• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik stel voor om dit record te verwijderen:
Hoogst aantal gezochte personen aangehouden: 70 (Dj.zany, W8)

Ik heb namelijk nog geen enkel persoon aangehouden met een premie op zijn hoofd op Wereld 1 en toch staat er een 2 bij de statistieken. Deze statistieken kloppen dus niet en daarom vraag ik om dit record, dat niet te bewijzen valt, te schrappen.

Alvast bedankt voor de medewerking! ;)

Normaal zijn deze statistiekfouten verholpen bij 1.31. 1.31 is al op verschillende servers doorgevoerd, dus ik stel voor om gewoon te wachten tot die update en indien het dan nog niet klopt, kan je deze inderdaad schrappen.
 

DeletedUser

ik heb op w2 al 6x bladzijde deel 1 (waarvan 1 gebruikt voor Hernando's zwaard, dus nog 5 over). Allemaal gevonden, niet gekocht (dat zou ook vrij suf zijn...)
 

DeletedUser6452

wat wordt er bedoeld met ingebrachte constructiepunten? isdat de +... bij een arbeid? want ik zit op +759 bij als sherrif werken...
 

DeletedUser6004

IK denk dat het het antaal constructie punten Is die bij stadsuitbouw uitbouwt.
 

DeletedUser13259

Op .net zijn een heleboel records die wij verbeteren. Ik heb zelf daar geen account, dus zou iemand die daar willen posten?
 

DeletedUser

Heb wel account op .net, maar geen forum account :p En mijn Engels is niet zeer geweldig.. maar doen wij Nederlanders het zoveel beter dan de Engelsen? Bijna niet voor te stellen :p
 
Nee, op dat .NET forum staan wel wat topic over records, maar ze zijn allemaal erg gedateerd. Kloppen dus niet meer, en worden niet bijgehouden.
 

DeletedUser1053

Klopt, veel nut heeft het denk ik niet om daar nu nog te gaan posten. Ik sta er zelfs nog in met een duelrecord, dat ondertussen echt overal al lang verbroken is.:p
 

DeletedUser

Hoogste hit in FG

Hoi Girafi,

Zou je het record willen aanpassen voor hoogste hit in FG (W8)?
Thanks.

Fonzzie


hoogstehitthewest.png
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 

DeletedUser

Bij dat zelfde gevecht heeft Fonzzie trouwens ook het record verbroken van hoogste gemiddelde schade: 648 ;)
 

DeletedUser

em ik weet niet hoe dat gaat met recordje claimen etc.

Best verkregen voorwerp (in waarde) via een arbeid (met premium:(Winchester ($3.800) (Roodkapje99, W1 | Ilaro, W3)

Maar ik heb ook een winchester gevonden:
[report=177631170a68877b8d]Arbeidsrapport: Als rondrijdende handelaar werken[/report]

w3
 

DeletedUser

em ik weet niet hoe dat gaat met recordje claimen etc.

Best verkregen voorwerp (in waarde) via een arbeid (met premium:(Winchester ($3.800) (Roodkapje99, W1 | Ilaro, W3)

Maar ik heb ook een winchester gevonden:
[report=177631170a68877b8d]Arbeidsrapport: Als rondrijdende handelaar werken[/report]

w3

Don fighter kom er gezellig bij staan ^^
 

DeletedUser7968

W1
[report=3245540869fe8ccbc0]Arbeidsrapport: Als rondrijdende handelaar werken[/report]

mag ik er dan ook bij :p

Best verkregen voorwerp (in waarde) via een arbeid (met premium:(Winchester ($3.800)

o ja dan doe ik gelijk dit record er ook nog maar bij

Hoogste geldwaarde (loon + verkoopwaarde van gevonden voorwerpen/producten) verkregen bij een arbeid (met premium:( $4405
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2665

Dan ga ik er met een dollar overheen volgens mij (w3:(

[report=17519439e19d398be2]Arbeidsrapport: Als rondrijdende handelaar werken[/report]

Zelfde gevonden (winchester) echter 1 dollar maar cash.
 

DeletedUser

W1
[report=3245540869fe8ccbc0]Arbeidsrapport: Als rondrijdende handelaar werken[/report]

mag ik er dan ook bij :p

Best verkregen voorwerp (in waarde) via een arbeid (met premium:(Winchester ($3.800)

o ja dan doe ik gelijk dit record er ook nog maar bij

Hoogste geldwaarde (loon + verkoopwaarde van gevonden voorwerpen/producten) verkregen bij een arbeid (met premium:( $4405

Dan ga ik er met een dollar overheen volgens mij (w3:(

[report=17519439e19d398be2]Arbeidsrapport: Als rondrijdende handelaar werken[/report]

Zelfde gevonden (winchester) echter 1 dollar maar cash.

Jongens, ik vind het heel sneu voor jullie, maar jullie dachten toch niet dat record van mij af te pakken? Leuk geprobeerd, maar hier $4411
[report=173090892549d2ecbd]Arbeidsrapport: Als rondrijdende handelaar werken[/report] :D

Het is al een oud bericht, maar had hem achter de hand gehouden voor dit soort momentjes :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan