• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.49

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
changelog_2_49.png
Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 31 januari a.s. spelversie 2.49 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.​

nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png

  • Nieuwe opdrachtenreeks: "Verbazingwekkende reis"
    Pak je koffers en maak een indrukwekkende reis door het Wilde Westen! Je chauffeur laat je een hele hoop zien.

    De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 11 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers van level 129 en hoger.
    Je krijgt de prestatie 'Amerika rond' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

  • Nieuwe opdrachtenreeks: "Nieuwe werelden"
    Volg Matoaka, een native Amerikaanse meid die verliefd wordt op een Engelsman. Haar vader, opperhoofd van een stam is het daar echter niet mee eens. Gaat Matoaka naar haar vader luisteren of gaat ze haar hart volgen?

    De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 11 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers.
    Je krijgt de prestatie 'Matoaka blij maken' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

  • Ded Moroz set verhandelbaar
    De Ded Moroz set is met ingang van deze update verhandelbaar.
  • Filters van feestdagenacties worden nu op alfabetische volgorde weergeven.

  • Het telegramvenster laadt nu een stuk sneller wanneer er veel telegrammen op te halen zijn.
opgeloste_fouten.png

  • Er waren wat problemen met het minimaliseren en maximaliseren van de opdrachtenwachtrij. Dit is nu opgelost.

We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Nu dus niet één nieuwe opdrachtenreeks, maar 2!
 

DeletedUser4007

De update is succesvol geïnstalleerd. :)

waar is die opdracht nieuwe werelden dan?
die start bij waupee?

of start die met het event?
waar ook nog geen datum voor gegeven is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16209

matoaka opdr zit er niet tussen?

vind nergens een beginpunt alleszins.
 

DeletedUser4007

nah ik kies ervoor om je zowel ingame als op het forum liever te negeren, dus vraag het zelf wel ;)

en toch reageer je op mijn post :D dus je negeert me dus duidelijk niet:D
[11:53] Henry: Mastadont. is de eerste die de prestatie [Amerika rond] heeft ontvangen.
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
De opdrachtenreeks volgt helaas pas aankomende dinsdag, hoor ik zojuist. De naam zal ik aanpassen!
 
Wellicht een beter idee om opdrachten nooit meer aan te kondigen, maar ze gewoon random toe te voegen? Dan zijn jullie wellicht eindelijk eens accuraat. Maar dan zijn de updatelogs wel zo leeg....
 
Wellicht een beter idee om opdrachten nooit meer aan te kondigen, maar ze gewoon random toe te voegen? Dan zijn jullie wellicht eindelijk eens accuraat. Maar dan zijn de updatelogs wel zo leeg....

of gewoon de verschijningsdatum in de aankondiging vervangen door "Op een geheim tijdstip zal spelupdate 2.50 worden geïnstalleerd"
 
Bovenaan