• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

top duellisten?

DeletedUser

hallo,

na het stoppen van illumina heb ik een oproep aan alle top spelers. dan met name de fortvechters en avonturiers.

er zijn de afgelopen tijd om verschillende redenen veel mensen gestopt met duelleren.
ik noem:duellist, crywolf, illumina, prometia, callamity jane, slab the killer, camman.

helaas zijn er weinig nieuwe voor in de plaats gekomen. natuurlijk zijn tinkel TTerNo en maloni super. maar ik merk dat ik de meeste mensen met name in de verdedeging aan kan! ik zeg dit niet als uitdaging voor mensen om mijn te verslaan want ik win natuurlijk niet alles. maar ik vind het een goeie maat staaf.
ik vind mijzelf geen super duellant, ik weet wel de theorie maar ik ben nooit echt hoog gekomen. dus vind ik ook dat veel mensen mij moeten kunnen verslaan. alleen zie ik dat er nog maar minder dan 10 echt super goeie duellanten over zijn. ik vind dit jammer aangezien ik vol voor het duelleren ben gegaan in deze wereld, maar het een fort wereld aan het worden is.

dus bij deze:
willen er weer een stuk of 10 ervaren spelers die goed zijn in duelleren omzetten tot duellant? en deze wereld weer een leuke duel wereld maken!

mvg beba

PS:jullie moeten dit niet zien als arrogantie van mij. want ik kan lang niet iedereen aan. zie dit ook niet als uit daging tegen mij, maar ik wil gewoon weer eens spanning in de top duels. want nu begint het een echte fort wereld te worden waar er weinig mensen die in andere werelden ook succes vol waren duels doen.
 

DeletedUser

Duelleren is niet alleen verdedigen. Val dan zelf aan. Ofja.. met die taktiekbonus van soldaten is het eigenlijk normaal...
 

DeletedUser

Inderdaad dit wordt een fortgevechtenwereld, maar aangezien ik geen duellant ben heeft het voor mij zeker geen voordeel om mensen tot duellant aan te sporen ;)
 

DeletedUser

Inderdaad dit wordt een fortgevechtenwereld, maar aangezien ik geen duellant ben heeft het voor mij zeker geen voordeel om mensen tot duellant aan te sporen ;)

dat is nou net het probleem! iedereen word fortvechter, daarom gaat het duel gehalte in deze wereld steeds meer omlaag en wil ik de balans terug brengen:p
 

DeletedUser11612

Ik kom eraan Beboa ;)

Eerst nog sleutel 2 halen, en dan reskill ik naar schieter ;)

Ff die noobs terug pakken die mij dagenlang hebben aangevallen:hmf:

En mijn instellingen gaan wel lekker staan om snel top 100 in te gaan ( sta nu 20.000st ofzo :p )
 

DeletedUser

Ik kom eraan Beboa ;)

Eerst nog sleutel 2 halen, en dan reskill ik naar schieter ;)

Ff die noobs terug pakken die mij dagenlang hebben aangevallen:hmf:

En mijn instellingen gaan wel lekker staan om snel top 100 in te gaan ( sta nu 20.000st ofzo :p )

super! ik hoop dat er nog meer mensen komen:D
 

DeletedUser

ik ben ook supergoed hoor :cool: *kuch kuch*

kom eens in een stad, ik wil wel eens een duelletje tegen jou :)
 

DeletedUser11612

Ik ben hopelijk op 1 week gereskilled, eerst nog sleutel 1 vinden, heb daarnet sleutel 2 verkregen. Ik hoop dat mijn allans pepperbox veel zal opleveren, want ik verkoop die namelijk. Bieden kan via ingame PM :)
 

DeletedUser

Sorry bebao ik ben bezig met de 3e sleutel. Maloni en leneken zijn :donkey: losers die me aanvallen omdat ik niet meer dueleer vandaar dat die zo hoog staan.

Om leuke speciale items te vinden en sleutel 3 is het voor mij onmogelijk om weer te gaan dueleren voor de volle 100%....misschien zodra ik sleutel 3 heb dat ik weer wat ga dueleren
 

DeletedUser

Sorry bebao ik ben bezig met de 3e sleutel. Maloni en leneken zijn :donkey: losers die me aanvallen omdat ik niet meer dueleer vandaar dat die zo hoog staan.

Om leuke speciale items te vinden en sleutel 3 is het voor mij onmogelijk om weer te gaan dueleren voor de volle 100%....misschien zodra ik sleutel 3 heb dat ik weer wat ga dueleren

Ik heb net tot 17/10 mn duels overlopen en heb je in die tijd welgeteld 1x aangevallen dus jouw redenering klopt niet :no:
En dan nog.. Ik zoek duels op die veel xp opbrengen en k'ga echt niet kijken of iemand nu met n opdracht bezig is :D
 

DeletedUser

Crywolf, waarom moet je het weer persoonlijk maken?

Geef je mening op het topic en gooi niet met modder. En als je het toch wil doen, doe het dan rechtstreeks tov mij of leneken! Vertel daarin dan maar wat je probleem met ons is :no:
 

DeletedUser

Graag dit hier mniet gaan hebben over dt soort dingen, dus gewoon weer in-topic!

@gallyman:super hopelijk weer wat meer concurentie
 

DeletedUser

sorry ik wil eigenlijk terug reskillen tot bouwer voor de nieuwe opdrachten (als ik de gouden sable heb dan.) Of moet ik dan toch maar duellant worden met mn arbeider -.- Waarom maak je het me moeilijk bebao?:laugh:
 

DeletedUser

duelranglijst

Hoi,
Ik ben level 41 en duellevel 76 ^^
Ik sta nu 31ste in de duelranglijst:D
 
Bovenaan