• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Toekomstige bouwer zoekt stad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Hallo Allemaal,

Ik ben nu pas level 11 en ik ben van plan vanaf nu alleen nog maar bouwen (nu pas niveau 19) te upgraden, zodat ik de ideale bouwer van jouw stad kan worden. Ik hoor graag wie er interesse heeft.

Peter.
 

DeletedUser

Ik ook en .. als je basbad zijn stad ziet met nog geen eens 2000 punten en die van mij al boven de 3500 zo ik het neit moeilijk vinden om tekiezen stuur mij maar een mededeling..
Dan bespreken we dit verder..
Maar als je je niet op bouwen richt dan sorry dan nee..
Grijp nu je kans anders ben je telaat!!
 

DeletedUser

masteratx zei:
als je basbad zijn stad ziet met nog geen eens 2000 punten en die van mij al boven de 3500

Beetje zielig om je met een iets minder goeie stad te vergelijken om een bouwer te krijgen he? Qua sympathie zou ik toch voor Basbad kiezen maarja, dat is mijn mening he.
 

DeletedUser

Ik ook en .. als je basbad zijn stad ziet met nog geen eens 2000 punten en die van mij al boven de 3500 zo ik het neit moeilijk vinden om tekiezen stuur mij maar een mededeling..
Dan bespreken we dit verder..
Maar als je je niet op bouwen richt dan sorry dan nee..
Grijp nu je kans anders ben je telaat!!

Ik grijp nu heel de kans om je Stad aan-te vallen je probeert echt kosten wat het kost om een lid te krijgen.
 

DeletedUser

Mail..

Mail eens Wcman538 hij is een duellist van bes bij hoort bij ons mail hem maar check zijn plaats in duelss..
Ik zou maar oppassen..
Wij willen geen oorlog maar we vechten wel teurg als we worden aangevallen....:D;)
 

DeletedUser

Beetje zielig om je met een iets minder goeie stad te vergelijken om een bouwer te krijgen he? Qua sympathie zou ik toch voor Basbad kiezen maarja, dat is mijn mening he.

Ik sluit mij hierbij aan. Het taalgebruik en de manier van overhalen, bevalt mij ook niet en het spel gaat ten slotte vooral om de gezelligheid.

Het topic mag dicht. Ik heb een stad gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan