• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Thema-gevechten

DeletedUser

terechte opmerking.

en bij die jongens/meisjes ding is er nog iets anders dt opgemerkt moet worden. de GG's ( gouden fortgeweren).

helaas zijn er meer mannelijke karakters met GG's dan vrouwelijke karakters met GG's. Als je een Gevecht zonder Fortgeweer doet, neem je het voordeel van die GG's volledig weg, en heb je nog eens een goed ouderwetse manier van vechten, waar iedereen even veel schade doet :p

in ieder geval, om zoiets te organiseren moet je min of meer afspreken dat heel the west geen enkele aanval doet op die dag, want anders moeten er een paar mensen een ander fort gaan verdedigen/aanvallen, en dat neemt deelnemers weg...

voor wie een naked battle toch eens wil proberen uit te voeren, kan me gerust een mailtje sturen ingame (bespreek het eerst met je stad. ik wens niet 100 mails van individuen te hebben ;). dan kan ik ook zien hoeveel mensen zouden willen meedoen, en dan kunnen we eens kijken voor een datum, en voor de grote van het fort waarop je het wilt uitvoeren. Vergeet niet dat voor een naked battle, je liefst een volledige groep van mensen hebt die effectief online is, en daarom denk ik dat een med/klein fort beter is dan een groot fort, want offliners met geweer die binnen geraken, dat zijn altijd spelbrekers. ze doen het dan niet altijd bewust, maar dat bederft toch altijd wel het plezier van zij die wel hebben geluisterd.

KK

ps: ingame name is gewoon King Kai
dat komt er nooit
duelanten kunnen 1000+ hitten
 
Bovenaan