• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.48

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
changelog_2_48.png
Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 17 januari a.s. spelversie 2.48 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.​

nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png

  • Nieuwe opdrachtenreeks: "Verbazingwekkende reis"
    Pak je koffers en maak een indrukwekkende reis door het Wilde Westen! Je chauffeur laat je een hele hoop zien.

    De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 11 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers van level 129 en hoger.
    Je krijgt de prestatie 'Amerika rond' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.
opgeloste_fouten.png

  • Bonussen van items zoals Henry's pokerspel weergeeft nu precieze decimalen.
  • Tooltips van fortgevechten keren terug op hun plek in plaats van in de uithoek van het scherm.
  • Scrollen in de tabbladen van het stadhuisscherm zorgde ervoor dat je chat mee ging.
  • Resterende, ongebruikte standaard items (vuist en stenen) worden uit je inventaris verwijderd.
  • Stadsleden worden niet langer op de zwarte lijst weergeven.
  • Markeerpunten konden niet geëxporteerd worden in Microsoft Edge en Chrome browsers.

We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Lekker Amerika rond!
 
Top, weer een update

Weer leuke opdracht, niks mis mee,
Mis alleen veilbaar van Ded set ?
Of moeten we wachten tot Valentijn ;)
 

DeletedUser14549

Prima update, wel jammer dat Ded Moroz nog niet veilbaar gemaakt wordt morgen :(
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Prima update, wel jammer dat Ded Moroz nog niet veilbaar gemaakt wordt morgen :(
Goed punt, ik heb dit doorgegeven. Waarschijnlijk zijn ze het vergeten. Ik neem aan dat de Ded Moroz set dan met de volgende update veilbaar zal zijn. :)
 
Goed punt, ik heb dit doorgegeven. Waarschijnlijk zijn ze het vergeten. Ik neem aan dat de Ded Moroz set dan met de volgende update veilbaar zal zijn. :)


Ik snap wel dat ze het vergeten zijn, sinds ze zo druk bezig zijn met andere functies in het spel. Het is allemaal maar lastig bij te houden wat ze allemaal wel niet moeten doen daar.

Ik hoop oprecht dat mijn sarcasme overkomt in geschreven teksten, net als mijn vorige. Ik wil namelijk niet eens de moeite nemen om het weer belachelijk te noemen.
 
Goed punt, ik heb dit doorgegeven. Waarschijnlijk zijn ze het vergeten. Ik neem aan dat de Ded Moroz set dan met de volgende update veilbaar zal zijn. :)
Zal eerder bewust zijn gedaan, hoe langer we nu moeten wachten, hoe meer we bij volgende event zullen uitgeven zodat we niet hoeven te wachten :)

Wel fijn dat dat lijstje met fouten is opgelost
 

DeletedUser16238

Is hiermee ook het probleem van W1 met de opdrachten opgelost? Want ik kan nog altijd maar 10 opdrachten tegelijk open hebben, terwijl dit op andere werelden 30 of zelfs 50 is. Dit is zeer frustrerend...

En gaat het ook nog eens mogelijk worden om spullen die een upgrade hebben gehad toch te verkopen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 246560

Is hiermee ook het probleem van W1 met de opdrachten opgelost? Want ik kan nog altijd maar 10 opdrachten tegelijk open hebben, terwijl dit op andere werelden 30 of zelfs 50 is. Dit is zeer frustrerend...

En gaat het ook nog eens mogelijk worden om spullen die een upgrade hebben gehad toch te verkopen?


antw. van support okt. 2016:

Bedankt voor je supportaanvraag.

Wereld 1 is een ander soort wereld als bijvoorbeeld El Dorado, er verschillen meerdere aspecten van het spel (zoals het kopen van vaardigheidspunten) Het maximale aantal opdrachten wat je open mag hebben is hier één verschil van. Hierdoor vrees ik dat dit in de nabije toekomst niet veranderd zal worden.
 
Goed punt, ik heb dit doorgegeven. Waarschijnlijk zijn ze het vergeten. Ik neem aan dat de Ded Moroz set dan met de volgende update veilbaar zal zijn. :)

Hoeveel mensen zaten er ook alweer in het The-West team @ Innogames hoofdkantoor? Dit lijkt alsof er 1 onderbetaalde persoon en een stagiair zitten.... Een setje veilbaar maken, jees..... moeilijk! Ik zal wel weer teveel zeggen, maar dit is gewoon ronduit dramatisch. Najah we zien de set over 2 weken wel dan... top werk.
 

DeletedUser16238

antw. van support okt. 2016:

Bedankt voor je supportaanvraag.

Wereld 1 is een ander soort wereld als bijvoorbeeld El Dorado, er verschillen meerdere aspecten van het spel (zoals het kopen van vaardigheidspunten) Het maximale aantal opdrachten wat je open mag hebben is hier één verschil van. Hierdoor vrees ik dat dit in de nabije toekomst niet veranderd zal worden.

Ik heb de volgende antwoorden gehad van support op mijn tweemaal vragen:


Tyrus 2015-08-01 14:39:29

Beste Rijsedinges,

Volgens de logs van de laatste updates zou dit inderdaad 50 moeten zijn. Ik zal navraag doen waarom dit niet zo is en je op de hoogte houden.

Met vriendelijke groet,

Tyrus
Support the-west.nl

Corné 2016-11-18 08:58:42
Beste Rijsedinges,

Bedankt voor je supportaanvraag.

Wij hadden dit inderdaad al meegekregen, destijds was dit ook aangegeven zodat dit opgelost kan worden. Door een onbekende reden was dit probleem als opgelost aangemerkt waardoor de oplossing uitbleef. Een week geleden kwamen we hier achter, daarna is er nog geen grote spelupdate geweest. Naar mijn verwachting zal dit na update 2.46 opgelost zijn.

Excuses voor de lange wachttijd.

Met vriendelijke groet,

Cor696
Support The West
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Is hiermee ook het probleem van W1 met de opdrachten opgelost? Want ik kan nog altijd maar 10 opdrachten tegelijk open hebben, terwijl dit op andere werelden 30 of zelfs 50 is. Dit is zeer frustrerend...

En gaat het ook nog eens mogelijk worden om spullen die een upgrade hebben gehad toch te verkopen?
Ik zal hier nogmaals een balletje voor opgooien bij InnoGames!
 

DeletedUser4007

Gaat de functie 'Geldoverschrijving' ook op andere werelden dan Fairbanks komen? :)
snap het hele nut niet van dat idee
je kan net zo goed een item plaatsen op markt voor het bedoelde bedrag.
laat inno zich maar eens bezig houden met updates en bugs
ipv elke keer weer rare nieuwe dingen verzinnen met weinig tot geen nut, waarin ook vaak nog bugs verschijnen
 
Ken je die mop van die nieuwe opdracht?......onee die ging niet door, gelukkig nog maar voor de zoveelste keer.

Lekker Amerika rond.....yeah right ;)
 
Bovenaan