• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords & discussietopic

Ik heb volgens mij als eerst voor alle producten 1000 stuks of meer behaald (wereld dakota) , zou ik dit kunnen claimen onder het categorie kopje hall of fame ?
 
Ik heb volgens mij als eerst voor alle producten 1000 stuks of meer behaald (wereld dakota) , zou ik dit kunnen claimen onder het categorie kopje hall of fame ?
is het een record dan?
en als eerste? alleen omdat jij dat zegt?
en hoeveel ruilers hebben er voor je gefarmt?
totaal geen record waardig met al dat geruil over de werelden heen
 
is het een record dan?
en als eerste? alleen omdat jij dat zegt?
en hoeveel ruilers hebben er voor je gefarmt?
totaal geen record waardig met al dat geruil over de werelden heen
Dit kost linksom of rechtsom veel meer moeite om te behalen dan andere records.
Tja dat werkt toch altijd zo met nieuwe records, tot dat iemand anders het kan bewijzen dat die het eerder heeft behaald of hogere score heeft.
 
fg duels en avo zijn records die veel langer duren
om maar wat te noemen

hoe verbeter je het record? door van alles 1001 te hebben?
of van 1 item 1001 en de rest 1000?
andere servers hebben invloed op dit "record", dus is het eigenlijk niet eens een record
tenzij je verzamelen over servers een record vind
het ruilen en samenvoegen van accounts is niet echt record waardfig
 
Klopt maar dit valt onder een andere categorie. zoals ik al zei hall of fame lijkt me meest geschikt.Tenzij je andere records toelaat van eerste met alle producten 2500 stuks bijvoorbeeld.

Dan hebben alle records invloed op de server omdat iemand zich daarop focust. Ik verzamel alleen maar op één wereld en niet dat ik 500 goudstof op hua heb en 400 op kick en 100 op dakota en dat samen 1000 is ... is toch onlogisch... het gaat alleen om op de wereld dat ik op dakota 1000 stuks van alles heb verzameld. Dat jij elke dag meerdere fortgevechten start op 1dag moet jij toch weten maar dat heeft wel invloed op de server...
Met mijn account op dakota ben ik er al sinds 25-12-2015 om 02:00 uur dus is onmogelijk samen te voegen met andere werelden.

Alle nieuwere arbeiden met producten zoals gepolijste diamant,stethscoop en truffel zijn ook allemaal 1000 stuks of meer.
Dus kwa tijdsframe had iedereen dezelfde tijd om er aan te werken.

Deze records kan je ook behalen door te ruilen o.a. :
Hoogst aantal verschillende edele duelwapens op één wereld: 28 (Nillie Boem, Dakota)**
Hoogst aantal verschillende edele fortgevechtwapens op één wereld: 7 (The Lone Ranger., Dakota)**
Hoogst aantal verschillende genaamde broeken en riemen op 1 wereld: 39 (The Lone Ranger., Dakota)**
 
je ruilt over servers heen
anderen farmen voor je op dako
er overheen lullen heeft geen zin want iedereen weet dat zo'n beetje wel
dus niet record waardig imo
het over tijdframe hebben terwijl het gross van je invent door anderen gefarmt is
zou pas een record zijn als je alles zelf gefarmt had
 
Bovenaan