• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Terug meer producten in het circus

DeletedUser

Howdy medespelers. Hierbij een voorstel om de producten bij het circus terug te verhogen. Tegenwoordig heb je van de meeste producten nog maar minder dan 100 stuks nodig. Dit is veel te weinig aangezien er prestaties zijn die 7777 producten in het circus droppen vereisen. Daarom zou ik willen vragen of de getallen die nu gebruikt worden, herzien en aangepast kunnen worden. Vroeger had je belachelijk veel producten die je moest leveren maar nu is het gewoon belachelijk weinig. Overigens ben je al bijna kansloos met producten te leveren als je een paar uur later inlogt dan het circus is begonnen aangezien iedereen er zo snel mogelijk alles dropt. Zo zijn er na een paar uur op w1 nog maar 4 van de 20 producten inleverbaar. Het is volstrekt belachelijk dat je na 1 dag circus bouwen nog maar 3 producten kan leveren.



Misbruikpreventie

Spelers zouden meer UPB kunnen verdienen met een goed gevulde invent. Maar aangezien ze dit allemaal zelf verzameld/gekocht hebben en het dus features van het spel zijn, is het aan InnO om zo'n dingen tegen te gaan.

Visuele hulpmiddelen

Als je hersencellen genoeg hebt weet je dat dit overbodig is

Samenvatting

Geeft kansen aan zowel de vroege speler die het direct ziet, als de persoon die 12 uur later pas ziet dat er een circus is om voldoende producten af te geven om UPB te verdienen/prestaties te behalen.

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee
 

DeletedUser4007

het is lager dan het voorheen was, omdat toen, het circus bijna niet afgebouwd kon worden vanwege de moeilijkere producten.

te laat met inleveren? dan ben je minder actief?
klein aantal om in te leveren? te weinig actief om te zoeken?

prestatie 7777 te hoog? moet je alles gelijk kunnen halen dan?
je wilt niet dat spelers alles droppen in circus, dus is 7777 te hoog?
misschien de prestatie aanpassen ipv de max van circus producten?

goed gevulde invent... zelf verzameld of gekocht.
verzamelen is activiteit, gekocht is of actief of nugget gebruik om geld te maken
precies wat inno dus altijd voor ogen heeft
en jij zegt dat ze dat tegen moeten gaan?

misschien actiever zijn, kan wel eens helpen.
of moeten de minder actieve spelers met hetzelfde eindigen als de actieve zonder daar extra tijd in te steken?
dan wil ik ook een kans op een event wapenset zonder daar extra geld of tijd in te stoppen.
dat gaat toch ook niet gebeuren.

nugget gebruik geeft voordelen
actief zijn geeft voordelen
wen er maar aan, zo is het altijd al geweest, en zal het altijd zijn ook.:p
 

DeletedUser

De benodigde producten zijn afhankelijk van het aantal spelers op die wereld.
 

DeletedUser

het is lager dan het voorheen was, omdat toen, het circus bijna niet afgebouwd kon worden vanwege de moeilijkere producten.

te laat met inleveren? dan ben je minder actief?
klein aantal om in te leveren? te weinig actief om te zoeken?

prestatie 7777 te hoog? moet je alles gelijk kunnen halen dan?
je wilt niet dat spelers alles droppen in circus, dus is 7777 te hoog?
misschien de prestatie aanpassen ipv de max van circus producten?

misschien actiever zijn, kan wel eens helpen.
of moeten de minder actieve spelers met hetzelfde eindigen als de actieve zonder daar extra tijd in te steken?
dan wil ik ook een kans op een event wapenset zonder daar extra geld of tijd in te stoppen.
dat gaat toch ook niet gebeuren.
Ik ben actief genoeg dus dit is gewoon zever :)
Ik zeg ook niet dat 7777 producten te hoog is, ik vraag me alleen af of het upberhaupt wel haalbaar is als je per keer maar een 40-tal producten max kunt storten. Het is niet dat het circus er zo frequent komt dat je bijna 200x producten (voor de volgens jou minder actievere speler) moet leveren voordat je die prestatie kan halen, dat komt neer op ongeveer 8 jaar. Wat je zegt over die prestatie aanpassen is misschien zo slecht nog niet.


goed gevulde invent... zelf verzameld of gekocht.
verzamelen is activiteit, gekocht is of actief of nugget gebruik om geld te maken
precies wat inno dus altijd voor ogen heeft
en jij zegt dat ze dat tegen moeten gaan?
Kan jij wel begrijpend lezen? Het gaat over 'misbruikpreventie'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

tjongejonge je zit wel lekker snel op de kast zeg:hmf:

Wat wil je, na meer dan een halfuur het er met hem al over gehad te hebben in de chat, komt die kerel weer wat het bijdehandje uithangen en muggenziften over iets dat er helemaal niet toe doet.

en als dan eens die 7777 wordt verlaagd?

Dan zou het in principe niet echt meer een probleem vormen. Enige wat je dan misloop is een paar muntjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4130

Zeker op oude werelden is de automatische bepaling van aantal producten niet altijd ideaal. Er zijn minder nieuwe accounts van laag level die er mee voor zorgen dat meer producten vereist zijn, en veel hoge levels hebben van tevoren veel producten verzameld.

Heb het ook al zien gebeuren dat je al snel maar enkele producten meer kan indienen. De formule aanpassen kan een goede oplossing zijn, waarbij bijvoorbeeld spelers van een hoog level zwaarder doorwegen dan spelers van een laag level. (ze kunnen bovendien vaak efficiënter producten verzamelen, met betere kledij heb je meer gouden houwelen) Dit vereist wel wat rework en is niet iets wat de devs snel kunnen doen.

De suggestie van Artic lijkt me ook niet mis om de starttijd random te maken :) Zo maakt iedereen evenveel kans, terwijl je nu vaak 's ochtends online moet kunnen.
 

DeletedUser4007

Ik ben actief genoeg dus dit is gewoon zever :)
Ik zeg ook niet dat 7777 producten te hoog is, ik vraag me alleen af of het upberhaupt wel haalbaar is als je per keer maar een 40-tal producten max kunt storten. Het is niet dat het circus er zo frequent komt dat je bijna 200x producten (voor de volgens jou minder actievere speler) moet leveren voordat je die prestatie kan halen, dat komt neer op ongeveer 8 jaar. Wat je zegt over die prestatie aanpassen is misschien zo slecht nog niet.
Kan jij wel begrijpend lezen? Het gaat over 'misbruikpreventie'

schijnbaar niet actief genoeg als je dan te laat online komt
7777 is niet te hoog aangezien er ook makkelijkere producten in de lijst voorkomen waar je er zo 1000 van kan inleveren

maar op de chat heb ik al gezien van je dat het om eigen voordeel gaat.
en niet dat het om het spel of mede-spelers gaat.
dus van mij hoeft er niets veranderd te worden.:p
 

DeletedUser15117

Dat je er ergens 1000 van kan inleveren is vrij lang geleden, nu zie je niet vaak iets van 100 en met ongeveer 1 circus per maand duurt het dan wel erg lang.
 

DeletedUser4007

Dat je er ergens 1000 van kan inleveren is vrij lang geleden, nu zie je niet vaak iets van 100 en met ongeveer 1 circus per maand duurt het dan wel erg lang.

http://prntscr.com/avohu2
onzin dus

en anders misschien de moeilijkere producten regelen?
zodat je altijd wat kan inleveren
logisch dat de makkelijke snel vol zijn, want die kan elke speler erg simpel vinden:p
 

DeletedUser

schijnbaar niet actief genoeg als je dan te laat online komt
7777 is niet te hoog aangezien er ook makkelijkere producten in de lijst voorkomen waar je er zo 1000 van kan inleveren

maar op de chat heb ik al gezien van je dat het om eigen voordeel gaat.
en niet dat het om het spel of mede-spelers gaat.
dus van mij hoeft er niets veranderd te worden.:p

Wat heeft laat online komen te maken met activiteit? Als je een andere cyclus hebt dan de gemiddelde mens en vaak pas tegen de middag wakker wordt kan je evengoed actief zijn en toch te laat komen.
En wat jij eigenbelang noemt heb je ook mooi zelf verzonnen hoor. Want wat jij leest, misinterpreteer je vaak.

Tevens kan je van die makkelijke producten idd veel leveren, maar na 24u zit dat ook alweer makkelijk vol. Waardoor de mensen die weer later...


...Jaja je weet het nu toch zelf ook al zonder dat ik mij steeds hoef te verduidelijken
 

DeletedUser16286

Ben het eens met Get Rekt. Verhoog het met minstens 3x het huidige aantal en we kunnen allemaal meer in het circus stoppen, als we dat willen. Het circus is nu toch al binnen 1 dag gevuld en de bouw duurt meestal ook al langer. Tevens wordt het circus elke nacht vanzelf een beetje bijgevuld (als dit nog steeds zo is) dus verhogen van de gevraagde hoeveelheden lijkt me een prima plan.
 

