• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Strijd om titel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik heb niet het idee dat res dat doet. Reda was gisteren bij het fortgevecht dus daardoor verloor hij natuurlijk wat.
 

DeletedUser

Ik heb niet het idee dat res dat doet. Reda was gisteren bij het fortgevecht dus daardoor verloor hij natuurlijk wat.

Ik stond 1500 ervaring voor toen hij level 97 werd ;) Res doet het hoor, maar hij heeft mij al verteld waarom, ik respecteer dat. Ik heb hierdoor zeker niet minder respect voor Res
 

DeletedUser5695

zoals al eens eerder aangegeven, mij maakt t niet uit wie er als eerste level 99 haalt, maar wat ik wel jammer vind is dat het voor sommigen schijnbaar zo belangrijk is dat ze zich in nare bochten wringen om dat doel te bereiken. Hou het gewoon fair resje , je verlaagt je naar een bedenkwaardig niveau door gebruik te maken van de xp-mogelijkheid die werker je bied. Ook zag ik vanavond een niet nader te noemen topduellist bij je stad staan zonder wapen, dat riekt ook weer naar vervelende afspraakjes om je op een snelle manier aan xp te helpen om de "strijd" tegen reds te winnen. Dus nee felicitaties hoef je niet te verwachten op deze manier, als je het op een (in mijn ogen) faire en cleane manier had gehaald zou ik je van harte feliciteren. Maar nu zie ik alleen een leuk spel ten onder gaan en dat vind ik behoorlijk jammer...
ik mag alleen maar hopen dat reds zich niet ook "schuldig" maakt aan dit soort praktijken want anders verlies ik daar ook mijn respect voor
 

DeletedUser

Sja, wat is eerlijk? Pushen, uppen of hoe het heten mag is nergens verboden. Al was het alleen maar bij gebrek aan nut. Zelf ben ik pas op 3 november begonnen, later dan menigeen. Ook duelleren doe ik pas sinds korte tijd. Kijk maar naar mijn aantal gevoerde duels. Heb massa's xp verspild met schatgraven en andere leuke dingen. Toch ben ik heel wat spelers voorbij gegaan. De strijd om nr1 is me totaal ontgaan, boeit me niet zo. Weet dat reds na zijn vakantie zijn plekje terug wilde. ALS iemand van zijn kaliber zich laat pushen is 'ie zeer ongeduldig bezig. Zeker niet strafbaar of gemeen, maar geen enkele echte gamer heeft er waardering voor. Het is net zoiets als iemand bewust door de vlag duwen met dammen of schaken of go. Toegestaan, maar bij constatering verliest zo'n speler enorm veel aan prestige. Dat maakt 'm niet minder goed, wel minder 'echt'.
 

DeletedUser5695

Ja het is ook een feit dat het niet verboden is dus iedereen mag zelf weten of hij/zij hiervoor kiest en of hij/zij het ok vind of niet. Maar ik wilde het toch maar ff aangeven aangezien ik van mening ben dat het een vorm van spelbederf is en dat ik wel vind dat mensen moeten weten hoe het toch komt dat iemand "zo goed" is in een spel.... En zeker van een mod had ik wat meer fairplay verwacht. Veel mensen vinden dit soort praktijken spelverziekend heb ik al gemerkt.En zeker een mod die een spelletje verziekt? dat kan zijn taak nooit zijn...
Overigens bestond het vermoeden dat dit gebeurde al veel langer , alleen zag ik het nu tot 2 keer toe daadwerkelijk gebeuren in de praktijk...
 

DeletedUser

Ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt. Wie eerste wordt en op wat voor manier zal mij werkelijk een worst wezen.... :confused:
 

DeletedUser

Ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt. Wie eerste wordt en op wat voor manier zal mij werkelijk een worst wezen.... :confused:

De erkende freewilly steil :p
Res mag dit idd doen, ookal blijf ik het niet zo leuk vinden :mad:
 

DeletedUser

het is niet verboden(naar het schijnt in andere landen wel)
maar dat betekent niet dat niet fair is! ik vind het laag, ook van werker, dat hij het zelf aanbied!
 

DeletedUser

Aan zijn duellevel is het ook wel te zien. Dat is in korte tijd een stuk of 10 levels omhoog gegaan. Vind het ook erg slecht als je zo wilt winnen...:(
 

DeletedUser

Ja, hij mag me ook aanvallen terwijl ik kleding aan heb maar dat durft 'ie natuurlijk niet :p maargoed hij kan het waarschijnlijk ook niet
 

DeletedUser5512

"ik heb een wedstrijd met Reds om vanaf 98 tegelijk te starten en daarna op eigen kracht de eindstreep te bereiken."

tja nu op eigen kracht en Reds staat meteen weer eerste
 

DeletedUser5740

"ik heb een wedstrijd met Reds om vanaf 98 tegelijk te starten en daarna op eigen kracht de eindstreep te bereiken."

tja nu op eigen kracht en Reds staat meteen weer eerste

kan ook zijn de Reds de hele nacht heeft door gespeelt terwijl resje lekker lag te slapen dus zegt nog niets.
 

DeletedUser

Jah. Het ligt ook aan de timing he.






Maargoed, moge de beste winnen. Ik vind het wel goed zo. Dus nu mogen de berichtjes 'om te huilen' ook wel weer uit de profielen.
 

DeletedUser5695

Jah. Het ligt ook aan de timing he.






Maargoed, moge de beste winnen. Ik vind het wel goed zo. Dus nu mogen de berichtjes 'om te huilen' ook wel weer uit de profielen.

eerst de boel faken en nu op t laatste nippertje fair play bedrijven?Respect! Ik vergeet wel ff t feit dat Reds met 2 vingers in zijn neus zou winnen als res t spelletje meteen eerlijk gespeeld had....boter na de maaltijd om zijn gezichtsverlies te beperken, daar lijkt t op.
Maakt geen bal meer uit wie er wint, reserved heeft de boel verziekt en dat kun je niet in de laatste seconde van een wedstrijd rechtzetten, heel jammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan