.')
Maak de titel passend: 'Script The West Nexton';
Klik op 'Toepassen';

Jammer dat bij mij de moveover op inventaris om onbekende reden niet werkt.

'Job-shower' en 'shop-shower' zijn prachtig! Alle lof voor auteur, maar ook voor vertaler!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Op de website kun je de tip/idee mailen (lees eerst de dingen die doorgevoerd worden).

Ik had zelf ook een (eenvoudig) idee om bij de shop-shower om arbeiden die je nog niet kan rood te kleuren, of iets in die trant.

Ik ben er alleen nog niet aan toegekomen het te mailen.

Gr.
 

DeletedUser

Het script bevat nog enkele bugs.
Ik heb het script debugged, en browsercompatibiliteitsproblemen opgelost (Gecko-gebaseerde browserproblemen ondersteunt geen IE-specifieke HTMLElement.outerHTML)
[...technisch gelul...]

Het komt erop neer dat ik binnenkort het script hier plaats.
Opmerking: het script bevat geen extra functies, het is enkel zo verbeterd dat het functioneren ervan wat sneller gaat.
 

DeletedUser

aah ja dat was ik vergeten (ik gebruik IE niet)

ik ga het nu aanpassen
 

DeletedUser

Als ik het in me adresbalk plakt en op enter drukt gebeurt er niks?
 

DeletedUser8307

+ Het werkt niet bij mij. Stom idéé om jij het aan te passen. Enkel de makers zouden dat mogen doen. @ hierboven
 

DeletedUser

Alleen heb je wel onze naam verwijderd en in de plaats de jouwe eronder gezet terwijl je hele delen klakkeloos hebt overgenomen

Ik vind het ook een beetje (heel erg) lullig.

Maar ik ben hier niet om ruzie te zoeken, ik zal dus geen heel betoog schrijven. Maar ik blijf in ieder geval de originele versie gebruiken.

+ Het werkt niet bij mij. Stom idéé om jij het aan te passen. Enkel de makers zouden dat mogen doen. @ hierboven
Of ten minste na overleg.

Gr. Jeronald
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan