• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stoppen

DeletedUser

jammer dat je gaat stoppen. het bericht is er dan nog niet, maar dit kan ik zoiezo zeggen :) ik ken je alleen van w7, en ik ben niet altijd positief over je geweest, maar over het algemeen ben je een leuk spelertje. het ga je goed, en misschien zie ik je ooit nog weer. :)
 

DeletedUser8307

Ga je ook al stoppen. :( Achja, je moet wel denk ik ;) Je ban is nog niet voorbij...

Veel succes verder irl, Don
 

DeletedUser

sorry

sry voor mijn late reactie.

Ik stop met spelen omdat ik inzie dat dit spel geen meerwaarde meer heeft.
Vrijwilligers ( met alle respect ) hebben hier alle touwtjes in handen en kunnen zo maar iemand bannen, als er een verdacht IP adres in het bestuur opduikt..
En ja ik heb al eens 4 dagen om iemand anders zijn account gespeeld..die persoon had net een familielid in RL verrloren, en ja ik ben al eens op iemand zijn account geweest om hem te helpen met zijn vaardigheden..

Is dit een BAN waard ?
een heel trieste situatie.
Ik heb alles eens op een rijtje gezet en wil definitief stoppen, ik zal ook niet meer deelnemen op W Arizona.

Arizona is bovendien de grootste schande ook..
Dit heeft NIETS meer te maken met spelen, maar dan ook niets meer.
Zet 6 rijke stinkerds bij elkaar in een stad en je kan die stad niet overmeesteren ( forten - duels )

Innogames heeft het allemaal slim bekeken, eerst 7 wereldjes iedereen mooi " verslaafd " maken aan het spelletje ( waar je PA een verschil maakt, maar zonder PA kan je ook spelen )

NU arizona waar je zonder PA beter kan stoppen..

Ik doe niet mee aan die commercieel gedoe..

ik wil iedereen bedanken voor de leuke tijd en in het bijzondere :
sfx50 en Mangas.

een vervolg komt morgen.
 

DeletedUser

Ik ken je niet speciaal maar ben het wel met je eens. jammer dat je stop ik ben ook tegen de nieuwe werelden alleen wat wil je hieraan doen?
ik speel gewoon door en word gewoon avonturier zodat er voor mezelf nog een leuke uitdaging in zit.
 

DeletedUser8307

Het is inderdaad jammer van "Arizona" met z'n premium-voordelen. :( Maar goed, zoals basbad zegt kan je daar NIETS aan doen. :(

Jammer dat je stopt, veel succes irl.
 

DeletedUser

het is niet alleen arizona op elk innogame spel is dat zo in tribal wars doen ze dat ook :( :(
maar daar willen de admins ook iets als 2 werelden samen openen een met en een zonder premium ;) maar hier kan dat niet ....
 

DeletedUser8307

het is niet alleen arizona op elk innogame spel is dat zo in tribal wars doen ze dat ook :( :(
maar daar willen de admins ook iets als 2 werelden samen openen een met en een zonder premium ;) maar hier kan dat niet ....

Hier kan dat natuurlijk ook, maar dat willen ze niet. ;) Achja, InnoGames wil het niet. En de mods hebben gratis Premium dus ja. :)

Maar het is niet op elk spel van InnoGames, achja, misschien wel, maar ik denk toch niet zó extreem als op The-West (Arizona)

Maar goed, het topic gaat over het stoppen van Don Pellegrino. ;)
 
Bovenaan