• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates

Dus... Gaat er nog een keer wat interessants gebeuren op dit spel? Er gebeurt veel te weinig. Hoe lang is het al geleden dat we een update hebben gehad? Maanden?

Verveling slaat toe!
 
Dat is dan iets wat ik wel heb meegekregen, maar hoe succesvol zal het worden is de vraag? Wat als het weer een flop wordt net als poker? Er zal vast wel weer iets aan mankeren waardoor niemand het de moeite waard vindt :p Als ik het optimistisch bekijk kan het wel interessant worden, ze zijn er wel lang mee bezig, dus in die zin wordt er misschien wel redelijk zorgvuldig mee omgegaan. Toch is er de laatste tijd naar mijn mening te weinig gebeurd, alleen wat premiumeisende tombola's en wat premiumaftroggelende acties. Is de inspiratie soms op?

Opdrachten en dergelijke konden ondertussen gemaakt zijn om de grotere groep bezig te houden, maar ook dat is niet erg actief gebeurd. Ik verveel me in ieder geval dood.
 
verhoog gewoon de lvl-cap :p
Die multiplayerdingus zagen me er eerst leuk uit, maar het is zo'n enorme stijlbreuk met die spel dat het vast geen leuke update wordt... kom nu, 3D figuurtjes op tW :p
Op mij komt het werkelijk over alsof de mensen die dit spel ooit hebben bedacht al lang ontslaan zijn omdat niemand het speelde, en dat er nu wat mensen aan de touwtjes trekken die het spel zelf niet spelen en 'moderner' proberen te maken...

Maar JorDes, het is wel een feit dat er na iedere update geklaag komt, dus misschien is het maar goed dat ze het een tijdje niet erger maken? :laugh:
 

DeletedUser1448

Zijn idd bezig met mpi's. Volgens mij is het redelijk ingewikkeld en moeilijk (veel moeilijker dan met fg's). Dus daarom dat het zoveel tijd inneemt. Maar het weinige wat ik ervan zag toont dat het toch veelbelovend is. Ze hebben screentjes gepost op fb dacht ik.

Maar je hebt gelijk dat ze wat nieuwe questjes mochten lanceren, ik wacht er ook op :)
 
Wat me wel interessant lijkt is dat samenvoegen van servers, door de mogelijkheid te creëren als Nl'er tegen bv Polen te spelen. Ik weet wel niet of dat voor Innogames financieel een goede zet is...
En die MPI's waar ze zelfs een heus filmpje van hebben getoond in de laatste aflevering op hun yt-kanaal lijken me dus nog steeds belachelijk :p
 

DeletedUser6377

Dus... Gaat er nog een keer wat interessants gebeuren op dit spel? Er gebeurt veel te weinig. Hoe lang is het al geleden dat we een update hebben gehad? Maanden?

Verveling slaat toe!
Duelleren verveelt nooit!
 

DeletedUser

Wat me wel interessant lijkt is dat samenvoegen van servers, door de mogelijkheid te creëren als Nl'er tegen bv Polen te spelen. Ik weet wel niet of dat voor Innogames financieel een goede zet is...
En die MPI's waar ze zelfs een heus filmpje van hebben getoond in de laatste aflevering op hun yt-kanaal lijken me dus nog steeds belachelijk :p

Het is ook de vraag of de server dat aankan.
 

DeletedUser

Dat is dan iets wat ik wel heb meegekregen, maar hoe succesvol zal het worden is de vraag? Wat als het weer een flop wordt net als poker? Er zal vast wel weer iets aan mankeren waardoor niemand het de moeite waard vindt :p Als ik het optimistisch bekijk kan het wel interessant worden, ze zijn er wel lang mee bezig, dus in die zin wordt er misschien wel redelijk zorgvuldig mee omgegaan. Toch is er de laatste tijd naar mijn mening te weinig gebeurd, alleen wat premiumeisende tombola's en wat premiumaftroggelende acties. Is de inspiratie soms op?

Opdrachten en dergelijke konden ondertussen gemaakt zijn om de grotere groep bezig te houden, maar ook dat is niet erg actief gebeurd. Ik verveel me in ieder geval dood.
Het probleem met poker was dat iedereen iets anders verwachte, spelen met echt geld (stiekem wil ik dit nog steeds zien:p) En derna was het nog niet 100% afgemaakt op sommige punten. Dus als ze waar maken wat de meeste denken hopen wat het wordt en de details afmaken dan wordt dit een groot succes. (3d nee niet doen is mijn mening)

Wat me wel interessant lijkt is dat samenvoegen van servers, door de mogelijkheid te creëren als Nl'er tegen bv Polen te spelen. Ik weet wel niet of dat voor Innogames financieel een goede zet is...
En die MPI's waar ze zelfs een heus filmpje van hebben getoond in de laatste aflevering op hun yt-kanaal lijken me dus nog steeds belachelijk :p

Het is ook de vraag of de server dat aankan.

Het is puur de vraag hoeveel ze gaan investeren en hoeveel tafelvoetbal ze doen:rolleyes: ook de aandacht want duels in de top van kunnen ook weer een uitdaging worden (voor alle duellanten)
 
Bovenaan