• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Treinen Beroven

DeletedUser

Daar moet ik nog n maand of 2 op wachten... Maar dit soort posts geven een mooi vooruitzicht :D
 

Deleted User - 36202

Dat is zeker wel een nette vangst Reds ;) daar moet ik normaal 4u voor werken :p (voor die xp dan)
 

DeletedUser

Zeker goede vangst:p voor zoiets moet ik eerst 4u missioneren en daarna minstens 4u lijkkisten timmeren om het geld en de XP te krijgen.
 

DeletedUser3244

Hurray Hurray :p Jammer reske.. dat je reds niet voor kon blijven ^_^ enne reds, volgens mij word jij als 1ste van heel thewest.nl level 99 :p
 

DeletedUser5512

:Dgefeliciteerd!:D

hopelijk blijf je lang eerste want verandering was wel nodig.
het begon een beetje saai te worden daar bovenin
 

DeletedUser

Ja maar als Reds nog meer punten haalt wordt het nog saaier want dan kan Resje hem bijna niet meer inhalen.
 

DeletedUser

Ik hoop dat Resje nog zijn best gaat doen om als 1e lvl 99 te worden.
 

DeletedUser4700

het mods, kunnen jullie hier een enquete over maken? Wie wij denken dat er het eerst klaar is?

Reds, Resje (misschien de rest van de top 5, 10, 15)
 

DeletedUser1053

Gefeliciteerd Reds:D
Ik denk niet dat hij nog in te halen is, bij iedere arbeid 10% xp bonus is best moeilijk bij te houden.
 

DeletedUser

Reds heeft op kort tijd 2 man ingehaald, nu gaan die hem niet ineens inhalen tenzij ze ineens ook treinen beroven kunnen ofzo :)
 

DeletedUser

Gefeliciteerd Reds:D
Ik denk niet dat hij nog in te halen is, bij iedere arbeid 10% xp bonus is best moeilijk bij te houden.

Ik zal mijn voorsprong inderdaad nu kunnen vergroten, maar het zal nodig zijn aangezien ik voor twee weken op reis vertrek volgende maand. Ik word sowieso ingehaald in mijn afwezigheid dusja :)
Ik ben ervan overtuigd dat Reserved eerst 99 wordt
 
Bovenaan