• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uitlenen/Diefstal

Oke ik ben terug van vakantie hehe, komt mijn intelligente antwoord:

Op w1 toen ik geld zat had en ik wist dat de verzamelwapens er kwamen wilde ik de exclusieve revolver(was puur handel drijven), ben toen actief bezig geweest met het zoeken van mensen die ze hadden. Sommige mensen vertrouwden mij en hebben het gewoon voor verkoopprijs gedaan. Andere mensen heb ik 300k BORG gegeven, houden ze er 300k aan over als ik niet eerlijk zou zijn. Aangezien ik het gewoon teruggaf heeft het me alleen wat marktkosten gekost, prima toch?

Op w2 had ik een maandje geleden als enige een William Tilghmans Pistolenriem. Deze miste mensen als enige nog op die wereld. Ik kreeg dus veel telegrammen of ze het mochten lenen. Krijg ik een net telegram van een bij mij bekende speler, geen probleem, deze mensen vertrouw ik wel, want deze spelen al met enige ervaring. Krijg ik een telegram van iemand die ik niet ken, maar wel is van gehoord heb, kan ik er nog een prijskaartje aan vastbinden en er waren geen problemen. Onbekende spelers met slechte telegrammen, niet eens op reageren.

Het is je eigen keus of je iemand vertrouwt. De borgmanier is een goede manier, maar je moet het geld maar net hebben. Over het algemeen vertrouw ik op fair-play in dit spel en zal ook niet zo moeilijk doen over uitlenen. Als ik net de verkeerde persoon tegengekomen was zou mijn mening misschien anders zijn, maar dat weet ik niet zeker. Zorg gewoon eerst dat je een paar keer contact hebt gemaakt met degene die het wil en vraag een beetje rond over deze persoon als je het spel wat voorzichtiger speelt;)
 

DeletedUser8307

Op een markt kun je niet lenen, dat heeft Miekesplace zelf gezegd.
cool.gif


We kopen een voorwerp en verkopen het daarna weer terug aan dezelfde persoon (als het goed gaat
rolleyes.gif
).

Waarom discussieer je over zulke onnuttige dingen? :huh:

Ik zeg lenen jij zegt niet lenen, nuja ok jij hebt dan gelijk...
 

DeletedUser

Doet me denken aan begin van The-west met een stad die mensen toe lied, ze moesten geld storten en kregen daarna een kick XD

Het hoort allemaal bij het spel van het westen hier moet je gewoon niets aan doen ben ik van mening spelers moeten gewoon maar zelf sparen voor items en als je iets leent en je krijgt het niet terug is het je eigen probleem :p.
Het is niet tegen de spelregels om spullen niet terug te geven dus moderators mogen er niets aan doen.
 

Deleted User - 151085

doet me denken aan begin van the-west met een stad die mensen toe lied, ze moesten geld storten en kregen daarna een kick xd

het hoort allemaal bij het spel van het westen hier moet je gewoon niets aan doen ben ik van mening spelers moeten gewoon maar zelf sparen voor items en als je iets leent en je krijgt het niet terug is het je eigen probleem :p.
Het is niet tegen de spelregels om spullen niet terug te geven dus moderators mogen er niets aan doen.

+1 zo is het maar net idd
 
Bovenaan