• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The Undertaker

DeletedUser

Als alle steden hier gaan melden dat ze uitgebouwd zijn, gaat dit topic vol zitten :rolleyes:

Nuja, gefeliciteerd.
 

DeletedUser

gefeliciteerd slabbie :D, al had ik dat eigenlijk op W6 al gezegd :p
 

DeletedUser9519

Even voor de onwetende onder ons, the undertaker is een Amerikaanse worstelaar van de World Wrestling Entertainment (WWE), hier een plaatje van wat voor persoon het is :p

Undertaker9.jpg


Zo doet hij soms in een gevecht.

Ik heb hier nog een plaatje maar die is in een fotoshoot en een beetje aangepast natuurlijk:
the_undertaker.jpg
 

DeletedUser

Even voor de onwetende onder ons, the undertaker is een Amerikaanse worstelaar van de World Wrestling Entertainment (WWE), hier een plaatje van wat voor persoon het is :p

Undertaker9.jpg

Inderdaad, nog nooit een wedstrijd verloren in heel zijn worstelcarriere.
Vroeger was hij wat onbekender en kwam hij altijd op met een motor, nu is hij net een enge doodgraver die recht uit de hel komt.
Hij heeft ook een halfbroer Kane, deze worstelt ook, vroeger had deze altijd een masker op. Op een dag in de WWE verkleedde The Undertaker zich als Kane en vochten ze tegen elkaar. Nu hebben ze een tag-team The Brothers of Destruction, één van de beste en vrijwel onverslaanbare teams die er is.
 

DeletedUser9519

Hun tagteam vecht bijna nooit en hij heeft wel eens verloren, maar dat kwam omdat Theodore Long dacht dat hij uittapte. Toen ging hij helemaal eng doen bij hem :S
Ik vind het zelf eigenlijk maar een beetje een sport voor mensen die het leuk vinden als 2 mannen in strakke pakjes gaan stoeien.

Verder weten we natuurlijk allemaal dat WWE 100% nep is en het nu meer op een soap begint te lijken. Ikzelf vind worstelen een walgelijke sport maar ik heb 2 vrienden die het prachtig vinden dus toevallig weet ik er veel van.
 

DeletedUser11811

idd, dat hebben jullie goed geraden

ik vind hem een enorm charismatische figuur waar iedereen schrik van heeft
zijn naam is ook heel toepasselijk
vandaar dat ik het wel leuk vond voor onze stad

onze fortnaam is ook vandaar afgeleid, hell in a cell is een type van gevecht waar ze een kooi boven de ring plaatsen ;)
 
Bovenaan