• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The Final Judgement. Een stad "Door leden, voor leden"

DeletedUser905

We zijn aan de woonhuizen bezig! Binnenkort weer nieuwe plaatsen dus! Wss morgen ;)
 

DeletedUser11544

ey sorry voor off topic maar welk script heb jij op dat plaatje ?
 

DeletedUser905

Ons stadje zoekt nog gezellige leden die lekker op hun gemak willen duelleren e.d !

TFJ bied de plaatsen.
 

DeletedUser

wie is die FireWater nou? :confused:
ik speel niet op W4 dus ik heb geen enkel flauw idee...

Hoe laat je dat script trouwens draaien, ik ben daar niet zo goed mee :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser905

Ik heb zo m'n vermoeden wie t is ;)

Maare.. Over dat script.
Je moet Firefox hebben. Hier (klik) te vinden.
Je moet daar Greasemonkey op hebben. Hier (klik) te vinden.
En dan dit script erop zetten. Gewoon op installeren klikken. Hier (klik) te vinden.

En om dat nog eventjes on-topic te blijven.

The Final Judgement heeft momenteel nog 2(!) plekken over! Wees er snel bij!
 

DeletedUser905

Nu is ook Ownage-Guy toegetreden tot onze mooie stad :)

Heb jij ook interesse om te komen? Neem ingame contact op met één van de leiders.
 

DeletedUser

Ik zat erin...en ben er weer uitgeschopt, vergeten te melden dat ik een weekendje weg was. Mag dat tegenwoordig ook al niet meer?
 

DeletedUser

dat is een + punt voor de stad dat ze alleen maar actieve leden willen :D
 

DeletedUser

Naar mijn mening staat de snelheid waarmee de stad wordt uitgebouwd dan niet in verhouding met de activiteit die van de leden verwacht wordt.
 

DeletedUser8307

Ik zat erin...en ben er weer uitgeschopt, vergeten te melden dat ik een weekendje weg was. Mag dat tegenwoordig ook al niet meer?

Dat mag, en bij ons zal dat niet gebeuren...

dat is een + punt voor de stad dat ze alleen maar actieve leden willen :D

+ punt? Als je telkens moet melden wat je doet etc.. Oké, bij mij op W1 vraag ik het ook, wordt het niet gedaan, dan is het zo, maar schoppen we ze er niet uit!!

Naar mijn mening staat de snelheid waarmee de stad wordt uitgebouwd dan niet in verhouding met de activiteit die van de leden verwacht wordt.

Dat weet ik niet :p

----------------------
Als je nog genoeg plek hebt, waarom zou je dan actieve leden met een geel bolletje ontslaan ? Trouwens, als je vakantiemodus aanstaat, dan kan je toch wel zien dat je even weg bent zeker ? "Voor leden, door leden" => Activiteit vereist :p Achja, iedere stad zijn manier van werken zeker ? :rolleyes:
 
Als je een bouwer bent en je toevallig nog een stad zoek...:D
Dan ben je van harte welkom in The Final Judgement.
We hebben momenteel meer dan genoeg geld in de stadskassa, dus er is genoeg bouwvoer.

Ben je geen bouwer, twijfel dan niet, ook jij bent van harte welkom ;)

Intresse? Stuur een telegram naar Masterblaster01 of naar mij (Don Wiebah).
 

DeletedUser

Je kan de stad altijd opzoeken in de ranglijst, en kijken hoeveel leden ze hebben en in welke allianties ze zitten.
Als je dat aanstaat kun je meer info aan de stadsleiding vragen.;)
 
Bovenaan