• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stamina

DeletedUser

Mijn idee is om stamina een extra functie te geven.
Stamina is tot nu toe vrij onzinnig geweest om je punten op te zetten, maar je zou het dezelfde functie kunnen geven als paardrijden.
Voor elke punt op stamina kan je 1% sneller lopen in de kaart, 't is niet veel maar toch wel een leuke toevoeging.
Dit geldt natuurlijk alleen als je NIET op een paard zit.
 

DeletedUser3244

Stamina is hoe 'hot' je bent, hoe meer aanzien je heb.. en met meer aanzien loop je nou niet echt bepaald sneller :o

en stamina is zéker handig..

(voor duels dan)
 
stamina = uithoudingsvermogen, dus zou het misschien kunnen dat je per 2 punten 1 actiepunt erbij krijgt ofzo
 

DeletedUser

Stamina is hoe 'hot' je bent, hoe meer aanzien je heb.. en met meer aanzien loop je nou niet echt bepaald sneller :o

en stamina is zéker handig..

(voor duels dan)

Dat is charisma wijsneus...:rolleyes:


Maar het is een goed idee ja want Stamina is uithoudingsvermogen, dus moet het ook wat met je loopsnelheid enz doen...
 

DeletedUser

Jah voor agaven plukken wel, maar paardrijden wordt voor veel meer werk gebruikt.
Jammer dat er nog zo weinig gereageerd is, 't lijkt me een idee met weinig nadelen...

@ mitch-s Idd, jij draait stamina en charisma om -.-
 

DeletedUser

Lijkt mij een zeer mooi plan.
Je hebt ook gelijk met stamina dat je hierdoor normaal gezien sneller zal moeten kunnen lopen.
 
Bovenaan