• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toeval of niet?

DeletedUser

Is dit toeval in naam of is het zelfde persoon?

Rang Spelersnaam Bouwen Level Stad
1 Bandit... 49 12 new start
4 justikke 42 13 Buffalow
6 Bandit.. 40 10 wolfwestern
10 Bandit.... 33 9 -
 

DeletedUser

Hmmm zult toch bijna zeggen zelfde persoon, maar stuur het naar de mods, doe lossen het wel op:)
 

DeletedUser

Ik wist zelf niet dar het moelij kwas dat twee spelers dezelfde naam hebben, laat staan 3.

Ik had gedacht dat bij het registreren een mededeling ging komen van 'deze usernaam is al in gebruik' of iets in die aard.

MvG
S.
 

DeletedUser

Ooooh, die puntjes zag ik niet.
Ja dan is het zeker een en dezekfde persoon
 

DeletedUser

Er word nog niet echt gecontroleerd op dubbelacounts zover ik weet. Wat denk je van al die accounts met builder in hun namen, zitten echt wel dubbel accounts tussen.
 

DeletedUser

Er word nog niet echt gecontroleerd op dubbelacounts zover ik weet. Wat denk je van al die accounts met builder in hun namen, zitten echt wel dubbel accounts tussen.


Er wordt achter de schermen wel degelijk gekeken naar multi's :) Alleen hebben niet alle spelmoderators deze rechten. Je kunt het beste zulke meldingen via het supportsysteem melden (en ja, deze is al meerdere keren gemeld ;) ).
 

DeletedUser

Die bestaat niet: de paus van Italië alleen de Paus uit Vaticaanstad :p
 

DeletedUser

hoogstwaarschijnlijk is dit geen toeval maar kan wel zijn dat meerdere spelers dit afspreken ofwel zijn het gewoon multiaccounts
 
Bovenaan