• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Terug kunnen naar een fortmanoeuvre na vernieuwen van de webpagina.

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum

Deleted User - 308552

Terug kunnen naar een fortmanoeuvre na vernieuwen van de webpagina.

Voorstel
Het mogelijke maken om terug te komen in een manoeuvre nadat je the-west opnieuw geopend hebt of de webpagina vernieuwd hebt.

Details
Een knop waarmee je terugkomt in de manoeuvre, deze staat dan in het manoeuvre-schermpje waar je inkomt wanneer je op de manoeuvre klikt in de chat. Óf een link naar de manoeuvre wanneer deze gestart is als je op de manoeuvre in de chat klikt.

Misbruikpreventie
-

Visuele hulpmiddelen
terugnaarfortmanoeuvre.png

Samenvatting
Een manier om terug te komen in een fortmanoeuvre wanneer het venstertje gesloten is.

Administratie
 

DeletedUser

Waarom niet? :D
Alleen het plaatje laad heel langzaam bij mij, maar dat zal wel aan mij liggen ;)
 

DeletedUser8307

Dat kan je al. Echter is het vrij onhandig. Dit doe je door rechts onderin bij de chat op de naam: Manoeuvre: (Fortnaam) te klikken. (Of iets in die richting)

Het kan dus al, alleen weten heel weinig mensen dit dat dit reeds bestaat. Je zou inderdaad een simpele manier kunnen bedenken voor dit, dus ik ben wel voor.
 

Deleted User - 308552

Dat kan je al. Echter is het vrij onhandig. Dit doe je door rechts onderin bij de chat op de naam: Manoeuvre: (Fortnaam) te klikken. (Of iets in die richting)

Je komt dan in het aanmeld-scherm, waar je partij kiest. Tenminste, dat had ik... ;)
 

DeletedUser10161

volgens mij krijg je het manoeuvre wel terug als je gwn het gevecht zelf sluit en dan rechtsonder te klikken, maar als je heel je pagina sluit (heel the-west) dan kan je volgens mij niet maar aan het manoeuvre

kan zijn dat dit fout is hoor :p
 

Deleted User - 308552

Dat zou ook kunnen ;)

Maar daar wil ik dus een oplossing voor :)
 
Bovenaan