• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Beste mensen,

Ik stop nu op w7 ivm een ban.
Daarom besluit ik gedwongen te stoppen op w7 voor rang 1.
Misschien word ik nog unband, maar rang 1 heeft geen zin meer.
Popocatepetl gefeliciteerd met je 1ste plaats, je zal het nu helaas wel met minder/zonder concurentie moeten doen. Ik weet bijna zeker dat jij nu wel rang 1 word ;).

Verder wil ik alle spelers die dit spel leuk maakten bedanken voor de mooie tijd.
Spijtig dat het zo moest eindigen :(

Foppe
 

DeletedUser

Hoe spijtig is dat :(
Balen voor je,
maar veel succes met dit spel!;)

greetz
 

DeletedUser9519

Jup, het zijn strenge MODs.

Maar het is waarschijnlijk geen perm ban. Je hebt vast een site of iets op je profielpagina staan. Kan gebeuren. Wat het ook was, je hebt er vast niet over nagedacht toen je het deed, omdat het gewoon te normaal was om fout te zijn. Maarja zulke regels zijn er eenmaal als je je op andermans terrein bevindt.

Meer heb ik niet te zeggen.
 

DeletedUser10652

Wat erg, Foppe!
Je was rang 1, dat is bijzonder.
Maar de gezellige persoon die je bent maakt je bijzonder!
Bedankt voor alle leuke gesprekken & hopelijk tot ziens op de andere Werelden!
 

DeletedUser

Ik kreeg plots een ban op de the-west.nl chat.
Ik ging er toen heen om te vragen wrm (moest wel via proxy). En toen kreeg ik geen antwoord maar wel een ingame ban.
 

DeletedUser10652

Het kan toch niet zo zijn dat je een ban op de chat kijkt de rede vraag en daarna een ban ingame krijgt?
Zeker weten dat het dat is?
 

DeletedUser9359

Had je graag wat flauw gelegd Foppe >< Jammer dat je stopt, maar een ban is inderdaad een killjoy. Zien we je weer op W8?

~Prom
 

DeletedUser8307

Jammer. :( Ook voor die ban, maar daar niet te veel over discussiëren, dat is niet toegestaan.

@Prom: Heb hem al eens flauw gelegd als je dat bedoeld. ;) Mooi aantal xp-puntjes. :p
 

DeletedUser9359

Nee, maar ik was er mee bezig ;) Foppe geeft niet veel EP, want zijn duellevel is niet zo hoog.

@ Foppe: Jammer dat je niet meer speelt ><
 

DeletedUser

Bedankt dat je me duel-lvl afkraakt :p
Ach, als de ban over is kom ik denk ik wel weer. Maar niet meer voor rang 1, deze ban kost me teveel xp :(
 

DeletedUser8307

Nee, maar ik was er mee bezig ;) Foppe geeft niet veel EP, want zijn duellevel is niet zo hoog.

@ Foppe: Jammer dat je niet meer speelt ><

Wat bedoelde je dan precies.
Ik kreeg er rond de 170 ervaring voor, dus niet slecht.

Foppe gelieve je inbox leeg te maken op het forum.
 

DeletedUser9359

Ik heb respect voor je ranking, maar als duellant stel je hier niet zo veel voor, maar dat geeft ook niet. Dat is niet je doel. Jammer dat je achter staat in de ranking, maar je kan popo nog overwinnen als je een paar spelers hebt die hem een paar weken continue aanvallen ;)
 

DeletedUser8307

Ik heb respect voor je ranking, maar als duellant stel je hier niet zo veel voor, maar dat geeft ook niet. Dat is niet je doel. Jammer dat je achter staat in de ranking, maar je kan popo nog overwinnen als je een paar spelers hebt die hem een paar weken continue aanvallen ;)

... Maar dat is dan ook weer flauw. Popo kan dan gewoon uit z'n stad gaan. Opgelost. :cool:
 

DeletedUser

Gelieve bans niet hier te bespreken, ik zal er nog geen straffen voor uitdelen, maar dit kan wel worden beschouwd als algemene waarschuwing.

Verder: Foppe, jammer dat je stopt, Ik hoop dat ik je op Arizona nog tegenkom, en dat je natuurlijk nog voor die 1e plaats gaat.
Als je nu opgeeft, haal je het sowieso niet.;)
 

DeletedUser

... Maar dat is dan ook weer flauw. Popo kan dan gewoon uit z'n stad gaan. Opgelost. :cool:

als hij uit de stad gaat kan hij geen fortgevechten meer doen
daardoor kan hij erg vee Exp mislopen

fortgevechten geven leuke bonus exp als je blijft leven en veel schade toebrengt :p
 

DeletedUser

Tis gewoon moeilijk om hem nog in te halen dan, 3 dagen lijkt weinig, maar hoevaak zie je spelers net achter elkaar eindigen (soms met maar 1 uur verschil ofzo). En dan is 3 dagen plots heel veel.
Ik zal proberen of het nog wat gaat worden, zowieso top 3 wil ik nog halen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan