• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Steden Overnemen

DeletedUser

Stel je maakt bijv. een iemand in jou stad zoiets als Edelman en je valt met je stad andere steden aan zodat je ze kaan overnemen want kijk er zijn nu al 4steden helemaal uitgebouwd wat moet je dan nog dan heeft het toch geen zin meer in die stad.

graag reacties en als iemand het kan verbeteren laat het maar zien.


mvg keul
 

DeletedUser2659

volgens mij heb ik ooit ergens gelezen op dit forum (kon het niet meer terug vinden:o) dat dit wel ooit zal komen als het geen beta versie meer is maar ik weet het niet zeker
 

DeletedUser

das toch gierig heb je eindelijk na weeken werken je stadje naar 5000 punten gemaakt en wordt ie weggenomen en daarom zuigt tribalwars ook best wel heel erg ben er ook mee gestopt maar dat was een andere reden
 

DeletedUser

maar wat heb je er dan aan om een stad uitebouwen?? je kan net zo goed in geen stad zitten (behalve dan als je wilt dueleren en kleren goedkoper wil kopen)
 

DeletedUser

Je zou bijna 'he' naar 'ribal' en 'est' naar 'ars' kunnen veranderen he:rolleyes:
 

DeletedUser

Het heeft nog veeeeeeeeeel meer voordelen om in een stad te zitten ;)
Zo kun je;
* Veilig Geld sparen - Hoe hoger het level van de Stadsbank, hoe meer je kunt sparen.
* Gratis slapen - Hoe hoger het level van het Stadshotel, hoe meer actiepunten en levenspunten dit opleverd. Zodat je meer werk kunt verichten op een dag, en daardoor sneller kunt levellen :)
* Gezellig met de mede-inwoners Babbellen op het Stadsforum.
* Lekker goedkoop Shoppen. - Hoe hoger het level van je Stadswinkels, hoe beter je kunt shoppen.

Conclussie; Nadat je je stad helemaal hebt opgebouwt, heb je inderdaad een taak minder. Maar dan kun je er gewoon lekker van profiteren!
Je nieuwe taak wordt de beste en duurste kleding en wapens verzamelen,
en tussendoor lekker duelleren ;)

Er schijnt ook inderdaad ooit een update te komen dat je steden kunt aanvallen, ik heb geen idee hoe dat dan zou werken.
Maar van wat ik erover kon lezen ging dit meer om de inwoners van de steden tegen elkaar...

Weet iemand toevallig waar ik meer informatie kan vinden over die zogenaamde uitbreiding/update?
 

DeletedUser

Het heeft nog veeeeeeeeeel meer voordelen om in een stad te zitten ;)
Zo kun je;
* Veilig Geld sparen - Hoe hoger het level van de Stadsbank, hoe meer je kunt sparen.
* Gratis slapen - Hoe hoger het level van het Stadshotel, hoe meer actiepunten en levenspunten dit opleverd. Zodat je meer werk kunt verichten op een dag, en daardoor sneller kunt levellen :)


je hoeft niet te sparen als je in geen stad zit want je kan ook niet aangevallen worden, als je avonturier bent kan je ook gratis slapen eerst 2 lvls
 
Bovenaan