• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Traag

DeletedUser

Zijn er meerder die last hebben van een trage the west?
Zo nee, hoe kan ik dit mogelijk oplossen?

Mvg
 

DeletedUser4763

ik heb er inderdaad ook last van , normaal geen probleem , alleen vandaag doet hy moeilijk , laad spel moeilijk op , net cookies en cache geleegt maar nog geen verbetering , zowel op chrome als firefox :hmf:
 
Werkt helemaal prima hier, zowel in firefox als in chrome :)

Je kunt proberen om je browser in safe mode (zonder plugins/extenties) te starten, als The West dan wel goed laadt, weet je dat het aan 1 van je plugins ligt.

Verder kun je in chrome's taakbeheer (Shift + Esc) zien hoeveel RAM het tabblad van The West gebruikt, maar ik denk niet dat daar het probleem ligt, bij mij gebruikt The West maixmaal 170 MB ;)
 
Zelfde probleem: sinds 28 juli verschrikkelijk traag met verbinding maken (op verschillende browsers). Soms duurt het 5 minuten voordat alles geladen is; blijft vaak hangen op 99%.
Als de verbinding er eenmaal is, gaat het redelijk.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Zelfde probleem: sinds 28 juli verschrikkelijk traag met verbinding maken (op verschillende browsers). Soms duurt het 5 minuten voordat alles geladen is; blijft vaak hangen op 99%.
Als de verbinding er eenmaal is, gaat het redelijk.

Ja, vooraal die 99% is verschrikkelijk..
 
Bovenaan