DeletedUser4007

Het circus is nu toch al binnen 1 dag gevuld en de bouw duurt meestal ook al langer. Tevens wordt het circus elke nacht vanzelf een beetje bijgevuld (als dit nog steeds zo is) dus verhogen van de gevraagde hoeveelheden lijkt me een prima plan.

circus op w1 is nog niet klaar dus dat klopt niet
en als je uitgaat van de dagbouw van het circus zelf
waarom gewoon alle producten niet afschaffen want het circus komt er dan toch wel

heb totaal geen bezwaar als prestatie aangepast wordt of de max verhoogd.
zal me allemaal me r**t roesten.
alleen het gejammer van sheriff op de chat was puur eigen belang omdat hij zijn rommeltjes niet kon dumpen.
want het valt me op, dat als hij wat zegt het altijd uit eigen belang is en niet algemeen belang
was gewoon dat eeuwige domme gezeur van die jongen zat:p
 

DeletedUser16286

Dan bouwen ze te langzaam op W1 :p :laugh:

Maareh, het hele circus afschaffen kan dan ook wel meteen, want ik zie het nut niet van zowel de prijzen die het geeft als het hele bouwen ervan. Alleen enkele spelers krijgen er innoriemen van en anderen krijgen al 3 jaar waardeloze buffs.
 

DeletedUser

circus op w1 is nog niet klaar dus dat klopt niet
en als je uitgaat van de dagbouw van het circus zelf
waarom gewoon alle producten niet afschaffen want het circus komt er dan toch wel

heb totaal geen bezwaar als prestatie aangepast wordt of de max verhoogd.
zal me allemaal me r**t roesten.
alleen het gejammer van sheriff op de chat was puur eigen belang omdat hij zijn rommeltjes niet kon dumpen.
want het valt me op, dat als hij wat zegt het altijd uit eigen belang is en niet algemeen belang
was gewoon dat eeuwige domme gezeur van die jongen zat:p


Je moet jezelf eens aanhoren, man. Dus voor die 14 damessierraden zit jij te muggenziften dat het circus niet vol is? Gij wel, ja.
Als je geen bezwaar hebt tegen mijn voorstel, zeik dan toch niet dat het uit eigenbelang is. Wat maakt dat zelfs uit? Ik kom met een voorstel af, ja. Omdat ik graag sneller die prestatie heb en wat meer kans wil om mijn producten te droppen. Meer dan logisch lijkt me. Ik vraag me ook af wat die chat met het forum te maken heeft? Ik leg de link niet echt.
Ook raad ik je aan het woord altijd correct te gebruiken. Kwestie van je juist te interpreteren. Je gezeik over eigen belang is ook al lang achterhaald hoor, precies of ik ga met ideeën komen waar ik slechter van word. Logica ook niet je sterkste kant precies.
 

DeletedUser4007

Je moet jezelf eens aanhoren, man. Dus voor die 14 damessierraden zit jij te muggenziften dat het circus niet vol is? Gij wel, ja.
Als je geen bezwaar hebt tegen mijn voorstel, zeik dan toch niet dat het uit eigenbelang is. Wat maakt dat zelfs uit? Ik kom met een voorstel af, ja. Omdat ik graag sneller die prestatie heb en wat meer kans wil om mijn producten te droppen. Meer dan logisch lijkt me. Ik vraag me ook af wat die chat met het forum te maken heeft? Ik leg de link niet echt.
Ook raad ik je aan het woord altijd correct te gebruiken. Kwestie van je juist te interpreteren. Je gezeik over eigen belang is ook al lang achterhaald hoor, precies of ik ga met ideeën komen waar ik slechter van word. Logica ook niet je sterkste kant precies.

was circus vol? nee dus, dus de waarheid is muggenziften?
op de chat liep je ook al te zeuren over hetzelfde, je snapt de link niet?
het woord correct gebruiken? welk woord?
een idee moet het algemeen belang dienen en niet individueel belang

je hele post riekt naar de stompzinnigheid, en gebruik eens normaal nederlands ipv dat belgische taaltje erdoorheen
want interpreteren is niet te doen met dat taaltje van je, want het is een feit dat met veel dingen de belg iets anders bedoeld dan dat het in het nederlands betekent.
"Kwestie van je juist te interpreteren" thafuq????:huh:
 

DeletedUser

was circus vol? nee dus, dus de waarheid is muggenziften?
op de chat liep je ook al te zeuren over hetzelfde, je snapt de link niet?
het woord correct gebruiken? welk woord?
een idee moet het algemeen belang dienen en niet individueel belang

je hele post riekt naar de stompzinnigheid, en gebruik eens normaal nederlands ipv dat belgische taaltje erdoorheen
want interpreteren is niet te doen met dat taaltje van je, want het is een feit dat met veel dingen de belg iets anders bedoeld dan dat het in het nederlands betekent.
"Kwestie van je juist te interpreteren" thafuq????:huh:

Het woord 'altijd' natuurlijk, bij jou moet ik me ook steeds 2 of meer keer duidelijk maken voordat je iets begrijpt man. Doe eerder daar wat aan dan te zeiken over mijn Belgisch taaltje, wij leven nu eenmaal in andere contreien. Of ga jij tegen de Surinamer en de Zuid-Afrikaan ook liggen janken dat ze geen correct Nederlands gebruiken?
 
Bovenaan