• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stad, Gezocht

DeletedUser15395

ik ben nieuw op het spel ik zit op briscoe ik zoek een leuke actieve stad. Die elkaar helpt en goed is in fortgevechten.
 

DeletedUser14782

Gegroet call of duty speler,
Ik heb nog wel een leuke, uitdagende stad voor je. We zitten in de beste BG van briscoe, briscoe zoo, en we zijn een stad met 20 leden (ofzo). We zijn erg goed in FG's, voornamelijk thegood, wolven en owennoah, die hebben altijd de meeste schade, moet je nagaan hoe goed wij wel niet zijn. En dan heb je jonko nog, onze beste crafter van de stad, hij is ook een hele lieve leider. De andere leid(st)er is trouwens owennoah, zij is een liefhebbende vrouw (niet de vrouw van jonko, althans nog niet). Sommige van onze leden zijn ook erg goed in duelleren zoals wolven, hanibal en king 'geniaal' prutpot.
Normaal gesproken hebben wij een erg streng selectiebeleid, maar omdat jij COD hebt gespeeld, net als ik, mag je natuurlijk zo joinen. Dit omdat wij merken dat COD spelers vaak erg goed zijn in fortgevechten.
Onze stad heeft trouwens een onuitspreekbare naam, het is latijn, bedacht door king 'geniaal' prutpot. De stad heet: Nasalis larvatus. Dat is trouwens latijn voor neusaap, dat is onze bijnaam. Die naam is dan weer bedacht door lonca/piraatje, wie beide in blitz zitten, daar moet je niet heen gaan. Die zitten namelijk ook in heroes, dat is onze concurrent en die zijn totaal niet cool. Verder hebben wij ook nog een aantal lijpe LP-bommen genaamd maanmeneer, masters of hardcore soldaat en noche de cocktail maker.
Wat je verder nog over onze stad moet weten is dat we echt de beste stad zijn binnen onze alliantie en misschien wel over de hele wereld met een gemiddeld lvl van 82 en 3 mensen die al lvl 120 zijn. Ook zijn wij dus erg goed in FG's en willen wij graag goede leden inlijven in onze stad. Verder is onze stad erg gezellig en is er altijd wel iemand op de chat om mee te praten of te ouwehoeren, dat laatste gebeurt namelijk in overvloed.
We hopen dus dat je voor onze stad zult kiezen.

Contacteer mij (kill4free), de jonko (jonkie72) of de vrouw die niet jonko's vrouw is (owennoah) ingame voor een uitnodiging. Je moet dan nog wel de toelatingsprocedure gedeeltelijk afleggen, maar dat kan ook wel als je al in de stad zit.

P.s. voor elke spelfout die je kan vinden in deze tekst krijg je 1 tabaksblad ter waarde van.... (1$)
 

DeletedUser15395

ok dat lijkt me aantrekkelijk stuur maar een uitnodiging dan kan dit topic op slot
 
mondje toe kill,
blitz is the place to be! Kill heeft er zelf nog maanden gezeten dus zo slecht kan het niet zijn. We zijn de 2de beste stad in de ranglijst en zoals kill al zij is RN de 1ste beste :hmf:
het zou wel zo leuk zijn om wat evenwicht te brengen in de wereld want zoals kill zelf schrijft hebben ze daar goeie spelers genoeg :cool:
 
Bovenaan