• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stad gezocht

DeletedUser

na 2 dagen spelen ben ik nu lvl 5 en het lijkt me tijd om eens op zoek te gaan naar een stad.

!ik ben in het (noord)oosten!
 

DeletedUser

kom naar brussel tis niet echt het noordoosten maar u bent welkom
 

Deleted User - 486404

Mensen die een stad zoeken, kijk aub eens eerst rond op de kaart of er geen stad in de buurt is waar je in zou willen. Controleer dan of er plaats is voor jou. Zijn deze 2 punten ok dan kan je een in-game bericht naar de stadsoprichter of lid van de stadsraad sturen met de vraag of je in de stad mag. Dit gaat heel wat vlotter dan telkens nieuwe: "ik zoek stad" topics op het forum te posten. :)
 

DeletedUser

Twin Peaks

Ik heb je inmiddels uitgenodigd! Ik zit weliswaar in het Westen, maar het is de reis waard. De bouw van het hotel is vergevorderd dus kun je gratis extra actiepunten verzamelen! Naarmate het spel vordert zullen meer spelers naar het Westen komen; dan hebben wij onze stad klaar en kunnen flink verdienen aan de pioniers. Denk er over na en laat me weten of je geinteresseerd bent om gemeenteraadslid van Twin Peaks te worden. Succes en ik hoop tot ziens! Gaeraerdt.
 
Bovenaan