• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

telegrammen overzichtelijker maken

  • Topicstarter Deleted User - 151085
  • Startdatum

Moet dit idee er komen?

  • Ja

    Stemmen: 26 83,9%
  • Nee

    Stemmen: 5 16,1%

  • Totaal aantal stemmers
    31
  • Enquête gesloten .

Deleted User - 151085

Voorstel
-bij het verzenden van telegrammen een optie aan/uitvinken toevoegen om telegrammen wel of niet te bewaren
-in en outbox gescheiden maken


Details
zie voorstel

Misbruikpreventie
Zou het kunnen dat er misbruik van je idee kan worden gemaakt? Nee

Visuele hulpmiddelen
niet nodig lijkt me

Samenvatting
vooral handig voor de mensen die vaak en veel tg versturen voro bv de fortgevechten aan de hele alliantie, ikzelf zit nu met +600 pagina's aan verzonden tg's ... begin maar met iets opzoeken ...

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee
 

DeletedUser8003

begin maar met iets opzoeken....

een zoekfunctie is misschien ook handig?

ik heb het niet echt nodig maar het is wel handig 4/5
 

DeletedUser

zeer handig, ik zou anders zelfs nog het archief uitbereiden, zodat je het zelf kan onderverdelen in andere stukken. Zo kan je bijvoorbeeld in je archief onderverdeling "duelleren" hebben, "bondgenootschappen", "ledenwerving", ...

alles komt gewoon in je inbox toe, maar je zet het dan natuurlijk zelf in het archief waar het past.

4/5
 

DeletedUser8307

Wel ik heb het wel nodig om eerlijk te zijn. Dit omdat ik op W1 nu zo'n 400 pagina's telegrammen heb staan. Deze zijn nog niet verwijderd, en ik heb er niet zo'n zin in. :) Dus ik ben zeker voor !

5/5
 

Deleted User - 151085

waarom dat dan leones ?

outbox zou bij mij bv vooral fg berichten bevatten, inbox de berichten die ik nu vaak heel ver moet zoeken ...
 

DeletedUser

als ik hou was zou ik een Enquête vragen;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
waarom dat dan leones ?

outbox zou bij mij bv vooral fg berichten bevatten, inbox de berichten die ik nu vaak heel ver moet zoeken ...

Nu is het per gesprek. Als je veel fortgevecht berichten verstuurt kan je die natuurlijk ook erna verwijderen.

Als iemand iets tegen jou zegt over iets wat misschien wel 50 berichten geleden gestuurd is kan je in het oude systeem in hetzelfde bericht even terugbladeren naar wat er precies gezegd is. In het nieuwe systeem moet je je hele inbox doorzoeken naar wat er allemaal gezegd is, lijkt mij een stuk meer werk.
 
Bovenaan