• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

uit balans

DeletedUser

Goede oude tijd! :p

Die tijd heb ik net niet meegemaakt. Was level 68 toen de gouden wapens kregen. Ik had al een hw schofield gekocht, maar die is nog niet eens uit de verpakking gehaald :D

Verder vind ik dat mensen voor echt geld wel eens wat leuks mogen krijgen.
En als ik even naar mezelf kijk: De stalen kistjes waren echt waardeloos, voor die prijs moet de gok niet zo groot zijn. Maar dat is al een beetje oud nieuws.

Ik zou het juist extra gemotiveerd zijn om van iemand met zo'n wapen te winnen :p

Is die scalp trouwens een product of een halsband, bij tw-db staan ze allebei
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

het spel zou weer in balans zijn als beverbeverbever weer online kwam.
 

DeletedUser6244

Oh, dan is het inderdaad allebei, want dcman op W9 draagt hem als halsband
 

DeletedUser

Op tw-db staan 2 verschillende scalps, 1 met 5/7/7 (die heb ik) de andere geeft 10/10/10 dat zal dan die andere zijn.
 

DeletedUser

scalp > de; m -en (afgetrokken) behaarde hoofdhuid :o

lekker fris om in je nek te hebben:no:
 

DeletedUser14705

Ik geef de topicmaker gelijk ... :)
Meer kan ik er ook niet op zeggen, want niet alsof innogames met zijn spelers of spel begaan is ...
 

DeletedUser5695

Inderdaad vrij overbodig topic, het spel is al een eeuwigheid geleden volstrekt uit balans geraakt, dus die paar goede wapens die er nu bij komen in het spel doen er ook niet meer toe.
Natuurlijk is het zuur dat de één een jaar bezig is met $$ verdienen en omstatten voor een 3e sleutel/GG en dat nu velen een 3e sleutel of superwapen "kado" krijgen. Maar zoals hier al eerder gezegd is, is het de spelletjesmaker allang niet meer om het spel te doen maar om de keiharde knikkers. Dus verwacht geen verbetering, eerder een nog grotere verslechtering waarbij innogames nog wat grijpstuivers bijeen probeert te rapen (net zolang tot ze de stekker eruit trekken en hun aandacht verleggen naar een nieuw spel dat weer meer geld opbrengt)
 

DeletedUser5512

zoals tribgrep makkelijk verwoord op de beta: hop, server reset, alle nuggets die men ooit heeft gebruikt terug geven en dan zonder edele wapens opnieuw beginnen. Maarja zal wel niet gebeuren
 

DeletedUser

Nou ja, jammer
heb wijselijk geen nuggets gespendeerd aan deze actie, gelukkig, en heb nu ook besloten om er voorgoed mee te stoppen
kga gewoon lekker al m'n items verkopen, er een kistje van $1,000,000 mee kopen, en wat erin zit weggeven :)

weer een nugget-betaler minder, jammer inno
 
Nou ja, jammer
heb wijselijk geen nuggets gespendeerd aan deze actie, gelukkig, en heb nu ook besloten om er voorgoed mee te stoppen
kga gewoon lekker al m'n items verkopen, er een kistje van $1,000,000 mee kopen, en wat erin zit weggeven :)

weer een nugget-betaler minder, jammer inno
dat is toch niet nodig... je kunt ook zonder Premium en zelfs zonder goede balans best fun halen uit het spel... :hmf:
Maar de inhoud van dat kistje mag je best aan mij geven XD
 

DeletedUser11612

Weer die duvelske...

Kijk, het spelersaantal daalt met 250 a 500 spelers per maand dacht ik, kan iets minder zijn, ik weet het niet precies. Innogames doet er nog alles aan om centen te verdienen, het is een onderneming, dus je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze op winst uit zijn, de wereld draait nu eenmaal rond vrije markt, winst,.... ;) Leg je erbij neer en open geen zo'n onzin topics als deze. Voor mensen die graag nog verder the-west willen spelen op actieve fortwereld, Pm me hier maar voor invite op poolse :D
 

DeletedUser

Weer die duvelske...

Kijk, het spelersaantal daalt met 250 a 500 spelers per maand dacht ik, kan iets minder zijn, ik weet het niet precies. Innogames doet er nog alles aan om centen te verdienen, het is een onderneming, dus je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze op winst uit zijn, de wereld draait nu eenmaal rond vrije markt, winst,.... ;) Leg je erbij neer en open geen zo'n onzin topics als deze. Voor mensen die graag nog verder the-west willen spelen op actieve fortwereld, Pm me hier maar voor invite op poolse :D

Hoezo op de poolse? :hmf:
 
Goede oude tijd! :p

Idd.. dat heb ik nog net wel meegemaakt :) altijd heerlijk om te zien dat er weer nieuwe topics geopend werden hier over The-East die zogenaamd niet eerlijk was X)

Ik speel dit spel zelf voor mn plezier, dat t misschien verkloot word premium etc. maakt mij niets uit. Ik heb nog nooit nuggets gekocht en ga ze ook nooit kopen.. Ik heb 350 nuggets, dat wel.. ;) (300 in een communitywedstrijd en 50 voor een wallpaper die ik heel lang geleden gemaakt heb)

Op sommige werelden waar ik speel is het gewoon echt superleuk, gezellig in de stads- en alliantiechat, dus ik houd het hier nog wel ff uit :D
 

DeletedUser

Idd.. dat heb ik nog net wel meegemaakt :) altijd heerlijk om te zien dat er weer nieuwe topics geopend werden hier over The-East die zogenaamd niet eerlijk was X)

Haha :D

Dat ze nieuwe spelers geld lieten donneren in de stad en dan kicken, jah, het forum stond er vol van :p
 

DeletedUser15103

de ballans in tw is totaal verstoort, en de gouden wapens zijn beter als de edele, maar ik heb wel een mooie inhoud van die premkistje gehaalt, zoals die innogames riem en 3 zeldzame broeken, dusja, ik ben er niet trevede over maar ook niet ontevrede,
Als je de prestaties van die exclusive spullen wilt halen moets deze update er zijn en wrm is dat cadeau bij mij weg en staat op het forum 6 januari pas??
 
Bovenaan