• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.41

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
changelog_2_41.png

Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 30 augustus a.s. spelversie 2.41 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.​

nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png


Nieuwe opdrachtenreeks: "Zakenidee"
Help Maria met het opzetten van haar eigen zaak zodat ze geld kan verdienen en vervolgens de handtas van haar dromen kan kopen!

De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 11 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers van level 128 en hoger.
Je krijgt de prestatie 'Zaken met Maria' en de titel 'Ambachtsman' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

Onafhankelijkheidsdag event items nu veilbaar
De Smid, Chinese kartrekker, Vreemdeling van het Noorden en Wolfsman sets zijn nu veilbaar.​

opgeloste_fouten.png

De opdrachtgever van de opdracht 'Voorbereidingen' van de opdrachtenreeks 'De veldtocht' werd niet goed weergeven.

Bij Colcord's hoge laarzen werd twee keer beweeglijkheid weergeven.
We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Wat vind jij van deze update?
 

DeletedUser10830

Volgens mij is de opdracht beschikbaar bij Maria ipv Maya. Of is dit vrij vertaald vanuit de Engelse server? :p
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik heb nooit begrepen waarom 'Maya' vertaald is naar 'Maria' in het Nederlands, dus dat is mijn fout. :p

Ik ga het aanpassen zodat het overal Maria is. Bedankt voor je melding.
 

DeletedUser16403

Tot wanneer mag je de opdracht Zakenidee afmaken, of zit er geen tijdslimiet aan verbonden?
 

DeletedUser15573

Klopt het dat die bloemen voor Zakenidee schaars zijn? Ik heb reeds 12 uur blauwe bessen geplukt en geen bloemen gehad. Ik heb wel de lotusbloem "aan".
 
Bovenaan