• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.34 overgeslagen

DeletedUser

Zou men dan kunnen vertellen wat er zou veranderen in 1.34 aangezien het een gewone update is...
 

DeletedUser1448

twpro gaat helemaal niet meer werken. Gelukkig is er al een vervangscript van tw-db :)
 

DeletedUser11730

Het script van tw-db is helaas nog wel minder "compleet".
TW-Pro stopt er volgens mij mee omdat er in 1.34 teveel wijzigingen zitten die hij niet kan verwerken wegens tijdgebrek/ teveel werk.

Uit de laatste release notes:
The future version of The West (v1.34) will represent too much work to upgrade the script and unfortunately I do not have enough free time from now to get into that work.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12590

Ik wil eerst zien dat alles weer volledig werkt. Inventaris mag ook wel weer wat overzichtelijker worden.

En hopen dat TW Pro het snel weer doet met de nieuwe versie, is nu echt kloten op de beta :p
 

DeletedUser

Ah bah, men kans sinds tijden dat mijn markt het weer zou gaan doen na Juni 2010 is weer doorgeschoven :(
Maarja, schijnt geen handige update te zijn....nog maar even door op deze.
 

DeletedUser7458

Ik vind het een erg goede beslissing om een update waar je niet tevreden over bent niet door te voeren. Ook eerlijk om dat ook nog mee te delen.

Ik ben blij dat de mening van de spelers serieus genomen is en ik ben benieuwd naar de verbeteringen die t.z.t. doorgevoerd gaan worden.
Vond hem zelf ook niet meer comfortabel spelen zeg maar.
 
Bovenaan